برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

امروزه با گسترش فناوری های الکترونیکی و اینترنتی، لزوم استفاده از کالاهای دیجیتالی را نسبت به گذشته دوچندان کرده است. از طرفی به علت وجود تنوع در این کالاها و وجود برندها، کیفیت ها و قیمت­های مختلف انتخاب و خرید اینگونه اقلام را مشکل کرده است. یکی از راه های انتخاب سریع و بهتر برای دستیابی به خواسته هایی از این قبیل، بهره گیری از توانایی خرید اینترنتی است. برندکده بستر خرید اینترنتی کالاهای برند را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این شرکت با عنوان برندکده به شماره ثبت 15049 توسط گروهی از متخصصان و مدیران صنعت الکترونیک و دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت برندکده که یک شرکت دانش بنیان با قدمتی در حدود 4 سال سابقه است در زمینه معرفی برند های ایرانی و با کیفیت ، از سال 91 تا کنون در حال فعالیت است. محصولاتی از قبیل کیف، کفش، مانتو، لباس های زنانه ، لباس های مردانه ، لباس های بچه گانه و معرفی مزون ها و اتلیه ها و ... در این مجموعه عرضه می شود که همگی در حوزه معرفی برند می باشد. برندکده همواره بر حسب پیروی و رعایت اصول خود پیش رفته که به موجب آن به دنبال یافتن و معرفی کیفیت مطلوب و برتر همراه با ظرافت و زیبایی متفاوت از دیگران در کنار قیمتی مناسب و رقابتی بوده است. ایده برندکده همواره بر این بوده است که کیفیت، رکن اساسی در جلب رضایت مشتریان می باشد، لذا بهبود کیفیت محصولات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه خدمات نوین و همچنین افزایش کارایی خدمات همیشه از اولویتهای برندکده به شمار رفته است. در واقع همه این موارد اهداف اصلی این مجموعه به شمار می رود. با کسب تجارب متعدد در زمینه های مختلف بر میزان اهداف مشتری مداری این شرکت افزوده شده است لذا زمینه ای وسیع در راستای سهولت اشنایی با برندها برای مشتریان خود فراهم آورده است تا تمامی مشتریان با هر سطح آشنایی قادر به استفاده از سرویس های برندکده باشند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

درامد مدلینگ در جهان

مدلینگ یکی از شغل های  صنعت فشن که در دنیای امروز دارای  محبوبیت زیادی  است، حرفه‌ی مدلینگ است. شرایط مدل شدن در کشورهای مختلف باهم فرق می کند  و هر کشوری برای این شغل شرایط مخصوص به خود را دارد . زندگی  اشرافی سوپرمدل‌ها نشان از درآمد بالای این شغل  می‌دهد، اما صحبت با مدل‌هایی  که تازه‌ شروع به کار کرده اند و شناخته شده نیستند، چیزی خلاف این موضوع را می گوید.

میزان مبلغی  دریافتی  مدل‌ها   نسبت به حوزه ی فعالیتشان، متفاوت است به عنوان مثال  اگر مدل تازه‌کاری باشید و بخواهید در حیطه‌ی Fashion show  و رانوی فعالیت کنید، برای شناخته شدن، مجبور هستید  مدلینگ مجانی شوید و احتمالا  تا مدت‌ها هیچ مبلغی را از برندها دریافت نمی‌کنید. اگه شناخته شده‌تر باشید و مدتی از شروع کارتان گذشته باشد، بین ۸۰۰ تا ۲ هزار دلار برای هر فشن ‌شو دریافت می‌کنید که این مبلغ برای هر برند متفاوت است. مدل‌های مشهور و سوپرمدل‌ها 20 هزار دلار  برای شرکت در هر فشن‌شو می گیرند! خیلی  از برندها هم  مبلغی را به مدلینگ لباس و اکسسوری(accessory) پرداخت نمی‌کنند و به جای آن لباس‌ و محصولات مجانی به مدل‌ها پیشنهاد می‌دهند که ارزش این محصولات معمولا در حد ۲ هزار دلار است.

درامد مدل های تازه کار

درآمد مدلینگ در حوزه های دیگر فشن  به شکل ساعتی محاسبه می‌شود و نسبت به عملکرد  و سابقه‌ی آنها این مبلغ  تغییر کند. این نوع درآمد در مدلینگ (modeling) برای مجلات و ادیتوریال‌ها، تبلیغات، کاتالوگ و این دسته از فعالیت‌ها محسوب می‌شود. اصولا درآمد تبلیغات از ادیتوریال‌های مجلات بیش‌تر است و بسیاری از مدل‌ها برای شهرت در ادیتوریال‌های مجلات مشهور بدون دریافت هزینه حضور پیدا می‌کنند.

فعالیت در حرفه‌ی مدلینگ به دو نوع تقسیم می‌شود؛ فریلنس و همکاری با آژانس مدلینگ. اگر به صورت فریلنس کار کنند، مدل ها باید خودشان برای برندها و کارفرماها پورتفولیو(portfolio) بفرستند و همه‌ی هماهنگی‌ها هم به پای خودشان است. اما اگر با‌ آژانس‌های مدلینگ همکاری کنند، آن‌ها هستند که با کارفرماها شرایط کار و قرارداد را هماهنگ می‌کنند و احتمالا پیدا کردن موقعیت‌های شغلی برایشان راحت‌تر می‌شود. یکی از مشکلاتی که اکثر مدل‌ها در همکاری با آژانس‌های مدلینگ دارند؛ دریافت حقوق از سمت آژانس است. با این‌که خیلی از آژانس‌های مدلینگ می گویند که تاخیر در پرداخت به خاطر تاخیر از طرف برندها و کارفرماهاست،اما مدل ها گفته اند تا وقتی که خودشان پیگیری نکنند هیچ مبلغی از طرف آژانس به آنها داده نمی شود.

سختی های مدل شدن

خیلی از مدل ها برای کسب درامد بیشتر به شهرهایی که فشن در آنها اهمیت بالایی دارد مهاجرت می کنند. و برای اقامت در آن شهر ویزا کاری خود را از اژانش ها دریافت می کنند. به همین علت مدل ها برای دریافت درامدشان با مشکل مواجه می شوند و بخاطر  ترس از دست دادن موقعیت شغلی که دارند حق هیچگونه اعتراضی ندارند. علاوه بر این آژانس ها گاها هزینه هایی از حقوق مدل ها کم می کنند که خود مدل ها از آن بی خبرند؛ هزینه‌هایی همچون حضور در وبسایت آژانس، رفت و آمد، عکاسی و چاپ پورتفولیو، نوشتن قرارداد، تماس با کارفرما و ... . هزینه‌ی رفت و آمد، به خصوص در فصل فشن‌ویک، یکی از هزینه‌های سنگین برای مدل‌هاست که در نهایت درآمد آن‌ها را تحت‌الشعاش قرار می‌دهد. آژانس‌های مدلینگ  سایز و وزن مدل‌ها را کنترل می کنند و گاهی برای کنترل این موضوع باشگاه‌ها و دکترهای تغذیه‌ی گران قیمتی به مدل‌ها معرفی می‌کنند که  هزینه‌ی آن‌ها بر عهده‌ی خود مدل است.

 با توجه به همه‌ی این‌ها،‌ شایددوست داشتید بدانید که برای مدل شدن چه باید کرد اما فراموش نکنید که شاید مدلینگ برای مدل‌های مشهور حرفه‌ای پردرآمد باشد، اما هزینه‌های سنگین این حرفه ممکن است کار را برای تازه واردها سخت کند.

در ادامه‌ی این وبلاگ به درآمد سالیانه‌ی مدل‌های مشهور از نگاه مجله‌ی فوربز در سال ۲۰۱۸ نگاهی می‌کنیم .

رزی هانتینگتون (Rosie Huntington): ۱۱.۵ میلیون دلار

درامد رزی هانتینگتون

دوتزن کروس(Doutzen Kroes): ۸ میلیون دلار

درامد دوتزن کروس

کندال جنر: ۲۲ میلیون دلار

درامد کندال جنر

کریسی تیگن(Chrissy Teigen): ۱۱.۵ میلیون دلار

درامد کریسی تیگن

کارلی کلاس: ۱۳ میلیون دلار

درامد ژیزل بوندشن

جی جی حدید: ۹.۵ میلیون دلار

درامد جی جی حدید

ژیزل بوندشن: ۱۰ میلیون دلار

درامد ژیزل بوندشن

کارا دلوین: ۱۰ میلیون دلار

درامد کارا دلوین

جوان اسمالز: ۸.۵ میلیون دلار

درامد جوان اسمالز

بلا حدید: ۸.۵ میلیون دلار

درامد بلا حدید

 

 

  • ۰۰/۰۲/۰۷
  • brand kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی