برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

امروزه با گسترش فناوری های الکترونیکی و اینترنتی، لزوم استفاده از کالاهای دیجیتالی را نسبت به گذشته دوچندان کرده است. از طرفی به علت وجود تنوع در این کالاها و وجود برندها، کیفیت ها و قیمت­های مختلف انتخاب و خرید اینگونه اقلام را مشکل کرده است. یکی از راه های انتخاب سریع و بهتر برای دستیابی به خواسته هایی از این قبیل، بهره گیری از توانایی خرید اینترنتی است. برندکده بستر خرید اینترنتی کالاهای برند را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این شرکت با عنوان برندکده به شماره ثبت 15049 توسط گروهی از متخصصان و مدیران صنعت الکترونیک و دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت برندکده که یک شرکت دانش بنیان با قدمتی در حدود 4 سال سابقه است در زمینه معرفی برند های ایرانی و با کیفیت ، از سال 91 تا کنون در حال فعالیت است. محصولاتی از قبیل کیف، کفش، مانتو، لباس های زنانه ، لباس های مردانه ، لباس های بچه گانه و معرفی مزون ها و اتلیه ها و ... در این مجموعه عرضه می شود که همگی در حوزه معرفی برند می باشد. برندکده همواره بر حسب پیروی و رعایت اصول خود پیش رفته که به موجب آن به دنبال یافتن و معرفی کیفیت مطلوب و برتر همراه با ظرافت و زیبایی متفاوت از دیگران در کنار قیمتی مناسب و رقابتی بوده است. ایده برندکده همواره بر این بوده است که کیفیت، رکن اساسی در جلب رضایت مشتریان می باشد، لذا بهبود کیفیت محصولات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه خدمات نوین و همچنین افزایش کارایی خدمات همیشه از اولویتهای برندکده به شمار رفته است. در واقع همه این موارد اهداف اصلی این مجموعه به شمار می رود. با کسب تجارب متعدد در زمینه های مختلف بر میزان اهداف مشتری مداری این شرکت افزوده شده است لذا زمینه ای وسیع در راستای سهولت اشنایی با برندها برای مشتریان خود فراهم آورده است تا تمامی مشتریان با هر سطح آشنایی قادر به استفاده از سرویس های برندکده باشند.

طبقه بندی موضوعی

۲۴ مطلب در بهمن ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در مقاله قبل که درباره طراحان ایرانی نوشتیم ، 3 تن از آنان که داخل کشور فعالیت میکنند را معرفی کردیم. در این مقاله نام 3 تن از طراحان معروف ایرانی شاغل در خارج از کشور را معرفی خواهیم کرد.

مهلا زمانی (Mahla Zamani) یکی دیگر  از ایده‌پردازان مد و لباس میباشد که بیشتر به طراحی لباس های ملی مشغول است.او سالهای زیادیست که به طراحی لباس میپردازد. وی ابتدا به واسطه رشتۀ خود یعنی مدیریت بانکی، مسئول تجارتی بانک ایران و هلند بود تا اینکه در سال ۱۳۶۲ به شکل جدی به تحقیق در زمینۀ هنر ایرانی روی آورد و مدیریت گالری "گلواره" را به دست گرفت. خانم زمانی یکی از نخستین افرادی است که پس از انقلاب در ایران نمایشگاه لباس برگزار کرد. قبل از آن هم نمایشگاه های زیادی در خارج از کشور برگزار کرده بود که میتوان به نمایشگاه لباس دهلی در سال 1356 اشاره کرد. در تمام اثار او اصالت ایرانی و سنتی به چشم میخورد و سعی دارد لباس های مدرن را با طرحی سنتی به بازار عرضه کند. او در اکثر طراحی‌ها از رنگ‌های شاد و متنوع استفاده می‌کند. از افتخارات او میتوان به دریافت لوح تقدیر از دانشگاه جواهر لعل نهرو و سازمان ملل اشاره کرد همچنین در سال ۲۰۰۴ موفق به دریافت جایزۀ طراح لباس‌های پوشیده از لوسیو برلوسکونی(Silvio Berlusconi) نخست وزیر وقت ایتالیا و در سال 90 نیز به عنوان بانوی برتر طراحی ایران معرفی شد.خانم زمانی در کشورهایی چون اسپانیا، رم، برلین و آمریکا برنامه مد داشته و تاکنون 14 نمایشگاه برگزار کرده که 99 تای آن مربوط به ایران است.

 

از دیگر طراحان ایرانی میتوان خانم پگاه انواریان را نام برد. سادگی باعث محبوبیت طرح های او شد. او در مصاحبه ای عنوان کرد :" روش من این است که پارچه را روی تن درست می‌کنم و برش می‌زنم. آن‌قدر با پارچه بازی می‌کنم تا ببینم چطور به هیکل فرد می‌آید. همه‌ی بخش‌ها را با دست می‌دوزم و بعد می‌دهم به خیاط اصلی. او بر اساس کار من مدل واقعی را در می‌آورد." خانم انوریان طراحی را از سن 8 سالگی در نیویورک و حرفه خود را به عنوان طراح لباس آغاز کرد. وی چندین ماه در میلان زندگی کرده و تجربه کار در اروپا را دارد. او بیشتر لباس های زنانه طراحی میکند و تا کنون برای بازیگران هالیوودی زیادی لباس طراحی کرده است که لباس های بسیار گران قیمتی می باشد.

از دیگر طراحان ایرانی موفق خارج از کشور میتوان نیما بهنود را نام برد. وی در سانفرانسیسکو رشته گرافیک را ادامه داد و در سال ۲۰۰۰ وارد مدرسه عالی مد نیویورک و بعد از چهار سال فارغ‌التحصیل شد. نیما بهنود اولین طراحی است که از مهرهای قدیمی و خطوط نستعلیق در طراحی های لباس استفاده میکند. همچنین او طراحی جواهرات نیز انجام میدهد که در این زمینه نیز از شهرت بالایی برخوردار است و طرفداران زیادی دارد. او برند "نیمانی" را در نیویورک هدایت میکند.  از هنر پیشه های ایرانی تا کنون بهرام رادان و میترا حجار در تبلیغ این محصولات با وی همکاری کرده اند.

 

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

افتتاحیه ژانته

ژانته با الهام از طبیعت با شعار صلح

طراحی پارچه و لباس مبحثی است که این روزها علاقه مندان زیادی دارد،اما در عین حال کمتر مجموعه ای را میبینیم که خیلی خاص و ویژه فعالیت کند. طراحی با فکری آمیخته با ایده ها و هنر های دلچسب نکته ای است که شما را جذب مجموعه طراحی ژانته می کند.با خواهران سرشار به سراغ کالکشنی رفتیم الهام گرفته از طبیعت و یا هدف حمایت از صلح...

پامچال سرشار متولد سال 1357 فارع التحصیل آکادمیک رشته طراحی پارچه و لباس از دانشگاه علم و فرهنگ تهرا ن در سال 1382، عضو انجمن طراحان پارچه و لباس ایران ، و  برنده جایزه اول جشنواره طراحان لباس برتر اسفند 1381

ملودی سرشار متولد سال 1365 فارغ التحصیل رشته آکادمیک رشته هنر و ارتباط تصویری ار داشنگاه علمی کاربردی تهران در سال 1388 و گذراندن دوره 1 ساله تخصصی طراحی لباس و دارای گواهی مدلینگ از موسسه دوازده در سال 1386

از سال 1379 فعالیت حرفه ای خود را در زمینه مد و لباس آغاز کردند، از همان زمان پامچال و ملودی سرشار در کنار هم ولی به صورت جداگانه در عرصه های مختلف مد و لباس فعالیت حرفه ای و مداوم داشتند، ولی همیشه نگاه خاص و آزادانه ملودی الهام بخش طراحی های پامچال بود تا همان جا زاویه دید و الهامات خلاقانه ملودی و از طرفی نگاه کلاسیک و فلسفی پامچال آن ها را  بر آن داشت تا با پشتوانه تجربی سالها طراحی خصوصی و گروهی ، برند ژانته  را با انگیزه براورده کردن یک جهان بینی خاص و هنرمندانه از طاحی مد و لباس ، با هم پایه گذاری کنند. قابل ذکر است که شاخص طراحی ژانته ، جان بخشیدن به نگاه های فلسفی و انتزاعی و در آمیختنشان با موضوعات اجتماعی است و برآن هستند که همواره پیش از نمایش هر یک از مجموعه هایشان ، شناسنامه و هویتی پیرامون نگاهی که آبستن آن ها طرح ها بود ارائه کنند تا فحوا و جهان بینی هنری هر مجموعه ، انرژی و فرکانس های معنایی و همواره به بیننده آن ها انتقال دهند.

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

DressingRoom

Google & GAP

چهارم ژانویه 2017، برند پوشاک گپ (Gap) ، اعلام کرد که با همکاری گوگل و استارتاپ آوامتریک که مقرش درسانفرانسیسکو است، درحال تست واقعیت افزوده ای هستند که خریدارازطریق آن می تواند ست لباس بر روی تن را، بدون آنکه وارد فروشگاه شود تجربه کند.

این پروژه که اطاق پرو نام دارد، بعد از دریافت اطلاعات قد و وزن، یک مدل 3 بعدی را ظاهر کرده که شخص می تواند ست های مختلفی را بر روی تن وی کند و در نهایت ست خود را ازهمان اپلیکیشن به صورت آنلاین خرید نماید.

فقط همین ...

نام این اپلیکیشن DressingRoom نام دارد که شرکت گپ آن را ایجاد کرده است. این نرم افزار به مشتریان کمک می کند تا با استفاده از گوشی هوشمند خود بتوانند لباس مورد نیاز خود را با سایز مناسب تهیه کنند. این برنامه اینگونه عمل میکند که ابتدا 5 نوع شکل بدن را برای شما نمایش میدهد و شما type  بدن خود را انتخاب میکنید سپس از لباس های موجود انتخاب میکنید و بر اساس سایز های موجود ، سایز مناسب را انتخاب می کنید و خرید را نهایی میکنید با این روش پرو آنلاین اعتماد به خرید آنلاین پوشاک بیشتر می شود زیرا بسیاری هنوز ترس این را دارند کخ لباسی که آنلاین خرید میکنند اگر هنگام تحویل گرفتن سایز مناسب نباشد دردسر های زیادی به همراه دارد. گپ درواقع این کار را به انجام رساند تا حس اعتماد را از مردم دریافت کند .

چه زمانی میتوان از این اپلیکیشن استفاده کرد؟

اکنون نسخه آزمایشی این اپ ساخته شده است و گفته شده است که تا پایان ماه ژانویه نسخه نهایی آن قابل دریافت می باشد.

در گیف زیر میتوانید قسمتی از نحوه کار این اپلیکیشن را مشاهده کنید.

 

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

شما تنها نیستید.  متاسفانه اصلاح صورت به صورت عجله ای و سریع و با یک تیغ اصلاح بسیار رایج شده است اما این کار باعث خراب شدن پوست و موی صورت شما می شود و نتایج جبران ناپذیری را به همراه دارد.
حال باید پرسید که چه باید کرد؟  ما در این مقاله بزرگترین اشتباهات آقایان با پوست و موی صورت و تصحیح راه حل های اصلاح صورت را برای شما آورده ایم تا پوست و موی سالمی در عین زیبایی و جذابیت داشته باشید : 

1- برخورد غلط با پوست و موی صورت :

یکی از اصلی ترین دلایل تخریب پوست و موی صورت در آقایان که به صورت های مختلفی چون بریدگی و باقی ماندن جای آن،  لک روی صورت و خیلی از مشکلات دیگر نذاشتن وقت کافی برای اصلاح صورت است. 
قبل از اصلاح به صورت خود آب سرد نزنید زیرا نه تنها باعث آرام شدن موهای صورت نمیشود بلکه موها را به حالت ایستاده می برد و باعث می شود وقتی با تیغ صورت خود را اصلاح می کنید موها از ریشه کنده شوند یا موجب از بین بردن فولیکول های  مو می شوند. پس چه باید کرد؟ 

پیشنهاد ما به شما گذاشتن وقت کافی برای اصلاح صورت است. با پوست و موی خود با ملایمت برخورد کنید .

2- بهترین زمان برای اصلاح صورت :
بهترین زمان برای اصلاح صورت درست پس از استحمام است زیرا در این حالت پوست صورت و موهای صورت تمیز هستند و فاقد چربی و همچنین چون با آب گرم یا ولرم شست و شو شده اند بسیار نرم هستند و هم کار شما راحت تر است و هم آسیب کمتری به پوست و موی صورت شما می رسد. 


  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

مسیح زاد یک طراح لباس ایرانی است که تحصیلات تکمیلی خود را در زمینه مد گذرانده است.وی مدتی با معروف ترین طراحان لباس های مردانه در دنیا همکاری داشته و حدودا 22 سالی است که به ایران بازگشته و سعی دارد تا تجربه های خود در زمینه مد و لباس را با مقتضیات بومی ترکیب کند و تلفیقی از سنت بومی و مدرنیته را به تولید برساند.
نیما مسیح زاد متولد سال 1363  می باشد و در شهر اصفهان زاده شده است. او از نوجوانی به خطاطی علاقه پیدا کرد و همین امر باعث شد تا مدتی اقدام به طراحی لباس با رونوشت نستعلیق کند. او هم اکنون در زمینه طراحی کت و شلوار، پالتو و تاکسیدو به طور شخصی‌دوز (made to measure) فعال است.

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

امروزه اگر شما کفشی بدون استفاده دارید میلیون ها راه برای خلاص شدن از آن دارید اما بدترین آن ها دور ریختن کفش است . حال میپرسید چه راه هایی ؟؟ در ادامه با مجله مد و فشن برندکده همراه باشید:

 

از بخشیدن به اعضای خانواده و دوستان و آشنایانی که ممکن است کفش برای آنها قابل استفاده باشد تا رساندن به انجمن soles4souls که کفش شما را در هر سایز و اندازه ای می گیرد و به نیازمندان کشورهای فقیر می رساند . حال اگر کفش شما برند و کمی هم تر و تمیز و بخواهید کمی از پولی که بابت کفش داده اید به جیب شما بازگردد میتوانید از سایت هایی نظیر ebay برای فروش کفش خود کمک بگیرید .

اما توجه کنید که بدترین کار ممکن دور ریختن کفش است کاری که یکی از نمایندگان این برند معروف در محله ی سوهو نیویورک انجام داده ، یعنی تمام کتانی های  جدید و نو این برند را در کیسه زباله ها ریخته و تمام آنها را پاره کرده که برای کسی قابل استفاده نباشد . جامعه ی جهانی از این حرکت عجیب هنوز هم در شگفت اند گزارشی که نیویورک تایمز(The New York Times) در همین زمینه منتشر کرده خشم عمومی را نسبت به این برند برانگیخته است .

خبرنگار نیویورک تایمز برای پیگیری وضعیت پیش آمده سراغ مسؤولین نایک(Nike) رفت اما هیچ جواب قانع کننده و عذرخواهی بابت این عمل انجام شده دریافت نکرد به جز سخنان سخنگوی این شرکت خانوم  Joy Davis Fair که طی کنفرانسی خبری گفت : «مقداری از محصولات ما در فروشگاه سوهو نیویورک دارای استانداردهای ما و مطابق دستورالعمل های بازیافت و یا قابل اهدایی نبودند به همین دلیل فروشگاه تصمیم به نابودسازی آنها گرفت تا رضایت مشتری های ما از کیفیت محصولات خدشه دار نشود .»

 
  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

آینده مد و فشن در دستان روبات ها

روبات ها در دوختن پارچه بسیار ضعیف هستند.بسیار فرایند پیچیده ای که این باعث شده صنعت پوشاک از انقلاب مکانیزاسیون که حمل و نقل هوایی و صنعت خودرو را دچار تحول عظیمی کرده ، هنوز بهره ای نبرد. اما مردی به نام Jonathan Zornow میخواهد آن را تغییر دهد.

شرکت Fast Company اخیرا روند انقلابی جدید خود را به نام Sewbo ، آغاز کرده است. تولید پارچه های  شیمیایی با پلیمر های محکم به طوری که روبات می تواند به طور خود کار یک لباس با کامل تولید کند. بزرگترین مشکل در گذشته برای تولید خودکار لباس این بود که  شرکت ها سعی به تقلید از روش های انسانی داشتند و با توجه به پیچیدگی های این روند این تکنولوژی ناممکن می شد. بنابراین Zornow راهی دیگر را پیش گرفت و با  دستکاری مواد کاری کرد تا این عمل برای روبات ها آسان شود.(به دلیل لطیف و نرم بودن پارچه های معمولی ربات ها قادر به گرفتن و تنظیم کردن آن زیر دستگاه نیستند ولی چون جنس جدید از پلیمرهای سفت می باشد روبات ها بهتر کار را انجام می دهند.)

پارچه های پلیمری مانند تخته سفت هستند ولی میتوان آن ها را به مانند پارچه معمولی نرم کرد : میتوانید آن را گرم کنید و به هر شکلی میخواهید تبدیل کنید و زمانی که سرد هستند آن ها را شکل خود نگه دارید.

او توضیح می دهد که : اکنون روبات ها قادر به تولید لباس از پارچه های سفت را دارند و پس از آماده شدن میتوانید آن را استفاده کنید و برای شستشو هم آب کافی است و مواد شوینده نیازی نیست. بعد از خشک شدن به همان حالت قبلی خود بازمیگردد.


  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

با سلام  و درود  ........و  این بار  '' ما '' باز هم جمع خواهیم شد تا جشنواره‌ای برای کودکان تحت حمایت مان و باحضور  گرم  ''شما '' برگزار کنیم .......         و دست‌پخت  ''ما '' این بار نه برای کودکان خود بلکه  برای کودکانی خواهد بود  که طعم تلخ یتیمی را چشیده اند ، جشنواره ای برای شاد کردن آنها ...... و حال از شما دعوت می کنیم   با حضور   گرم خود و خرید از این جشنواره باز هم یاری گر ''ما '' باشید  تا امسال بتوانیم در خرید لباس عید آنها یاریگر شان باشیم .............. وعده دیدار ما :  مکان: خیابان  دکتر شریعتی- خیابان  یخچال-جنب بوستان خلیج فارس(باغ موزه آب)، مجموعه ورزشی قلهک.  زمان: ساعت ۱۰صبح الی ۱۹ . تاریخ  ۷ / ۱۱/ ۹۵    و  ۸/ ۱۱/ ۹۵    (تمامی عواید این جشنواره صرف خرید  کودکان و نوجوانان  تحت حمایت موسسه یاوران  ایتام خواهد شد) - 

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

سام سنتر

مرکز خرید لاکژری در شمال تهران

سام سنتر در خیابان فرشته تهران واقع شده است و با داشتن زمینی به مساحت 1750 متر مربع، در 9 طبقه، شامل، 26 فروشگاه تجاری در ابعاد 35 تا 200 متری در دو طبقه همکف و اول، 200 پارکینگ در طبقات دوم تا هفتم، یک طبقه آشپزخانه در طبقه هشتم و 1200 متر فضای فود کورت در طبقه نهم با چشم اندازی کوهستانی در بهترین نقطه شهر تهران به مرکز خریدی فعلا کم نظیر تبدیل شده است.
کمی بالاتر آنجا که کوهستان البرز و سپهر پهناور تهران در نظرگاه وجود است، چهار رستوران متفاوت در سبک و مزه و ملیت اما مشترک در اصالت و زیبایی و تنوع با رعایت بالاترین استانداردها انتخاب اصلی مشکل پسندان پایتخت است و این تمام داستان سام نخواهد بود، که سام سنتر برای خواسته های خاص پاسخی شایسته خواهد داشت.

مساحت: ۲۳۵۰ متر مربع فضای تجاری، رستوران و اداری و نیز ۱۴۰۰۰ مترمربع پارکینگ طبقاتی

اواخر سال 1390 (سال جهاد اقتصادی) مرکز خرید سام سنتر برای خدمات به مشتریان البته در سطح جهانی ، با همکاری برند های لوکس در زمینه های کیف ، کفش ، پوشاک ، ساعت ، جواهرات و ادکلن آغاز به کار کرد.

البته که این مجتمع تجاری فقط برای قشر کوچکی از جامعه شامل سرمایه دارهای قدر و (ساکنین طبقه بالای تهران) کارآمد می باشد و شعار (زندگی لوکس "Luxury Life"  (، هدف کاری این مجتمع می باشد که همه اصول لوکس بودن را رعایت کرده است و هنگامی که وارد این مجتمع تجاری میشوید به کلی حیرت زده می شوید.

این در طبقات این مجتمع ،نمایندگی برند های مختلفی وجود دارد ولی این برند ها را از برندهایی که تا به حال در پاساژ های دیگر دیده اید ، جدا کنید . مطمئناّ با دیدن این برندها و البته قیمت های محصولات آن کاملا متوجه خواهید شد اما این نکته هم بسیار حائز اهمیت است که تمامی اجناسی که در این مجتمع فروخته می شود ، orginal  هستند و از این بابت هیچگونه نگرانی وجود نخواهد داشت.

معماری این ساختمان به قدری لوکس و زیبا ساخته شده است که حتی نمای بیرونی و داخلی آن هم شما را حیرت زده می کند.

نمای خارجی دو پوسته ساختمان متشکل از لمینیت فشرده پانچ شده در لایه بیرونی و دیوارهای ماسونری طبقات پارکینگ در لایه درونی است. در شب، نورپردازی میان دو پوسته، ساختمان را شبیه به یک جعبه درخشان می کند.پیاده روی منتهی به ورودی اصلی مرکز تجاری با سنگ های زبر و شیارخورده خاکستری طراحی شده است. ورودی با پلکان صیقلی سفید رنگ، عناصر دکوراتیو نورپردازی در سقف و آبنمای دیواری طراحی شده است، تا در تضاد با پیاده رو پیرامون برجسته تر گردد.
لابی وسیع مرکزی با قرارگیری مغازه ها حول یک بیضی شکل گرفته است. شکل بیضوی لابی، دید کاملی از زوایا و ویترین به وجود آورده است.

یکی دیگر از شعارهای این مرکز تجاری "استفاده از تجربیات برندهای معتبر بین‌المللی و الگوبرداری از آن" می باشد. البته که استفاده از تجربه دیگران بسیار امر پسندیده و حرفه ای می باشد اما این اتفاق در شام سنتر کپی برداری از کشور های مدرنیته اروپایی است.

با تعاریف بالا متوجه خواهید شد که مرکز خرید سام سنتر لوکس ترین مجتمع تجاری تهران و حتی می توان گفت ایران محسوب می شود و با داشتن غرفه های لوکس و نمایندگی های لوکس مشتریان زیادی به خود جذب کرده است. اصول طراحی به گونه ای بوده است که خوانایی و شفافیت نمایندگی ها ستودنی است و از لابی بزرگی برخوردار است که می تواند محلی برای تعامل اجتماعی و برگزاری رخداد های فرهنگی باشد.
 

در اوایل افتتاح این مجتمع تجاری برند مون بلان طراح و سازنده قلم، عینک های آفتابی، جواهرات، محصولات چرمی و عطر در مرکز خرید سام سنتر که با جمع‌شدن  تعدادی از بازیگران و دیگر چهره‌های مشهور ورزشی، فرهنگی! و هنری همراه بود ، افتتاح شد و هنوز هم در حال فعالیت می باشد.

خبری دیگری که  سر و صدا ایجاد کرد برند لاکژری اِرمنجیلدو زینا بود. این برند ایتالیایی که در زمینه مد و لباس مردانه فعالیت میکند تصمیم گرفت در این مجتمع تجاری برنامه ای ویژه برای اندازه گیری لباس مردان و دوخت آن در میلان ایتالیا و ارسال آن پس از 6 هفته ، داشته باشد.

برند زینا به طور نسبی یکی از گران ترین برند های جهانی محسوب می‌شود، کت و شلوارهای تولیدی این کمپانی در ایالت متحده آمریکا قیمتی حدود دو هزار و 300 تا چهار هزار و 500 دلار را دارند.

به وضوح مشخص است که کمپانی زینا با رصد جامعه ایران و به خصوص طبقه بورژوا از به دست آوردن سود سرشار در جامعه مصرف گرای ایران آگاه است و فرستادن دو خیاط اختصاصی از سوی کمپانی این امر را تایید می‌کند.

دو خیاط اختصاصی به نام های سالواتوره استراچه (Salvatore Starace) و کارلو مینو جتی (Carlo Minojetti)

فقط تولید ملی می تواند جلوی این خروج سرمایه ملی را بگیرد و اگر اوضاع پوشاک ملی پیشرفت و تحولی عظیم داشته باشد و اعتماد مردم به تولید ملی بالا برود مطمئنا کمی از مشکلات اقتصادی جامعه ایرانی حل خواهد شد.

برند هایی که اکنون در این مجتمع تجاری فعالیت می کنند.

Luxemo | piquadroSweet Bliss |STEFANORICCI | S.T. Dupont | Chopard Sam Optic|  Sam Boutique | Saatchi|  Roya TaheriRojePrestige  PhilippiNoghrechi|Mont Blanc | MeysamZOMORODI

  • ۰
  • ۰

جوش شیرین

جوش شیرین در جیره گاوهای شیری به عنوان منبع بی کربنات مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین به عنوان منبع تأمین سدیم بدون کلرید در جیره طیور استفاده می گردد.

در گاوهای شیری جهت حفظ ظرفیت بافری شکمبه، افزون بر بی کربنات تولید شده توسط بزاق، نیاز به تأمین از طریق افزودنی خوراکی (جوش شیرین) نیز می باشد.
جوش شیرین با تأمین بی کربنات در شکمبه دام و حفظ وضعیت میکروفلور طبیعی شکمبه با ایجاد تعادل کاتیون آنیون جیوه (DCAD) و نیز کاهش تخمیر نامطلوب در شکمبه، در بهبود چربی شیر و کاهش عوارض ناشی از استرس گرمایی نقش بسیار مهمی دارد.
مقدار مصرف:
گاوشیری:

جهت دست یافتن به بهترین نتیجه در گاوهای شیری، تغذیه ۵۰ گرم جوش شیرین به ازای هر ۱۰ لیتر شیر (تغذیه ۲۰۰ گرم جوش شیرین به ازای هر رأس دام با میانگین تولید ۴۰ لیتر) یا ۱۰ تا ۱۳ کیلوگرم جوش شیرین در یک تن کنسانتره توصیه می شود.
گاوگوشتی:

با توجه به مصرف بالای کنسانتره در تغذیه گاوهای گوشتی، میزان ۱ تا ۱/۵ درصد ماده خشک مصرفی در ۳۰ روز اول پیشنهاد و بعد از عادت پذیری جیره، مقدار مصرف به ۰/۷۵- ۰/۵ درصد توصیه می شود.
طیور: معمولأ بین ۱ تا ۲ کیلوگرم در تن خوراک بر اساس جیره و وضعیت املاح آب توصیه می شود.

  • brand kadeh