برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

امروزه با گسترش فناوری های الکترونیکی و اینترنتی، لزوم استفاده از کالاهای دیجیتالی را نسبت به گذشته دوچندان کرده است. از طرفی به علت وجود تنوع در این کالاها و وجود برندها، کیفیت ها و قیمت­های مختلف انتخاب و خرید اینگونه اقلام را مشکل کرده است. یکی از راه های انتخاب سریع و بهتر برای دستیابی به خواسته هایی از این قبیل، بهره گیری از توانایی خرید اینترنتی است. برندکده بستر خرید اینترنتی کالاهای برند را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این شرکت با عنوان برندکده به شماره ثبت 15049 توسط گروهی از متخصصان و مدیران صنعت الکترونیک و دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت برندکده که یک شرکت دانش بنیان با قدمتی در حدود 4 سال سابقه است در زمینه معرفی برند های ایرانی و با کیفیت ، از سال 91 تا کنون در حال فعالیت است. محصولاتی از قبیل کیف، کفش، مانتو، لباس های زنانه ، لباس های مردانه ، لباس های بچه گانه و معرفی مزون ها و اتلیه ها و ... در این مجموعه عرضه می شود که همگی در حوزه معرفی برند می باشد. برندکده همواره بر حسب پیروی و رعایت اصول خود پیش رفته که به موجب آن به دنبال یافتن و معرفی کیفیت مطلوب و برتر همراه با ظرافت و زیبایی متفاوت از دیگران در کنار قیمتی مناسب و رقابتی بوده است. ایده برندکده همواره بر این بوده است که کیفیت، رکن اساسی در جلب رضایت مشتریان می باشد، لذا بهبود کیفیت محصولات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه خدمات نوین و همچنین افزایش کارایی خدمات همیشه از اولویتهای برندکده به شمار رفته است. در واقع همه این موارد اهداف اصلی این مجموعه به شمار می رود. با کسب تجارب متعدد در زمینه های مختلف بر میزان اهداف مشتری مداری این شرکت افزوده شده است لذا زمینه ای وسیع در راستای سهولت اشنایی با برندها برای مشتریان خود فراهم آورده است تا تمامی مشتریان با هر سطح آشنایی قادر به استفاده از سرویس های برندکده باشند.

طبقه بندی موضوعی

۱۴ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دبنهامز

«ویلیام کلارک» برند انگلیسی دبنهامز(Debenhams) را  در سال ۱۷۷۸ میلادی  تاسیس کرد. دبنهامز یک خرده فروش چند ملیتی است  که اولین فروشگاه خود را در لندن   افتتاح نمود.  ابتدا در انگلیس و ایرلند کار خود را شروع کرد و در حال حاضر فروشگاه‌های زیادی در سراسر دنیا نمایندگی این برند را دارند. این برند در ابتدا با رویکرد فروش پارچه، لوازم آرایش و بهداشتی و لوازم خرازی کار خود را شروع کرد. این شرکت در قرن هجدهم به عنوان یک فروشگاه واحد در خیابان ویگمور لندن تاسیس شد و اکنون به ۱۷۸ فروشگاه در سراسر انگلستان، ایرلند و دانمارک گسترش یافته است. دبنهامز طیف وسیعی از لباس، لوازم خانگی و مبلمان را به فروش می‌رساند و از سال ۱۹۹۳ با نام تجاری Debenhams شناخته شده است. در حال حاضر این برند پیشرو جهانی در ۲۷ کشور با ۲۴۰ شعبه فعالیت می نماید.

دبنهامز با فروش کالاهایی به مراتب با کیفیت تر نسبت به دیگر برندهای خرده فروش ، جایگاه بهتری نسبت به مشتریان دارد. این برند دارای برندهای زیر مجموعه دیگری نیز می باشد که هر کدام محصولات با کیفیتی را برای عرضه دارند. شما با ورود به یکی از فروشگاه های دبنهامز شاهد قفسه هایی از پوشاک و لوازم خانگی خواهید بود. بخشی از شهرت این برند مدیون تولید و طراحی کالکش های خاص خود می باشد.

نمایندگی‌های برند دبنهامز در تهران و دیگر شهرها: تهران، بلوار میرداماد، جام جم، مشهد، خیابان احمد آباد، شیراز، میدان سنگی، اصفهان، روبروی سپاهان شهر.

 

طی تمام این سال ها، مخاطب اصلی محصولات دبنهامز، تمام مردم دنیا بوده اند. این برند زیبایی و برازندگی را حق هر انسانی می داند. دبنهامز باتجربه تمام مرزهای جغرافیایی را شکسته و محصولاتی فارغ از سن و سال و جنسیت تولید می کند. پس از سال ها فعالیت با نام دبنهامز، در سال 1993 این برند برای اولین بار در دنیای مد و فشن، دست به ابتکاری جالب زد. دبنهامز رسما اعلام کرد که با نام هر طراح، زیربرندی تحت مدیریت دبنهامز، به دنیای مد معرفی می شود. این اقدام باعث شد تا شهرت و محبوبیت این برند هم برای مشتریان و هم طراحان بیشتر شود. محصولات دبنهامز از پیراهن، پالتو و شلوار گرفته تا لباس راحتی و خواب، در طرح ها و مدل های مختلفی، لوازم آرایشی و بهداشتی، طراحی محصولات خانگی و کالای خواب هستند. این برند از معدود برندهایی است که تابوی سایز نرمال و اندام متناسب را شکست. دبنهامز با راه اندازی کمپین های مختلف نشان داد که تمام مردم دنیا زیبا و خوش اندام هستند. این مجموعه برای انواع سایزهای بزرگ و کوچک لاین های تولید لباس و اکسسوری متفاوتی دارد. تخصص گرایی و به کارگیری نیروی انسانی حرفه ای از اصول همیشگی این برند بوده است. همراهی با ترندهای روز دنیای مد و فشن در کنار شناخت نوع نیاز مردم تمام دنیا، رمز موفقیت و ماندگاری دبنهامز است.

سال های بعد ویلیام کلارک تصمیم می گیرد تا آقای ویلیام دنبهام را به عنوان شریک خود انتخاب کند. شراکت این دو مرد باعث تغییراتی در این شرکت شد از جمله تغییر نام شرکت به کلارک اند دبنهامز بود.  حدودا ۴۰ سال پس از تاسیس برند کلارک اند دنبهامز، ویلیام کلارک تصمیم می گیرد خود را بازنشت کند.پس از آن مدیریت تا حدود بسیاری به دست آقای ویلیام دبنهامز افتاد. دبنهامز دو نفر از کارمندان مورد اعتماد خود یعنی ویلیام پولی و جان اسمیت را به عنوان شرکای تجاری در لندن پذیرفت. سابقه بیست ساله دبنهامز در طراحی محصولات خود و بهره گیری از طراحان برجسته ای همچون جف بنک و جسپر کونران، این برند را در زمره برترین برندهای پوشاک جهان قرار داده است.دبنهامز ایران نیز از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز نموده و پوشاک زنانه، مردانه، بچه گانه و محصولات آرایشی و بهداشتی را به علاقمندان دنیای مُد و زیبایی ارائه می نماید.

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

آدیداس

آدیداس(Adidas) یک هلدینگ است و شرکت تولید پوشاک ورزشی ریبوک (Reebok)، لوازم گلف تیلورمید و راک پورت زیرمجموعه‌های آن به‌شمارمی‌آیند. این نام تجاری بزرگترین تولیدکننده‌ی لوازم ورزشی در اروپا و دومین تولیدکننده‌ی بزرگ لوازم ورزشی در جهان به‌شمار می‌رود .تنوع و کیفیت محصولات شرکت آدیداس باعث خاص و ویژه بودن این محصولات نسبت به مارک های دیگر شده‌است. آدولف داسلر (Adolf Dassler )  به همراه برادرش رودولف داسلر(Rudolf Dassler)، در سال ۱۹۲۴ شرکتی را با مشارکت برادرش تأسیس کرد. این شرکت در ابتدا با نام «کارخانه‌ی کفش برادران داسلر» فعالیت خود را آغاز کرد. آدولف متولد  3 نوامبر 1900 طراح کفش و کارافرین آلمانی است که در سال 1920 شروع به ساخت کفش‌های ورزشی کرد. او سعی داشت که کفشهای زیبا و با کیفیت را تولید کند. پس از استقبال خوب و شناخته شدن محصولات او، شرکت کفش برادران داسلر تاسیس شد.  اما در سال ۱۹۴۸، پس از بروز مشکل میان برادران داسلر، رودولف از شرکت جدا شد و شرکت پوما(Puma) را تأسیس کرد. در پی جدایی او، آدولف نیز نام شرکت را به «آدیداس» تغییر داد. واژهٔ آدیداس، از نام مستعار آدولف یعنی «آدی»، نامی که خانواده و دوستانش او را صدا می‌کردند و ابتدای نام خانوادگی وی، (داسلر: داس (، نام آدی+داس یا آدیداس را برای شرکت و محصولات خود برگزید.در المپیک 1936 جسی اونز دونده‌ی آمریکایی که کفش های این برند را استفاده کرده بود توانست 4 مدال طلا را ازآن خود کند.این موفقیت تبلیغی تاثیرگزار برای برند آدیداس محسوب می‌شد.

گروهی بر این باورند که نام این برند جهانی از جمله‌ی انگلیسی «هرروز درباره‌ی ورزش رویاپردازی می کنم.» تاثیر گرفته است. لوگوی آدیداس در سال 1948 به ثبت رسید. آدولف چندی بعد به فکر گسترش شرکت خود افتاد و همچنین محصولات خود را فقط به ارائه‌ی کفش ورزشی محدود نکرد و لباس‌ها و گرمکن‌های ورزشی نیز به محصولات آدیداس اضافه شدند. سپس آدیداس آغاز به تولید تجهیزات ورزشی، مانند توپ و راکت، کفش ورزشی، تجهیزات ورزشی، ساعت، عینک آفتابی، محصولات مراقبت‌های شخصی و لوازم لوکس کرد.

آدولف داسلر در سال ۱۹۷۸ در هرتسوگن‌آوراخ آلمان غربی درگذشت و پس از او، پسرش هورست داسلر مدیریت شرکت آدیداس را در دست گرفت. در ۱۹۸۷ هورست داسلر نیز درگذشت، ولی شرکت آدیداس همچنان در کنترل خانوادهٔ داسلر قرار داشت، تا اینکه در سال ۱۹۹۵ سهام این شرکت، به‌صورت عمومی، واگذار شد.

 در جنگ جهانی دوم این برند با مشکلات زیادی روبه رو بود اما اواخر قرن 20 با شرکت سالامون، که لوازم ورزش اسکی تولید می‌کرد، ادغام شد و دوباره وارد رقابت در عرصه جهانی شد. اما این همکاری تا سال 2005 ادامه داشت و بعد از آن سالامون (Salomon)  به شخص دیگری واگذار شد. استلا مک کارتنی طراح مد و لباس بریتانیایی از سال 2004 با این شرکت در بخش تولید محصولات ورزشی زنانه همکاری می‌کند.

در حال حاضر شرکت آلمانی آدیداس در شهر هرتسوگن آوراخ واقع شده است.امروزه آدیداس در اکثر کشورهای دنیا دارای شعبه و نمایندگی است. این شرکت از سال 2014 به مدت ده سال اسپانسر تیم فوتبال منچستر یونایتد(Manchester United ) شده و لیونل مسی، ستاره‌ی فوتبال، یکی از مبلغان اصلی این شرکت است. محصولات آدیداس در ایران نیز نمایندگی دارد. شعبات آدیداس  اکثرا در تهران هستند اما در قم و مازنداران نیز شعبه دارد.


  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

ساعتچی

گروه صنعتی «ساعتچی»  در سال 1382 توسط علی ساعتچی  فعالیت خود را در زمینه‌ی طراحی و تولید طلا و جواهرات آغاز کرد.ساعتچی نامی شناخته‌شده در بازار طلا و جواهر تهران است که با حدود یک قرن سابقه‌ی فعالیت خانوادگی،در سال ۱۳۹۱ اقدام به تأسیس گالری ساعتچی در سام‌سنتر، با مدیریت علی ساعتچی (نسل سوم این خانواده) کرد. این گالری انواع طلا و جواهر را با رویکرد مدرن عرضه می‌کند . تنوع رنگ و بافت، شناسنامه بصری محصولات ساعتچی را شکل می‌دهند که در انواع انگشتر، آویز،سنگ‌ها و جواهرات این مجموعه جلوه می‌کند. ساعتچی امید دارد با همکاری آکادمی های تخصصی طراحی طلا و جواهر در ایران، فعالیت‌های خود را روز به روز ارتقا ببخشد. مجموعه‌ی ساعتچی به پشتوانه‌ی تجربه و سابقه‌ی دیرینه‌ی خانوادگی،همت و تلاش فراوان، خیلی زود جایگاه خود را در بین صنعتگران این صنف پیدا کرد و با تولید ملی، نیازهای بسیاری از همکاران و فروشندگان طلا را در نقاط مختلف کشور مرتفع ساخت.

همچنین سایت گالری ساعتچی برای رفاه مشتریان و خرید آنلاین توسط این گروه راه اندازی شده است. قیمت‌های سایت این گالری هر ساعت، از روی نرخ اتحادیه‌ی طلا بروز می شود و امنیت این سایت تا حدی بالا است که به راحتی و بااطمینان خاطر می‌توانید از آن خرید کنید.

ارسال در تهران با پیک گالری ساعتچی و برای شهرستان با پست پیشتاز انجام می‌شود. گروه گالری ساعتچی تمام سفارشات را بیمه می‌کند وتمام تلاش خود را می‌کند تا سفارش شما بدون هیچ آسیبی و در کمال صحت به دستتان برسد. با این وجود مسوولیت هر گونه خسارتی که در زمان حمل به کالا وارد شود بر عهده می‌گیرد. همچنین شما می‌توانید برای بازگرداندن کالا یا تعویض آن با پشتیبانی سایت ساعتچی تماس بگیرید و کالای مرجوعی را به یکی از شعبه‌ها ارسال کنید.طلا‌ی کم اجرت گالری ساعتچی این امکان را فراهم کرده است که تمام اقشار جامعه توانایی خرید داشته باشند. 

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

چرم درسا

شاهین فاطمی متولد 1350 دارای مدرک لیسانس مهندسی صنایع و  MBA و DBA ،موسس برند «درسا»، همچنین عضو هیات‌رییسه‌ی اتحادیه‌ی تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران برای سه دوره است. فاطمی بر حسب یک اتفاق وارد این راه شد وتجربه‌ای در این زمینه نداشت او ابتدا با استفاده از دوستش که در خانه اش محصولات چرمی تولید میکرد با این فضا اشنا شد و چندجاسوئیچی که دوستش درست کره بود به هر نحوی که شد فروخت. فاطمی در آن زمان به چرم درسا  و مساله برندینگ فکر نمی‌کرد بلکه فقط قصد تولید یک محصول و فروش آن را داشت.

درنهایت  فاطمی در سن 19 سالگی با امیرکاظم نورمحمدی آشنا شد. آن‌ دو در سال 1371  برند «درسا» را تاسیس کردند که در شروع کارشان 200 پرسنل در تولیدی کوچک‌شان مشغول به کار شدند. همچنین در سال 78 بزرگ‌ترین کارخانه چرمی را در جاجرود تهران تأسیس کردند که این کارخانه صنعتی به وسعت 2000 متر مربع است. برند «درسا» به شکل رسمی در سال 1379 با این نام به ثبت رسید و اولین فروشگاه آن سال 81 در شهرک غرب افتتاح شد.برند «درسا» ۴۵۰نفر اشتغالزایی مستقیم دارد و فروشگاه جدید آن نیز هزار نفر پرسنل استخدام کرده است.همچنین 50 نفر در دفتر مرکزی، ۱۴۰ نفر فروشنده در بخش های فروشگاهی و ۱۰۰ نفر به عنوان پرسنل کارخانه مشغول به کار هستند. محصولات چرمی برند «درسا» مثل کیف، کفش و کمربند و... است که به راحتی می‌توانید از سایت آن خریداری کنید. شعب چرم درسا در 20 نقطه از ایران فعالیت میکنند.  «درسا» در نمایشگاه‌هایی در باکو، ترکیه، آلمان و آفریقای جنوبی غرفه داشت و در باکو حتی یک شعبه افتتاح و همچنین در دبی هم یک شرکت برای آن تأسیس کردند. در داخل کشور نیز مدل نوین تبلیغاتی را شروع و برای اولین بار با حمید گودرزی به‌عنوان یک مدل تبلیغاتی قرارداد بستند.

به گفته‌ی شاهین فاطمی اتفاقی که در برند «درسا» خواهد افتاد، پیدا کردن هویت بین‌المللی است. او امیدوار است این برند که بعد در دهه‌ی چهارم فعالیت خود، بتواند به یک شرکت بین‌المللی تبدیل شود.

برند «درسا» تنها برند خاورمیانه در بخش جواهرات و چرم است که توانسته لایسنس برند سواروسکی(Swarovski) را بگیرد. فاطمی دراین‌باره گفته است:« چند سال پیش در یک سمینار مجازی بودم که کوین کلر(Kevin Lane Keller)، پدر برندسازی جهان می‌‌گفت ما اگر بخواهیم برند بسازیم، نیازی نیست برویم یک محصولی را از یک برند دیگر کپی کنیم و بگوییم ما این محصول را از شما بهتر تولید کرده‌ایم. این امکان‌پذیر نیست و برندسازی یک راه بیشتر ندارد؛ این‌که ریشه‌های خودمان را پیدا و به دنیا عرضه کنیم.»

برند «درسا» از اولین کلکسیون‌های خود در همکاری با سواروسکی رونمایی کرد که طبق گفته‌ی این برند محصولاتی را با تلفیق فرهنگ ایرانی و نیازهای روز انسان در زمینهی پوشاک ارائه داده است. این برند در شروع کار با سواروسکی، 4 کلکسیون «ترمه»، «لاوین»، «خنت» و «تاروس» را طراحی کرد که کلکسیون «ترمه»، متشکل از بته‌جقه‌های ایرانی بود. اسم کلکسیون دوم را «خنت»، یعنی آواز خواندن به گویش کویری، گذاشتند. کلکسیون سوم را از نقش «درسا» برداشتند و کلکسیون چهارم که «تاروس» بود را از قله‌ی سهند بالهام گرفتند و با کریستال‌های مدرن سواروسکی تلفیق کردند تا خانم‌ها بتوانند این مجموعه را را با لباس‌های امروزی استفاده کنند.

 «درسا» دارای شبکه ای پانصدهزار نفری از مشتریان وفادار است و با تولیدکنندگان حرفه ای داخلی و ترک همکاری می‌کند. این برند ماموریت خود را تبدیل چرم طبیعی و باکیفیت به محصولی لوکس می‌داند. چشم انداز چرم «درسا» در آینده، تبدیل شدن به رقیبی خوب برای برندهای اروپایی است. مشتریان، چرم «درسا» را به عنوان برندی لوکس، باکیفیت و قیمت بالا می‌شناسند. «درسا» سبک زندگی لوکس را با استفاده از طراحی منحصر به فرد و خدمات مناسب به مشتری عرضه می‌کند. همچنین این برند با تولید مبلمان و لوازم جانبی خانه، نیاز به طراحی داخلی معماران و مصرف کنندگان را برآورده می‌سازد. خدمات پس از فروش این برند شامل ترمیم، نظافت، واکس و تعویض است.  از دیگر خدمات برند «درسا»، ارایه‌ی گارانتی به مشتریان خود است که به افزایش جلب اعتماد آنان کمک می‌‌کند. این برند تا دو سال هر اتفاقی که برای محصولات کیف بیفتد را ضمانت می‌کند. فاطمی معتقد است برند «درسا» باید حس لذت را برای مشتری به وجود بیاورد چون قرار است با آن‌ها زندگی کند. فاطمی در سال 1391 موقعیت خود را با عنوان برند «درسا، چرم و لوکس» تثبیت کرد که هم اکنون در حال تشکیل خط جدیدی با نام«شاهین_امیر» هستند. این خط تولید شامل محصولاتی بسیار خاص، لوکس و هنری خواهد بود. برند «درسا» دارای پرسنل جوان و خلاقی است که هرکدام در جایگاه خود به وظایفشان متعهد و علاقه‌مند هستند.

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

خانه مد راد

خانه مد راد برندی لوکس که در سال 2014 وارد بازار مد و پوشاک ایران شد توانست خیلی زود جایگاه خود را در میان برندهای رقیب پیدا کند.تا جایی که در بسیاری از فرش قرمزهای جشنواره‌‌های داخلی و خارجی، طراحان خانه ‌ی مد راد کار طراحی لباس ‌های بسیاری از چهره‌های معروف هنری را برعهده داشتند.موسس خانه‌ی مد راد امیر راد است، وی فارغ التحصیل رشته مدیریت ارشد کسب و کار در دانشگاه تهران است. آقای راد در رشته‌ی برندینگ مدرک دکتری دارد. خانه مد راد   (Raad Fashion House ) یک آوانگارد ایرانی است که سال 2018 در کمپانی بزرگ Company House ، واقع در لندن ثبت شد. اکنون طرح و نقش ایرانی در کنار اصالت انگلیسی توانسته از این دو برند، یک کمپانی بزرگ ایرانی-انگلیسی بسازد . خانه‌ی مد راد، مارک برتر کت و شلوار مردانه‌ی داخلی یک برند نوپای ایرانی و اولین خانه‌ی مد ایران است که با دوخت ظریف، طرح‌های بدیع و پارچه های با کیفیت، عموما مدیران، تجار موفق و افراد مشهور را مخاطب خود قرارداده است. این برند همراه روی تخصص و کارایی نیروهای خود تاکید زیادی دارد. در کنار نیروی انسانی متخصص، برند راد از ماشین ‌آلات صنعتی مدرن و پیشرفته هم در کارخانه‌های تولیدی خود استفاده می‌کند. این برند بیش از هر چیزی به خوش دوخت بودن لباس اهمیت می‌دهد و از نظر گروه راد، خوش دوخت بودن کت و شلوار مردانه ضامن خوش تیپی و خوش استایلی شما است. امیر راد در کار طراحی خود به جزییات ریزی که در خوش‌دوختی لباس موثر است بسیار توجه می‌کند.مجموعه‌ی راد شامل بخش‌های مدیا، رسانه‌ها و استایلینگ نیز است. این مجموعه ترند ها را یک سال زودتر از کمپانی ها دریافت و آن ها را به ترند های قابل استفاده تبدیل می کند، سپس اعضای تیم برای مفهوم و کانسپت هرکالکشن با یکدیگر همفکری دارند. طرح‌های خانه مد راد عموما تلفیقی از دهه‌های 80 و 90 میلادی و یا سبک سنتی ایرانی، با برش ها و مدل های مدرن امروزی هستند. کت و شلوارهای خانه مد راد هر کدام شناسنامه‌ی خاص خود را دارد. هر محصول این برند نام مشخصی دارد که مانند اثری هنری، هویتی ماندگار دارد. این نام‌ها بر اساس رنگ، طرح، پارچه و مدل هر لباس انتخاب می‌شود. در محصولات برند راد پارچه‌هایی به‌ کارمی‌رود که طرح و رنگ آن‌ها در بازار مد و فشن ایران کم‌ نظیر است. در طراحی پارچه‌های راد از انواع المان‌های کلاسیک و مدرن مانند طرح‌های هندسی، نمادهای گوتیک و نقش‌های ایرانی استفاده می‌شود.

 راد فقط برای خلق زیبایی وارد بازار مد نشده است. پارچه‌های نخی، پشمی و ابریشمی، با کیفیت بالایی در این مجموعه تولید می شود. پس از پارچه، تمام جزییات لباس‌ها و اکسسوری‌ها از بین مرغوب ترین مواد اولیه به تولید می‌رسد. نخ، دکمه، زیپ، بند و سگک، همه نقش بزرگی در تکمیل محصولی ایده‌آل دارند. برش‌ها و الگوهای این برند، هویت و شناسنامه ای است که محصولات آن را از سایر برندها متمایز می‌کند. حاشیه‌ی لباس ها، یقه، جیب و تمام درزها با دقت و حساسیت بالا دوخته می‌شود.

خانه‌‌ی مد راد که در ابتدا فقط به طور انحصاری، کت و شلوارهای فرمال مردانه تولید می‌‌کرد، پس از مدتی کوتاه توانست دامنه‌ی محصولات خود را توسعه دهد. در حال‌حاضر، این برند انواع لباس‌های فرمال، مانند کت، شلوار، پالتو، لباس ‌های کژوال و روزمره، مانند تی ‌شرت، پیراهن و سوییشرت تولید می‌کند. اکسسوری هم یکی از لاین‌های موفق و جذاب این برند است. دکمه‌ی سردست، گل یقه، کراوات و پاپیون از اکسسوری‌های محبوب برند راد هستند. خانه‌ی مد راد توانسته با احترام به سلیقه‌ی ایرانی، لباس هایی تولید کند که با اصالت و فرهنگ جامعه‌ی ایران همخوانی دارد. شعار خانه‌ی مد راد جمله‌ی «ما از جادوی مد ، قدرت جزییات و نسبت‌های طلایی هندسه بهره می‌بریم تا مخاطبانمان را متفاوت تر سازیم.» است.

در سال 2017 برندگان جوایز جشنواره‌‌ی فیلم ونیز(Venice Film Festival) با لباس‌‌‎های راد روی صحنه حاضر شدند. همچنین در همین سال بود که طراحی و تولید لباس‌ های تیم المپیک ایران به خانه ‌ی مد راد سپرده شد. تیم ایران توانست عنوان چهارمین لباس زیبای المپیک را به دست آورد و در مجله‌های Insider و USA Today با نام «ورزشکارانی با ظاهری درخشان» معرفی شود.

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

چرم کاکتوس

برند«چرم کاکتوس»کار تولید کفش چرم را اوایل در یک پارکینگ 15 متری توسط یوسف علیزاده به همراه بهنام علیزاده در سال 1393 آغاز کرد و بعد از گذشت 2 سال آنها توانستند کارخانه ای به وسعت 1200 مترمربع راه اندازی کنند.چرم کاکتوس درحال‌حاضر دارای 60 نیروی کار متخصص است. این برند با بهره گیری از افراد متخصص و با بررسی بازار محصولات چرمی پی به خلا موجود در تولیدات متنوع و طراحی های جدید در این بازار برد و سعی کرد با تولیدات خود این خلا موجود در بازار را بر طرف کند تا مصرف کنندگان ضمن استفاده از یک کالای با کیفیت، تنوع و نو آوری را نیز در محصولات چرم تجربه نمایند.چرم کاکتوس در این راستا توانسته است از نظر تنوع در رنگ و مدل بهترین‌ها را در اختیار مصرف کننده قرار دهد. همچنین این مجموعه با شعار «ایرانی؛ ایرانی بخر»، ضمن حفظ کیفیت محصولات تولیدی، قیمت محصولات را طوری مدیریت کرده تا همه‌ی ایرانیان به راحتی بتوانند از یک محصول با کفیت ایرانی استفاده کنند. این مجموعه اعتقاد دارد لازمه‌ی حمایت مصرف کنندگان از کالای ایرانی ، مرغوبیت کالا و توجه به خواسته های مشتریان است. همچنین این مجموعه به جهت دسترسی آسان مشتریان عزیز اقدام به تاسیس نمایندگی مختلف در سطح کشور کرده‌است تا روند خرید را برای مشتریان تسهیل کند. این برند برای دسترسی به تمام نقاط کشور به جهت جذب مشتری و معرفی محصولات، از شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام بهره گرفته است. این حرکت با استقبال زیادی از سوی مردم روبه‌رو شد. به‌گونه‌ای که همزمان با رشد تولید، بخش فروش نیز سفارش‌ها را از طریق شبکه مجازی دریافت می‌کرد. به‌این‌ترتیب، درحالی‌که صاحبان اصلی هنوز در کارگاهی درون پارکینگ منزلشان بودند، فعالیت در اینستاگرام موجب افزایش میزان تقاضا و در نتیجه فروش محصولات کاکتوس شد . شعب چرم کاکتوس در 10 نقطه از مشغول به فعالیت هستند و یک نمایندگی فروش در ملبورن استرالیا نیز دارد. اما با شدت گرفتن تحریم‌های آمریکا در سال ۹۸ دیگر امکان انتقال پول وجود نداشت و این شعبه تعطیل شد. بااین‌حال در سال ۹۸ یک ایرانی ساکن ایتالیا، اقدام به خرید عمده‌ی کیف‌ و کفش کاکتوس کرد و اکنون این محصولات را در فروشگاه خود در شهر میلان می‌فروشد.علیزاده موسس چرم کاکتوس، زمانی که متوجه شد با وجود داشتن دانشگاه صنعت کفش در ایران، اطلاعات آکادمیک دقیقی درباره‌ی این صنعت وجود ندارد و باید مطالب را از سایت‌های خارجی ترجمه و سپس روش‌های موجود را اجرایی کرد. با این رویکرد وی  به این فکر افتاد که تجربیات خود را در قالب یک کتاب در اختیار دیگران بگذارد.

 چشم انداز همیشگی چرم کاکتوس، تولید کالاهای ایرانی توسط جوانان ایرانی بود. اکنون  به گفته‌ی علیزاده باید منتظر تغییرات اساسی در محصولات کاکتوس باشیم. چرم کاکتوس به لطف تلاش و پشتکار تک تک اعضای تیم خود ، هر روز قدم هایی در این زمینه برمی‌دارد و اکنون پا را فراتر از مرزهای ایران گذاشته و ثمره تلاش جوانان ایرانی را در بازارهای جهانی، عرضه می‌کند.
مدیرعامل این برند بیان کرده:« به لطف همراهی و توانایی سازمان ، قول می‌دهیم روز به روز با مجهز شدن به جدیدترین دانش صنعت ، گام‌های بیشتری در جهت پیشبرد اهداف خود برداریم.» 

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

تن تاک

امروزه طراحان برندهای مختلف در داخل و خارج ایران در تلاش هستند که کفش‌هایی با طراحی بروز و بادوام به بازارهای جهانی عرضه کنند. مجموعه تن تاک  همواره سعی کرده است از زمان تأسیس خود، با تولید محصولات باکیفیت، رقیب اصلی برندهای خارجی در بازار ایران شود.تن تاک یکی از زیر مجموعه های تجاری سامانه‌ی ایده های نوین ابتکار است که تحت عنوان شرکت سهامی خاص و با شماره ثبت 471311 است که با هدف ایجاد بزرگترین و بروزترین مرکز خرید آنلاین کالا در ایران، فعالیت خود را از سال 1394 آغاز نمود. شرکت تن ‎تاک به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های کفش ایرانی، توانسته است با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی، اقدام به تولید کفش‌های راحت و بادوام ایرانی کند. کفش‌های تن ‎تاک با بهره‌گیری از طرح‌ها و مدل‌های بروز و مدرن خود، تجربه دلنشینی را برای مصرف‌کنندگان خود ساخته است. شرکت تن ‎تاک با طراحی و تولید انواع کفش‌های ایرانی، این امکان را برای مصرف‌کنندگان ایرانی بوجود آورده است تا بتوانند با هزینه‌ی اندک تجربه استفاده از یک کفش راحت و بادوام را داشته باشند. این محصولات در بیش از 50 کارگاه تولیدی کوچک و بزرگ در سراسر میهن عزیزمان تولید می‌شود. ما مفتخریم که در راستای اشتغال جوانان این مرز و بوم قدمی موثر برداشته‌ایم و در سال رونق و تولید ملی، محیطی آرام و جذاب در 108 فروشگاه زنجیره ای تن تاک، ایجاد کرده‌ایم. ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب سایت تن تاک این امکان را به همراهان ما می‌دهد تا در اسرع وقت و به ساده ترین شکل بتوانند کلیه اقلام مورد نیاز خود را تهیه و از امکانات ارائه شده بهره ببرند. تن تاک تنها برند ثبت شده توسط شرکت سامانه‌ی ایده های نوین ابتکار است . برند تن‎ تاک با در نظر گرفتن معیارهای تأثیرگذار در کیفیت کفش‌های رسمی،بوت و کفش‌ پیاده روی تن تاک، اقدام به استفاده از بهترین متریال‌های موجود در صنعت تولید کفش کرده است تا شما بتوانید با اطمینان خاطر کفش دلخواه خود را از یک تولیدکننده ایرانی تهیه کنید. امیدواریم تا با نظرات و پیشنهادات شما بتوانیم بهترین خدمات را ارائه دهیم. تن تاک با تکیه بر شعار «ما می‌توانیم» و تکیه‌بر دانش متخصصان ایرانی و تجربه‌ی صنعتگران داخلی کشور، اقدام به تولید بیش از 100 مدل کفش در طرح های چرمی، ورزشی و راحتی برای تمامی اعضای خانواده های ایرانی  کرده‌است.

تن تاک برندی برای ایران، ایرانی و برندی برای همپا بودن است. این مجموعه با فعالیت های تخصصی در زمینه‌ی فروش کالاهای تولیدی، تلاش می‌کتد در زمینه‌ی بهبود سلامت و نیز بالابردن کیفیت محصولات خود، گام مثبتی بردارد. تن تاک با بهره مندی از متخصصان تولید کالا در زمینه های مختلف، که همگی در داخل کشور فعالیت دارند، تلاش دارد تا بهترین پیشنهاد ها را تهیه و در اختیار شما قراردهد.

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

بوفالو سفید

هر حرکتی با یک تصمیم و اعتقاد راسخ شروع شده و ادامه می‌یابد. بوفالو سفید از ابتدای کار، برخلاف تفکر «به اندازه کافی خوب بودن» حرکت کرده و همواره کیفیت برتر تولید تصمیم و اعتقادش بوده. راحتی و زیبایی محصولات برای محترم شمردن مشتری سرلوحه کار بوفالو سفید است. این برند با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و همگام با رقبای خارجی خود در تلاش است تا با ارائه‌ی بهترین ها، رضایت مشتری را جلب کند.حدود 40 سال پیش برند بوفالوسفید  با هدف ارتقاء کیفیت در زمینه تولید و عرضه محصولات چرمی، به عرصه صنعت وارد شد. حال با گذشت  بیش از ربع قرن تجربه‌ی موفقیت آمیز توانسته خود را بعنوان برترین تولید کننده و عرضه کننده محصولات چرمی در ایران  معرفی کند.

برند بوفالو سفید، تیم مدیریت ماهر و بروزی را در اختیار دارد که با مهارت و ظرافت تصمیمات ماهرانه و هوشمندانه ای اتخاذ می‌کند و بر همین اساس در صدر تولید کننده های محصولات چرمی قرارگرفته است. صنایع چرمی بوفالو سفید، با مهم شمردن توسعه‌ی صادرات کشور، محصولات خود در عرصه بین المللی نیز ارائه می‌دهد. این برند انواع متنوعی از کیف و کفش زنانه از جمله، کفش‌های اسپرت اداری، مجلسی، صندل، چکمه و همچنین کیف‌های اداری، دانشجویی، مجلسی، ساک دستی، ورزشی و مسافرتی را تولید و عرضه می‌کند. آن‌ها با به کارگیری تکنولوژی روز دنیا و همگام با رقبای خارجی در تلاش هستند تا با ارائه‌ی بهترین ها خدمتگذار مشتریان خود باشند.

مجموعه بوفالو سفید معتقد هستند که تغییرات از دل شخصیت های واقعی شکل گرفته است و به همین علت آن‌ها با تکیه بر شخصیت‌ها، احساسات و دانش تیم گسترده‌ی خود هرروز توانمندتر می‌شوند. این برند دارای 16 شعبه فعال در سراسر کشور است.  شعبات بوفالوسفید در تهران(هفت حوض، ونک، شهرک غرب، ولیعصر)،  و در شهرستان : اصفهان، اهواز، کرمان، رشت، مشهد، شیراز، بیرجند، کرج وهمدان می باشد.

 محصولات این برند در شبکه‌ی گسترده ای از فروشگاه های آن، در سراسر کشور عرضه می‌شود.شما مشتریان گرامی به راحتی می توانید از سایت بوفالوسفید خریدی مطمئن داشته باشید.

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

جرجس امویال طراح فرانسوی و شریک زندگیش در سال ۱۹۸۵ ال سی وایکیکی را تاسیس کردند.  در سال 1997 توسط سرمایه دار تُرک خریداری و امروز به عنوان یک برند تُرک در صنعت پوشاک شناخته می‌شود. در سال 2000 تعداد فروشگاه های این برند افزایش یافت و در سال 2009 به یک برند جهانی تبدیل شد و در کشورهای خارجی شروع به سرمایه گذاری کرد؛ اولین فروشگاه این مجموعه در رومانی و به مرور در کشور های آلبانی – الجزیره – ارمنستان – آذربایجان – بحرین – بلاروس(Belarus) – بوسنی – هرزگوین – بلغارستان – کنگو – قبرس اروپایی – قبرس آسیایی – مصر – گرجستان – یونان – اندونزی – ایران – عراق – فلسطین – اردن – قزاقستان – کنیا – قرقیزستان – کوسوو(Kosovo) – کویت – لبنان – لیبی – مالزی – مقدونیه – مولداوی(Moldova) – مونتناگو – مراکش – عمان – لهستان – قطر – رومانی – روسیه – صربستان – عربستان صعودی – آفریقای جنوبی – تاجیکستان – ترکیه – تونس – اکراین – امارات متحده عربی – ازبکستان نمایندگی هایی را افتتاح کرد؛ همچنین برند ترکیه‌ای ال سی وایکیکی دارای شرکت های وابسته در کشور های آلبانی، ارمنستان، بلاروس، بوسنی، هرزگوین، چین، مصر، گرجستان، اندونزی، عراق، فلسطین، قزاقستان، کنیا، کوسوو، قرقیزستان، مقدونیه، مالزی، مراکش، مولداوی، لهستان، رومانی، روسیه، صربستان، آفریقای جنوبی، تاجیکستان، اکراین، غنا، یونان، قبرس، مونتناگو(Montague) و ازبکستان است. برند ال سی وایکیکی از  وایکیکی  نام ساحل زیبا در جزایر هاوایی  و ال سی هم مخفف les copains  که در زبان فرانسوی ب معنای دوستی است گرفته شده.شعار  ال سی وایکیکی ( Lc Waikiki ) "همه مستحق خوش‌پوشی هستند" است؛ همچنین پوشاکی مد روز و مطابق سلیقه و نیاز اقشار مختلف جوانان امروزی، کیفیت بالای طراحی، پارچه و مواد در آن رعایت می‏شود و با داشتن تمام این‌ها، هنوز هم با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار می گیرد.  برند ال سی وایکیکی در سه لاین حرفه ای طراحی و تولید، در زمینه پوشاک و اکسسوری زنانه، لباس و اکسسوری مردانه و پوشاک کودک و نوجوان مجموعه‌ای جامع و متنوع را در اختیار اجتماع امروزی دنیا قرار داده‌است. تنوع مدل‌ها و سبک‌های پوشاک ال سی وایکیکی، مهمتر از همه، ارائه دادن ست‌های فصلی، کژوال، استایل خیابانی و حتی لباس فرمال و رسمی، باعث شد تا گرایش نسبت به این برند روز به روز بیشتر شود.از افتخارات برند پوشاک ال سی وایکیکی می توان به: پیشگام صنعت مد و فشن Ready To Wear در کشور ترکیه در سال ۲۰۰۹ میلادی و بهترین برند تحسین شده در زمینه پوشاک Ready To Wear در سال ۲۰۱۳ میلادی اشاره کرد. سایت  ال سی وایکیکی برای کشورها و زبان‌های مختلف همچون انگلیسی، عربی، ترکی، روسی و آلمانی و... در دسترس می‌باشد. این مجموعه در سال 2014 یکصدمین فروشگاه بین المللی خود را در بوسنی افتتاح کرد. Gökhan Denizhan مدیر ارشد فروشگاه های ال سی وایکیکی ترکیه، قصد دارد تا سال 2023 به عنوان یکی بزرگ‌ترین خرده فروشی اروپا در صنعت مد تبدیل شود و فروشگاه های این برند را به تعداد ۱۵۰۰ برساند. این مجموعه نه تنها در ترکیه بلکه در بیش ۴۶ کشور دنیا بالغ بر ۱۰۰۰ شعبه فعال دارد. شعبات ال سی وایکیکی در ایران در شهر های تهران، کرمان، اصفهان، کرج، قم، چالوس، مشهد، مازندران، اهواز، آمل، بابلسر و شیراز وجود دارد. در کمپانی غول پیکر این مجموعه بیش از ۴۳۰۰۰ هزار نفر مشغول به کار هستند. عمده سهام برند پوشاک ال سی وایکیکی دست دو خانواده ترکیه ای به نام های Küçük و Dizdarاست ولی سهامداران اصلی این برند به ترکیب شامل خانواده Küçük، خانواده Dizdar، خانواده Kısacık، خانواده Amouyal، هولدینگ Taha، Yalçın Çağlar و Muzaffer Mustafa İşçan می باشند.

 

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

تی تی

از سال ۱۳۸۱ برند TT منحصرأ به ثبت رسید و در زمینه طراحی و تولید پوشاک زنانه ، تولید شال و روسری، لباس، اکسسوری، کیف، صندل و ... فعالیت میکند. برند TT با تجربه ۴۰ سال در زمینه خرده فروشی شال و روسری با در نظر گرفتن استایل و نوع پوشش در کشور عزیزمان ایران و همچنین شناخت آناتومی صورت و بدن و الگوی مورد علاقه مخاطبان ایرانی ، طراحی محصولات خودرا در این زمینه گسترش داد و هم اکنون با بکارگیری مجموعه متخصص از طراحان که بصورت کاملأ حرفه ای در این راستا فعالیت دارند، محصولات خود را سفارش و به مرحله فروش میرساند. شال و روسری تی تی از جمله روسری هایی است که تار و پود آن کیفیت و وضعیت خیلی خوبی دارد و به اندازه‌ای بین خانم‌های مد دوست محبوبیت به دست آورده . تی تی با هدف ارائه‌ی کالای تولیدات داخل کشور و با کیفیت مطلوب و قابل رقابت در بازارهای بین المللی از ابتدای تأسیس، فعالیت خود را ادامه میدهد.اولین چیزی که با شنیدن روسری‌های برند تی تی در ذهن یک مد دوست، نقش می‎بندد، کلمه کیفیت است. هر خانمی که مد ایرانی را دنبال می‌کند، می‌داند که برند تی تی بهترین نوع محصولات را ارائه می‌کند و حداقل یک بار از این برند خرید کرده است. ویژگی شاخص روسری تی تی نخی راحت و نرم بودن است که برای استفاده در طول روزهای معمولی مورد درخور و شایسته است. اولین فروشگاه با نام ثبت شده TT در تهران واقع در میدان تجریش برای تمامی سلایق و ایجاد بازار مناسبی از ترکیب بهترین پارچه های موجود افتتاح شد. تی تی توانست بعد از مدتی، شعب دیگر خود را در سراسر کشور افتتاح کند. شعب تی تی دارای بالاترین سطح تنوع در شال و روسری و لباس و کیف و بدلیجات و ... است. در این راستا برند TT در نظر دارد که استایلی متفاوت در خور پوشش مخاطبان و ارزش خانم‌های خوش پوش ایرانی و همچنین همگام با استانداردهای جهانی و با استفاده از متریال باکیفیت، کالای خود را در شعب ارائه نماید.

 ارزش ها:

- تولید و فروش محصولات بر اساس شناخت استایل و آناتومی مخاطبان طبق استانداردهای جهانی.

- استفاده از متریال های با کیفیت در جهت ارائه محصولات قابل رقابت با برندهای جهانی.

 - استفاده از دیزاین فروشگاهی خاص و مرتبط با کانسپت های بین المللی در حوزه مد پوشاک خانم ها و همگام با پیشگامان صنعت مد.

اکسسوری‌ها و روسری‌های لوکس و جذاب برند ایرانی تی تی یکی از معدود محصولاتی هستند که معمولا برای هر خانم با سلیقه و شیک پوشی شناخته شده و محبوب هستند. روسری‌های برند تی تی در جنس‌ها و طرح‌های مختلفی در بازار موجود است.

تی تی 10 شعبه در تهران دارد و در کرج مازندران (4 شعبه)، همدان، کردستان، تبریز و ارومیه نیز شعبه دارد.

  • brand kadeh