برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

امروزه با گسترش فناوری های الکترونیکی و اینترنتی، لزوم استفاده از کالاهای دیجیتالی را نسبت به گذشته دوچندان کرده است. از طرفی به علت وجود تنوع در این کالاها و وجود برندها، کیفیت ها و قیمت­های مختلف انتخاب و خرید اینگونه اقلام را مشکل کرده است. یکی از راه های انتخاب سریع و بهتر برای دستیابی به خواسته هایی از این قبیل، بهره گیری از توانایی خرید اینترنتی است. برندکده بستر خرید اینترنتی کالاهای برند را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این شرکت با عنوان برندکده به شماره ثبت 15049 توسط گروهی از متخصصان و مدیران صنعت الکترونیک و دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت برندکده که یک شرکت دانش بنیان با قدمتی در حدود 4 سال سابقه است در زمینه معرفی برند های ایرانی و با کیفیت ، از سال 91 تا کنون در حال فعالیت است. محصولاتی از قبیل کیف، کفش، مانتو، لباس های زنانه ، لباس های مردانه ، لباس های بچه گانه و معرفی مزون ها و اتلیه ها و ... در این مجموعه عرضه می شود که همگی در حوزه معرفی برند می باشد. برندکده همواره بر حسب پیروی و رعایت اصول خود پیش رفته که به موجب آن به دنبال یافتن و معرفی کیفیت مطلوب و برتر همراه با ظرافت و زیبایی متفاوت از دیگران در کنار قیمتی مناسب و رقابتی بوده است. ایده برندکده همواره بر این بوده است که کیفیت، رکن اساسی در جلب رضایت مشتریان می باشد، لذا بهبود کیفیت محصولات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه خدمات نوین و همچنین افزایش کارایی خدمات همیشه از اولویتهای برندکده به شمار رفته است. در واقع همه این موارد اهداف اصلی این مجموعه به شمار می رود. با کسب تجارب متعدد در زمینه های مختلف بر میزان اهداف مشتری مداری این شرکت افزوده شده است لذا زمینه ای وسیع در راستای سهولت اشنایی با برندها برای مشتریان خود فراهم آورده است تا تمامی مشتریان با هر سطح آشنایی قادر به استفاده از سرویس های برندکده باشند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تی تی

از سال ۱۳۸۱ برند TT منحصرأ به ثبت رسید و در زمینه طراحی و تولید پوشاک زنانه ، تولید شال و روسری، لباس، اکسسوری، کیف، صندل و ... فعالیت میکند. برند TT با تجربه ۴۰ سال در زمینه خرده فروشی شال و روسری با در نظر گرفتن استایل و نوع پوشش در کشور عزیزمان ایران و همچنین شناخت آناتومی صورت و بدن و الگوی مورد علاقه مخاطبان ایرانی ، طراحی محصولات خودرا در این زمینه گسترش داد و هم اکنون با بکارگیری مجموعه متخصص از طراحان که بصورت کاملأ حرفه ای در این راستا فعالیت دارند، محصولات خود را سفارش و به مرحله فروش میرساند. شال و روسری تی تی از جمله روسری هایی است که تار و پود آن کیفیت و وضعیت خیلی خوبی دارد و به اندازه‌ای بین خانم‌های مد دوست محبوبیت به دست آورده . تی تی با هدف ارائه‌ی کالای تولیدات داخل کشور و با کیفیت مطلوب و قابل رقابت در بازارهای بین المللی از ابتدای تأسیس، فعالیت خود را ادامه میدهد.اولین چیزی که با شنیدن روسری‌های برند تی تی در ذهن یک مد دوست، نقش می‎بندد، کلمه کیفیت است. هر خانمی که مد ایرانی را دنبال می‌کند، می‌داند که برند تی تی بهترین نوع محصولات را ارائه می‌کند و حداقل یک بار از این برند خرید کرده است. ویژگی شاخص روسری تی تی نخی راحت و نرم بودن است که برای استفاده در طول روزهای معمولی مورد درخور و شایسته است. اولین فروشگاه با نام ثبت شده TT در تهران واقع در میدان تجریش برای تمامی سلایق و ایجاد بازار مناسبی از ترکیب بهترین پارچه های موجود افتتاح شد. تی تی توانست بعد از مدتی، شعب دیگر خود را در سراسر کشور افتتاح کند. شعب تی تی دارای بالاترین سطح تنوع در شال و روسری و لباس و کیف و بدلیجات و ... است. در این راستا برند TT در نظر دارد که استایلی متفاوت در خور پوشش مخاطبان و ارزش خانم‌های خوش پوش ایرانی و همچنین همگام با استانداردهای جهانی و با استفاده از متریال باکیفیت، کالای خود را در شعب ارائه نماید.

 ارزش ها:

- تولید و فروش محصولات بر اساس شناخت استایل و آناتومی مخاطبان طبق استانداردهای جهانی.

- استفاده از متریال های با کیفیت در جهت ارائه محصولات قابل رقابت با برندهای جهانی.

 - استفاده از دیزاین فروشگاهی خاص و مرتبط با کانسپت های بین المللی در حوزه مد پوشاک خانم ها و همگام با پیشگامان صنعت مد.

اکسسوری‌ها و روسری‌های لوکس و جذاب برند ایرانی تی تی یکی از معدود محصولاتی هستند که معمولا برای هر خانم با سلیقه و شیک پوشی شناخته شده و محبوب هستند. روسری‌های برند تی تی در جنس‌ها و طرح‌های مختلفی در بازار موجود است.

تی تی 10 شعبه در تهران دارد و در کرج مازندران (4 شعبه)، همدان، کردستان، تبریز و ارومیه نیز شعبه دارد.

  • ۰۰/۰۴/۰۵
  • brand kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی