برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

امروزه با گسترش فناوری های الکترونیکی و اینترنتی، لزوم استفاده از کالاهای دیجیتالی را نسبت به گذشته دوچندان کرده است. از طرفی به علت وجود تنوع در این کالاها و وجود برندها، کیفیت ها و قیمت­های مختلف انتخاب و خرید اینگونه اقلام را مشکل کرده است. یکی از راه های انتخاب سریع و بهتر برای دستیابی به خواسته هایی از این قبیل، بهره گیری از توانایی خرید اینترنتی است. برندکده بستر خرید اینترنتی کالاهای برند را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این شرکت با عنوان برندکده به شماره ثبت 15049 توسط گروهی از متخصصان و مدیران صنعت الکترونیک و دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت برندکده که یک شرکت دانش بنیان با قدمتی در حدود 4 سال سابقه است در زمینه معرفی برند های ایرانی و با کیفیت ، از سال 91 تا کنون در حال فعالیت است. محصولاتی از قبیل کیف، کفش، مانتو، لباس های زنانه ، لباس های مردانه ، لباس های بچه گانه و معرفی مزون ها و اتلیه ها و ... در این مجموعه عرضه می شود که همگی در حوزه معرفی برند می باشد. برندکده همواره بر حسب پیروی و رعایت اصول خود پیش رفته که به موجب آن به دنبال یافتن و معرفی کیفیت مطلوب و برتر همراه با ظرافت و زیبایی متفاوت از دیگران در کنار قیمتی مناسب و رقابتی بوده است. ایده برندکده همواره بر این بوده است که کیفیت، رکن اساسی در جلب رضایت مشتریان می باشد، لذا بهبود کیفیت محصولات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه خدمات نوین و همچنین افزایش کارایی خدمات همیشه از اولویتهای برندکده به شمار رفته است. در واقع همه این موارد اهداف اصلی این مجموعه به شمار می رود. با کسب تجارب متعدد در زمینه های مختلف بر میزان اهداف مشتری مداری این شرکت افزوده شده است لذا زمینه ای وسیع در راستای سهولت اشنایی با برندها برای مشتریان خود فراهم آورده است تا تمامی مشتریان با هر سطح آشنایی قادر به استفاده از سرویس های برندکده باشند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

معروف‌ترین و شناخته شده‌ترین برند لباس زیر زنانه، برند ویکتوریا سیکرت(Victoria's Secret) است  که بیش از 40 سال  مشغول به فعالیت می‌باشد،  همچنین این برند با برگزاری فشن شو‌ های متفاوت حسابی بر سر زبان‌ها افتاد که در دهه‌ی 90 تبدیل به بزرگ‌ترین برند لباس زیر آمریکا شد.

برند ویکتوریا سیکرت از سال 2016 درگیر انتقادات زیادی از سوی مردم و دوستداران فشن شد که این امر باعث شد سهام این کمپانی  با کاهش چشم گیری مواجه شود. همچنبن با آغاز کمپین «من هم» (Me Too)، شکایت از مدیران و دست اندر کاران برند ویکتوریا سیکرت هم به خاطر مشکلات اخلاقی و تعرضات جنسی در محیط کاری شروع شد.

از دیگر انتقادات وارد شده به این برند، بی توجهی به سایزهای مختلف بود زیرا این برند فقط آیتم‌هایی با سایز کوچک را ارائه می‌داد، همچنین  استفاده از مدل‌هایی بود که استاندارد‌های زیبایی غیر طبیعی را تبلیغ می‌کردند.چند سالی می‌شود که مدل‌ها با سایزهای بزرگ و عادی‌تر در صنعت فشن شروع به کار کرده‌اند و برندهای بسیاری سراغ مدل‌های پلاس سایز رفته‌اند. در همین راستا، برند‌های نو پای مختلفی در زمینه‌ی پوشاک و لباس زیر، شروع به  تولید آیتم‌هایی کردند که تنوع سایزی دارند و در کمپین‌های تبلیغاتیشان از مدل‌هایی با سایزهای متفاوت استفاده می‌کنند. یکی از این برند‌ها، برند « Savage X Fenty» ریحانا است که آیتم‌هایش را در سایزهای متفاوت ارائه می‌دهد و در فشن شوها و کمپین‌های خود از مدل‌هایی با سایز‌های مختلف و رنگین پوست استفاده می‌کند.

از اقدامات  این برند که به تازگی اعلام شده است، خداحافظی با «فرشتگان» ویکتوریا سیکرت از جمله آدریانا لیما، تایرا بنکس، هایدی کلوم(Heidi Klum)، تیلور هیل(Taylor Hill) و سایر فرشتگانش است که اصولا مدل‌هایی سفید پوست با بدن‌هایی بی نقص بودند. 7 مدل جدید این برند نه به دلیل ظاهرشان، بلکه بر اساس دست آورد‌های فردی، جایگاه اجتماعی و فعالیت‌هایی که در راستای حمایت از حقوق زنان انجام دادند، انتخاب شدند. «ادت اکچ» (Adut Akech)، «پریانکا چوپرا» و «والنتینا سامپایو»(Valentina Sampaio) از جمله مدل‌ها و سفیران جدید ویکتوریا سیکرت هستند. این سفیران جدید در پروسه‌ی ریبرندینگ و تولید محصولات جدید ویکتوریا سیکرت نیز با این برند همکاری می‌کنند و تجربیاتشان را با این برند به اشتراک می‌گذارند. اعضای هیئت مدیره‌ی ویکتوریا سیکرت هم دچار تغییر شده است و 6 سمت آن در اختیار زنان توانمندی گذاشته شده تا بهتر بتواند به سمت هدف‌های جدیدش قدم بردارد! ویکتوریا سیکرت امید دارد تا بتواند با ایجاد این تغییرات به برندی تبدیل شود که مناسب همه‌ی زنان است و بتواند حس قدرت را به آن‌ها منتقل کند. طبق گفته‌های مسئولین این برند، ویکتوریا سیکرت به فکر برگزاری مجدد فشن شو‌های خودش با شکلی کاملا جدید است و سال 2022 را برای بازگشت احتمالی فشن شوهایش انتخاب کرده است!

 ویکتوریا سیکرت با وجود شروع این جنبش‌ها و انتقادات وارد شده به برندش باز هم در راستای ایجاد تغییراتی در نحوه‌ی ارائه‌ی برندش حرکت نکرد و همچنان به روش سنتی خود ادامه داد. این موضوع باعث کاهش محبوبیت و فروش و حتی لغو شدن فشن شو‌هایش شد که تا سال 2018 از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این برند بودند. حالا، بعد از همه‌ی این انتقادات، ویکتوریا سیکرت بالاخره به فکر تغییرات افتاده است و تصمیم گرفته است تا به خواسته‌های زنان و مشتریانش گوش بدهد.

از سال 2019 ویکتوریا سیکرت اقداماتی را در راستای تغییر چهره‌ی برندش انجام داده است که یکی از این اقدامات، انتخاب اولین مدل پلاس سایز این برند، «Ali Tate Culter»، بود. این حرکت بعد از بیانیه‌ی ادوارد رازک «Edward Razek»، مدیر مارکتینک سابق ویکتوریا سیکرت، که گفته بود این برند برنامه‌ای برای استخدام مدل‌های پلاس-سایز ندارد و باعث شد افراد بسیاری از این برند انتقاد کنند، انجام شد.

 

  • ۰۰/۰۴/۰۱
  • brand kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی