برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

امروزه با گسترش فناوری های الکترونیکی و اینترنتی، لزوم استفاده از کالاهای دیجیتالی را نسبت به گذشته دوچندان کرده است. از طرفی به علت وجود تنوع در این کالاها و وجود برندها، کیفیت ها و قیمت­های مختلف انتخاب و خرید اینگونه اقلام را مشکل کرده است. یکی از راه های انتخاب سریع و بهتر برای دستیابی به خواسته هایی از این قبیل، بهره گیری از توانایی خرید اینترنتی است. برندکده بستر خرید اینترنتی کالاهای برند را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این شرکت با عنوان برندکده به شماره ثبت 15049 توسط گروهی از متخصصان و مدیران صنعت الکترونیک و دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت برندکده که یک شرکت دانش بنیان با قدمتی در حدود 4 سال سابقه است در زمینه معرفی برند های ایرانی و با کیفیت ، از سال 91 تا کنون در حال فعالیت است. محصولاتی از قبیل کیف، کفش، مانتو، لباس های زنانه ، لباس های مردانه ، لباس های بچه گانه و معرفی مزون ها و اتلیه ها و ... در این مجموعه عرضه می شود که همگی در حوزه معرفی برند می باشد. برندکده همواره بر حسب پیروی و رعایت اصول خود پیش رفته که به موجب آن به دنبال یافتن و معرفی کیفیت مطلوب و برتر همراه با ظرافت و زیبایی متفاوت از دیگران در کنار قیمتی مناسب و رقابتی بوده است. ایده برندکده همواره بر این بوده است که کیفیت، رکن اساسی در جلب رضایت مشتریان می باشد، لذا بهبود کیفیت محصولات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه خدمات نوین و همچنین افزایش کارایی خدمات همیشه از اولویتهای برندکده به شمار رفته است. در واقع همه این موارد اهداف اصلی این مجموعه به شمار می رود. با کسب تجارب متعدد در زمینه های مختلف بر میزان اهداف مشتری مداری این شرکت افزوده شده است لذا زمینه ای وسیع در راستای سهولت اشنایی با برندها برای مشتریان خود فراهم آورده است تا تمامی مشتریان با هر سطح آشنایی قادر به استفاده از سرویس های برندکده باشند.

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر به فکر این هستید که در زمستان چه عطری بزنید پیشنهاد ما به شما این است که به سراغ عطرهایی با رایحه‌های گرم وملایم، چوبی و تلخ بروید زیرا با آن‌ها هم احساس آرامش و اطمینان خاطر دارید و همچنین ماندگاری عطر در این رایحه‌ها بالاتر است

برای آشنایی با برندهای مختلف عطرهای زمستانی و  همچنین نمایندگیهای فروش به سایت برندکده مراجعه نمایید .

عطرهای گرم برای پاییزی سرد و بارانی عطرهای گرم با رایحه تند، تلخ و شیرین می تواند خنکی پاییز را برایتان دلنشین تر کند هوا این روزها برخلاف تابستان داغ امسال، بدجوری سرد شده است. این بستگی به ذوق و طبع خود شما دارد که رایحه عطرتان سرد باشد یا گرم. ماندگاری عطرها در هوای سرد بیشتر است و این می تواند زیبایی شما را صد چندان بکند. یعنی در پاییز و زمستان با توجه به دمای پایین هوا، الکل موجود در عطر دیرتر تبخیر می شود.

آن طور که معمول است، در این فصل که هوا، خنک و حتی سرد است، افراد عطرهای گرم را انتخاب می کنند. ما دست شما را در انتخاب یک عطر گرم باز گذاشته ایم. انواع رایحه های مختلف گرم را به خانم ها معرفی کرده ایم.

عطرهایی با رایحه های شیرین، ترش، تلخ و ملایم. در فصل های سرد سال، بهتر است از رایحه های سنگین مانند عطرهای شیرین، تند و تلخ استفاده کنید. در میان آنها، عطرهایی هستند که از سال عرضه اولیه شان به بازار خیلی می گذرد. اما مصرف کنندگان آنها، همچنان خریدار آنها هستند. این شما و این، انواع و اقسام عطرهای گرم زنانه.

رایحه‌ای هیپنوتیزم‌ کننده و سحرآمیز که حس بی‌پروایی و غرور را منتقل می‌کند. با اینکه تقریبا یک عطر قدیمی زنانه به حساب می‌آید اما هنوز هم محبوبیت خاص خود را دارد. رایحه اصلی این عطر زردآلو، آلو و نارگیل است که با گل مریم، یاسمن و رز ترکیب شده است. بوی چوب صندل و وانیل هم به مشام می‌رسد که گرما و شیرینی این عطر را در فصل زمستان بسیار دلچسب می‌کند

وقتی عطر گل‌ها با رایحه‌های میوه‌ها ترکیب شود نتیجه می‌شود عطری که شما نه‌تنها پاییز بلکه بهار و تابستان‌تان را هم می‌توانید با آن سر کنید. عطری ماندگار و مناسب برای روز و شب و ترکیبی از رایحه ماندارین، توت قرمز، ترنج ، گل‌های بنفشه و رز 

عطر زنانه-‌ مردانه «سانتال رویال گرلن» یک عطر لوکس است که به مناسبت افتتاحیه فروشگاه هارودز(Harrods) (فروشگاهی لوکس که برندهای منحصر‌به‌فرد عطر و ادکلن را ارائه می‌کند) روانه بازار شد. بطری سیاه براق مزین به رگه‌هایی طلایی رنگ و روبان سیاه و طلایی، ترکیبات شرقی این عطر را پنهان می‌کند. در عطر زنانه و مردانه سانتال از چوب صندل، چرم، عود، شکوفه پرتقال، دارچین، گل رز، عنبر و مشک استفاده شده است.

دیوید یورمن(David Yurman) یک برند لوکس جواهـرات آمریکایی است که به دنیای عطر و ادکلن قدم نهـاده است و البته در هـمان قدم اول بسیار موفق ظاهـر شد و در گام بعد این کار را ارائه داده است که در ایران در هـمان روزهـای ورودش مورد استقبال قرار گرفت محصولی شیک و با تولیدی کلکسیونری و محدود لیمیتد ادیشن و البته با قیمتی بالا ، این عطر بسیار مناسب مجالس شبانه است

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

چرم مشهد در سال ۱۳۷۵ در شهرک صنعتی چرم شهر مشهد ایران تاسیس شد، همانطور که می دانید در زمانی هستیم که تولیدات مد داخلی به دلایل مختلف از جمله کیفیت پایین بخش زیادی از تولیدات، شیوع کپی کاری و در مجموع حاصل عدم جلب اعتماد مصرف کننده در وضعیت بدی قرار دارد، اما یکی از بزرگترین نام هایی که در این دوره تولیدات پوشاک داخل را حفظ کرده و با صادرات و به کارگیری کلیه امکانات و تکنولوژی روز دنیا صنعت چرم و محصولات چرمی ایران را نه تنها در داخل بلکه در خارج از کشورمان به پیشرفت رسانده چرم مشهد است. انواع چرم های به کاربرد در محصولات این کشور شامل انواع چرم گوسفندی، بزی، گاوی،البسه چرمی و مصنوعات چرمی می باشد که با بالاترین کیفیت عرضه می شوند

 

.

 

تنوع محصولات چرم مشهد به ۱,۲۰۰,۰۰۰ دست می رسد، و این محصولات در ۶۹ فروشگاه رسمی این برند در داخل و خارج از کشور و همچنین از بایکس قابل دسترسی است. برند چرم مشهد که وابسته به کارخانجات گروه صنعتی مشهد می باشد به منظور تولید با کیفیت گام های بلندی برداشته و صادرات این شرکت به بیش از ۳۰ کشور جهان تضمینی بر کیفیت بالای این برند می باشد؛ همچنین هدف اصلی مدیران این شرکت اعتلاء و معرفی صنعت چرم سازی ایران و تغییر ساختار سیستم تولید سنتی به صنعتی دانست، راهی که تا کنون در آن موفق بوده اند.

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

حضور چرم مارال در نمایشگاه اختصاصى جمهورى اسلامى در شهر رم ایتالیا آذر ٩٥ بعد از حضوری موفق در نمایشگاه اکراین، گروه تولیدی و صادراتی مارال چرم این بار میهمان نمایشگاه رم در کشور ایتالیا بود.

نمایشگاه تخصصی جمهوری اسلامی ایران با حضور مهندس محمد رضا نعمت زاده وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت در تاریخ 3 آذر ماه در کشور ایتالیا برگزار و در تاریخ 6 آذر ماه به پایان رسید.

 مدیر عامل شرکت مارال چرم در حاشیه این نمایشگاه مطلبی را بیان کرد: حضور در نمایشگاه های خارجی پل ارتباطی بزرگی بین بازرگانان کشورهای مختلف است که باعث گردش اطلاعات فنی، شناسایی فرصت ها، بازارهای جدید صادراتی و افزایش درآمد ملی می گردد. وی افزود: حضور بی هدف بخش های تولیدی مختلف در نمایشگاه های بین المللی داخلی در سال های گذشته باعث شد تا گروه تولیدی و صادراتی چرم مارال در دوسال گذشته حضور در نمایشگاه های داخلی را تعلیق و فقط در نمایشگاه های خارجی شرکت کند. با این حال وی خبر از حضور قدرتمند چرم مارال در نمایشگاه بین المللی امپکس در تهران در نیمه آذرماه امسال خبر داد.

وی خاطرنشان کرد که افزایش صادرات غیر نفتی یکی از اهداف مهم اقتصادی کشور در سال های اخیر می باشد تاکید کرد: این موضوع دلیل مهمی مبنی بر حمایت بیشتر از تولید کنندگان وصادرکنندگان است که حضور وزیر صنعت، معدن و کشاورزی و بازدید وی از این نمایشگاه توجه ویژه دولت به این موضوع را نشان می دهد.

حسینی خواه خاطر نشان کرد: بعد از امضای برنامه جامع اقدام مشترک، تمامی واحد های تولیدی به بهبود شرایط اقتصادی کشور و رونق بازار امیدوار شدند صرف نظر از اینکه بدون برنامه ریزی دقیق و استراتژی بلند مدت نمی توان وارد عرصه ی صادرات شد. مارال چرم به عنوان صادر کننده نمونه استان البرز در 2 سال پیاپی، با برنامه ریزی دقیق طی سال های گذشته توانست میزان صادرات خود به کشور های روسیه، قزاقستان، ایتالیا، استرالیا و دبی را افزایش دهد و راه را برای صادرات به دیگر کشورها در آینده نزدیک را هموار سازد.

 

 

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

تجربه‌ی خوب اعتماد خوب وقتی‌که شما برای بار اول یک کالا را خریداری می‌کنید، در واقع می‌خواهید بدانید که کیفیت آن کالا چگونه خواهد بود. به‌عنوان مثال، وقتی که یک لباس را خریداری می‌کنید می‌خواهید بدانید که آن لباس تا چه زمانی کهنه، رنگ و رو رفته یا پاره نخواهد شد. در واقع نام یک برند زمانی در ذهن شما حک می‌شود که محصولاتش امتحان خوبی را پس داده باشند. بنابراین اگر برند خاصی را برای خرید لباس‌هایتان انتخاب می‌کنید، حتما از کیفیت اجناسش راضی بودید؛ همین موضوع اعتماد شما را به‌خوبی جذب می‌کند. یکی از علت‌های موفق بودن برندهای معروفی از قبیل «شنل» (Channel) یا «زارا» (Zara) همین موضوع است. 

 

 

1-t بهتر دیده می‌شوم برای اغلب آدم‌ها نه‌تنها سازگاری ظاهری با آدم‌های اطرافشان مهم است بلکه مورد پذیرش بودن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل آدم‌ها تمایل دارند تا از یک برند معروف خرید کنند تا بیشتر مورد پذیرش قرار بگیرند. به‌عنوان مثال، خیلی از خانم‌ها و آقایان دوست دارند از یک برند خاص با مد به‌روز خریداری کنند، چون بازیگر مورد علاقه‌شان یا یک طبقه‌ی خاصی از اجتماع، از آن سبک لباس‌ها بیشتر استفاده می‌کنند. مطمئنا در این شرایط تمام افراد حس بهتری را تجربه خواهند کرد. 2-t ایجاد تصویری بهتر همان‌طور که آدم‌ها هویت خودشان را دارند، شرکت‌ها هم با برندهای مختلف به‌مرور هویت خودشان را پیدا می‌کنند. اگر بخواهیم یک مثال بزنیم، می‌توان از برند لوکس «شنل» (Channel) یا برند «زارا» (Zara) نام برد. این برندها با تولید لباس‌های ساده، لباس شب، شلوارهای زنانه و جواهرات بدلی به یکی از لوکس‌ترین برندهای دنیا تبدیل شده است. از آنجایی‌که حس لوکس و شیک بودن حس خوبی است، این برندها برای همه دوست‌داشتنی هستند؛ به همین دلیل بسیاری از خانم‌ها تمایل دارند تا از این برندها خریداری کنند. صرفه‌جویی در زمان تصور کنید که به‌زودی می‌خواهید در یک مهمانی دوستانه شرکت کنید و به یک بلوز با طرح و سبک خاصی نیاز دارید. اگر بخواهید خریدتان را اینترنتی انجام دهید و تنها نام بلوز را جستجو کنید، ده‌ها یا صدها سایت خرید اینترنتی را میابید. در این شرایط انتخاب بسیار مشکل است. درصورتی‌که اگر سراغ یک برند معتبر، همانند «زارا» (Zara) یا «برشکا» (Bershka) بروید به‌سرعت تعداد بسیار زیاد و با طرح‌های متنوعی از بلوزها را در اختیار خواهید داشت. در این شرایط می‌توانید با خیال آسوده خریدی مطمئن و رضایت‌بخش داشته باشید. 6-t خرید از یک برند معروف، دریافت کیفیت بهتر، پرداخت هزینه‌ی کمتر بسیاری از افرادی که از یک برند معتبر برای خرید لباس‌های روزانه یا ورزشی استفاده نمی‌کنند، به افراد دیگری که به این‌گونه عمل می‌کنند، خرده می‌گیرند. سوال اغلب افراد این‌گونه است که چرا باید برای لباس‌های که در طول روز می‌پوشیم، از یک برند معروف و گران قیمت خرید کنیم؟ در حالیکه ما اعتقاد داریم مخاطبانشان بسیار هوشمندانه عمل می‌کنند. خرید از یک برند معروف که محصولات باکیفیتی تولید می‌کند، تنها به خاطر داشتن حس خوب، ایجاد تصویر بهتر یا بالارفتن اعتماد به‌نفس نیست؛ شما با خرید یک شلوار یا کفش ورزشی گران قیمت از برند «نایک» (Nike) یا «آدیداس» (Adidas) نه‌تنها پولتان را در چاه نریختید، بلکه صرفه‌جویی کرده‌اید. اگر برای کفشی که به‌طور روزانه استفاده می‌کنید هزینه‌ی کمی پرداخت کنید، پس از مدت کوتاهی خراب شده و نیاز به خرید مجدد خواهید داشت. با یک بار خرید از یک برند معتبر، در حقیقت از دورانداختن مکرر پولتان جلوگیری کرده‌اید. با این توصیف‌ها می‌توان گفت، جمله‌ی «پرداخت پول بیشتر، خرید ارزان‌تر» یک واقعیت جالب و لذت‌بخش است. 8-t در انتها می‌توان گفت، هرچند بسیاری از افراد، اعتقادی به خرید از برندهای معتبر ندارند، اما با دلایلی که ما در اختیارتان قرار دادیم، نه‌تنها پرداخت پول برای برندهای معتبر توجیه اقتصادی دارد بلکه حسی را برای افراد به‌وجود می‌آورد که برای تمام افراد لذت بخش و دوست‌داشتنی است. شاید به‌همین دلیل است که برخی افراد به اصطلاح «برند باز» می‌شوند.

  • brand kadeh