برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

امروزه با گسترش فناوری های الکترونیکی و اینترنتی، لزوم استفاده از کالاهای دیجیتالی را نسبت به گذشته دوچندان کرده است. از طرفی به علت وجود تنوع در این کالاها و وجود برندها، کیفیت ها و قیمت­های مختلف انتخاب و خرید اینگونه اقلام را مشکل کرده است. یکی از راه های انتخاب سریع و بهتر برای دستیابی به خواسته هایی از این قبیل، بهره گیری از توانایی خرید اینترنتی است. برندکده بستر خرید اینترنتی کالاهای برند را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این شرکت با عنوان برندکده به شماره ثبت 15049 توسط گروهی از متخصصان و مدیران صنعت الکترونیک و دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت برندکده که یک شرکت دانش بنیان با قدمتی در حدود 4 سال سابقه است در زمینه معرفی برند های ایرانی و با کیفیت ، از سال 91 تا کنون در حال فعالیت است. محصولاتی از قبیل کیف، کفش، مانتو، لباس های زنانه ، لباس های مردانه ، لباس های بچه گانه و معرفی مزون ها و اتلیه ها و ... در این مجموعه عرضه می شود که همگی در حوزه معرفی برند می باشد. برندکده همواره بر حسب پیروی و رعایت اصول خود پیش رفته که به موجب آن به دنبال یافتن و معرفی کیفیت مطلوب و برتر همراه با ظرافت و زیبایی متفاوت از دیگران در کنار قیمتی مناسب و رقابتی بوده است. ایده برندکده همواره بر این بوده است که کیفیت، رکن اساسی در جلب رضایت مشتریان می باشد، لذا بهبود کیفیت محصولات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه خدمات نوین و همچنین افزایش کارایی خدمات همیشه از اولویتهای برندکده به شمار رفته است. در واقع همه این موارد اهداف اصلی این مجموعه به شمار می رود. با کسب تجارب متعدد در زمینه های مختلف بر میزان اهداف مشتری مداری این شرکت افزوده شده است لذا زمینه ای وسیع در راستای سهولت اشنایی با برندها برای مشتریان خود فراهم آورده است تا تمامی مشتریان با هر سطح آشنایی قادر به استفاده از سرویس های برندکده باشند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

گالری روبی

مجموعه گالری طلای روبی از اوایل سال ۱۳۸۸ در صنعت طلا و جواهر ایران فعالیت خود را آغاز کرده است. این گالری  با 10 سال سابقه‌ی ،  با شعار«شما شایسته‌ی خاص‌ترین‌ها هستید»، تاسیس و پس از مدت کوتاهی با  استقبال بی‌نظیر مشتریان همیشه وفادار این مجموعه و به منظورتسهیل در دسترسی و مشتری مداری، شروع به گسترش شعب روبی گالری در نقاط مختلف کشور کرد.

هم اکنون این مجموعه با داشتن 22 شعبه فعال در سراسر کشور و رعایت استاندارد های بین المللی در زمینه‌ی ارتباط با مشتری (CRM) و مدیریت داخلی شعب، عقیده دارد اعتبار این مجموعه همواره در گرو اعتماد مشتریان خود است. سایت گالری طلای روبی این امکان را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده است تا بتوانید با اطمینان خاطر از آن خرید کنید و به صورت اینترنتی سفارشات خود را به ثبت برسانید.

 مجموعه‌ی روبی همواره می‌کوشد با مشاوره و همکاری با بزرگترین اساتید ایران عزیز و استفاده از بروزترین تکنولوژی‌های طراحی و تولید طلا و جواهر، محصولاتی با کیفیت جهانی عرضه کند. این مجموعه با اتکا به تلاش و پشتکار مدیران و اعضای حرفه‌ای خود ، در تابستان 1396 موفق به کسب تندیس برند برتر ملی در زمینه‌ی طلا و جواهر شد .

گالری طلای روبی نهایت تلاش خود را می‌کند تا کلیه سفارش‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد و کلیه خسارت‌ها در صورت بروز هر گونه حادثه هنگام حمل ونقل به عهده‌ی گالری طلای روبی بوده و در راستای تسهیل امور پیگری، خسارت را جبران می‌کند. همچنین گالری طلای روبی این امکان را ایجاد کرده است تا کلیه‌ی کالاها شامل 7 روز گارانتی  استرداد بدون قید و شرط پس از تحویل باشند.

 گالری طلای روبی به طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در وبسایت خود را کنترل و بروز رسانی می‌کند.همچنین زمان ارسال سفارش برای مشتریان عزیز در تهران در صورت ثبت سفارش تا قبل از ساعت 13 در همان روز یا در روزهای بعد و برای مشتریان عزیز در شهرستان هم  3الی 4 روز کاری است که ارسال در محدوده‌ی تهران به صورت پیک وبرای سایر شهرهای ایران از طریق پست جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود. گالری طلای روبی امکان هدیه دادن را برای شما نیز فراهم کرده است؛ بسته بندی گالری طلای روبی دارای جعبه‌ی مناسب سفارشات هدیه کادو است وتنها یک کارت تبریک با متن دلخواه شما به بسته بندی اضافه خواهد شد.

  • ۰۰/۰۶/۱۱
  • brand kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی