برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

امروزه با گسترش فناوری های الکترونیکی و اینترنتی، لزوم استفاده از کالاهای دیجیتالی را نسبت به گذشته دوچندان کرده است. از طرفی به علت وجود تنوع در این کالاها و وجود برندها، کیفیت ها و قیمت­های مختلف انتخاب و خرید اینگونه اقلام را مشکل کرده است. یکی از راه های انتخاب سریع و بهتر برای دستیابی به خواسته هایی از این قبیل، بهره گیری از توانایی خرید اینترنتی است. برندکده بستر خرید اینترنتی کالاهای برند را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این شرکت با عنوان برندکده به شماره ثبت 15049 توسط گروهی از متخصصان و مدیران صنعت الکترونیک و دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت برندکده که یک شرکت دانش بنیان با قدمتی در حدود 4 سال سابقه است در زمینه معرفی برند های ایرانی و با کیفیت ، از سال 91 تا کنون در حال فعالیت است. محصولاتی از قبیل کیف، کفش، مانتو، لباس های زنانه ، لباس های مردانه ، لباس های بچه گانه و معرفی مزون ها و اتلیه ها و ... در این مجموعه عرضه می شود که همگی در حوزه معرفی برند می باشد. برندکده همواره بر حسب پیروی و رعایت اصول خود پیش رفته که به موجب آن به دنبال یافتن و معرفی کیفیت مطلوب و برتر همراه با ظرافت و زیبایی متفاوت از دیگران در کنار قیمتی مناسب و رقابتی بوده است. ایده برندکده همواره بر این بوده است که کیفیت، رکن اساسی در جلب رضایت مشتریان می باشد، لذا بهبود کیفیت محصولات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه خدمات نوین و همچنین افزایش کارایی خدمات همیشه از اولویتهای برندکده به شمار رفته است. در واقع همه این موارد اهداف اصلی این مجموعه به شمار می رود. با کسب تجارب متعدد در زمینه های مختلف بر میزان اهداف مشتری مداری این شرکت افزوده شده است لذا زمینه ای وسیع در راستای سهولت اشنایی با برندها برای مشتریان خود فراهم آورده است تا تمامی مشتریان با هر سطح آشنایی قادر به استفاده از سرویس های برندکده باشند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

سبک زندگی

***سبک زندگی چیست***

این روزها در هر جمعی که هستید اصطلاح  life style  (سبک زندگی) زیاد به گوشتان میخورد اما آیا پیش خودتان فکر کرده اید که life style  واقعا چیست؟؟ Life style  در فرهنگ های لغات به معنی راه و روش فرد برای زندگی کردن.اما Life style  بحثی ست فراتر از یک معنی ساده که نیاز به مطالعه و تفکر زیادی دارد.بنابراین با وبلاگ مد و فشن برندکده همراه باشید تا معنی این کلمه را باهم بررسی کنیم

از نظر روانشناختی Life style  به سه فاز تقسیم می شود :

سبک زندگی  و موقعیت اجتماعی فرد : در این فاز طرز رفتار فرد در اجتماع و طرز رفتار فرد با گروه های اجتماعی مطالعه میشود.شغل انتخابی یا فعالیت های اجتماعی در این فاز مهم است.

سبک زندگی و طرز تفکر فرد : این فاز درباره ریشه تفکرات فرد درباره افراد و اتفاقات اطراف او است. مطالعه تفکرات فرد درباره خود او و خانواده و دوستان یکی از مهمترین مطالعات در Life style  میباشد.

سبک زندگی و طرز رفتار فرد :  بخش اول این فاز مطالعه درباره این است که فرد شخصیت خود را چگونه میبیند و عکس العملش در ارتباط با فعالیت های فردی در اجتماع چگونه است.

انتخاب ها ، ارتباطات ، علایق و تفکرات فرد سبک زندگی را میسازند. گذشته از این افراد به سبک زندگی توجه نداشتند و معمولا راه و روش اطرافیان و به خصوص خانواده سبک زندگی افراد می شد. اما با پیشرفت تکنولوژی و ابزار ، توجه به سبک زندگی در افراد افزایش پیدا کرده.

 
  • ۹۵/۱۲/۰۲
  • brand kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی