برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

امروزه با گسترش فناوری های الکترونیکی و اینترنتی، لزوم استفاده از کالاهای دیجیتالی را نسبت به گذشته دوچندان کرده است. از طرفی به علت وجود تنوع در این کالاها و وجود برندها، کیفیت ها و قیمت­های مختلف انتخاب و خرید اینگونه اقلام را مشکل کرده است. یکی از راه های انتخاب سریع و بهتر برای دستیابی به خواسته هایی از این قبیل، بهره گیری از توانایی خرید اینترنتی است. برندکده بستر خرید اینترنتی کالاهای برند را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این شرکت با عنوان برندکده به شماره ثبت 15049 توسط گروهی از متخصصان و مدیران صنعت الکترونیک و دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت برندکده که یک شرکت دانش بنیان با قدمتی در حدود 4 سال سابقه است در زمینه معرفی برند های ایرانی و با کیفیت ، از سال 91 تا کنون در حال فعالیت است. محصولاتی از قبیل کیف، کفش، مانتو، لباس های زنانه ، لباس های مردانه ، لباس های بچه گانه و معرفی مزون ها و اتلیه ها و ... در این مجموعه عرضه می شود که همگی در حوزه معرفی برند می باشد. برندکده همواره بر حسب پیروی و رعایت اصول خود پیش رفته که به موجب آن به دنبال یافتن و معرفی کیفیت مطلوب و برتر همراه با ظرافت و زیبایی متفاوت از دیگران در کنار قیمتی مناسب و رقابتی بوده است. ایده برندکده همواره بر این بوده است که کیفیت، رکن اساسی در جلب رضایت مشتریان می باشد، لذا بهبود کیفیت محصولات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه خدمات نوین و همچنین افزایش کارایی خدمات همیشه از اولویتهای برندکده به شمار رفته است. در واقع همه این موارد اهداف اصلی این مجموعه به شمار می رود. با کسب تجارب متعدد در زمینه های مختلف بر میزان اهداف مشتری مداری این شرکت افزوده شده است لذا زمینه ای وسیع در راستای سهولت اشنایی با برندها برای مشتریان خود فراهم آورده است تا تمامی مشتریان با هر سطح آشنایی قادر به استفاده از سرویس های برندکده باشند.

طبقه بندی موضوعی

۹ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تن درست

یکی از برندهایی که که هدفش تولید لباس‌هایی است که از طبیعت برمی‌آیند برند پوشاک تن درست است. امروزه یکی از دغدغه‌ های  مردم حفاظت از محیط زیست است، حمایت از پوشاک الیاف طبیعی نیز توسط مردم و صاحبان برندها در حال افزایش است. چرا که لباس‌های الیاف طبیعی در پروسه‌ی تولید و تجزیه، به اکوسیستم‌ها آسیبی وارد نمی‌کند. همچنین این الیاف بیشترین سازگاری را با پوست بدن داشته و از طریق ایجاد جریان طبیعی هوا موجب حفظ سلامت و طراوت پوست می‌شوند.

  تن درست برند ایرانی مطرحی است که با به کارگیری خلاقیت، نوآوری و استفاده‌ از الیاف طبیعی پیشگام در تولید لباس‌های همگام با طبیعت است. این برند با شعار «تَنِ دُرُست، روان درست را از پی است»، محصولات متنوع، خاص و خلاقانه‌ای تولید می‌کند که از نظر کیفیت با نمونه‌های خارجی قابل رقابت هستند. پوشاکی همگام با فرهنگ و سلیقه ‌ی مردم ایران که با استفاده از مواد اولیه‌ی مرغوب و ارزنده، ماندگاری و اصالت را به مصرف‌ کنندگانش هدیه می‌دهد.

این برند توسط «بابک اخوان بلورچیان» و «مرجان صدرالعلمایی» دو جوان ایرانی تاسیس شد. «بلورچیان» دی ماه سال ۱۳۵۶ متولد شد. وی دانشجوی مهندسی مکانیک و علاقه‌ مند به ادبیات و هنر مدتی در جوانی‌ اش در کنار یکی از دوستانش در کوهستان‌‌های نزدیک به تهران زندگی می‌کرد که در آن زمان با «مرجان صدرالعلمایی» آشنا شد. آن ‌ها مدتی به فروش صنایع دستی و لباس‌ های خاص مشغول بودند و آخر هفته ‌ها در جمعه بازار معروف پروانه در تهران لباس‌ هایشان را به هنرمندان و دانشجویان عرضه می‌کردند. این دو کارآفرین خلاق پس از مدتی فعالیتشان را در مغازه ای با نام الیاف طبیعی ادامه دادند. آن‌ها نام «تن درست» را برای محصولاتشان با هدف و مقصود سادگی و سازگاری با طبیعت انتخاب کردند و در حال حاضر با تلاش و پشتکار مثال ‌زدنی ‌شان از جمله کارآفرینان مطرح صنعت پوشاک ایرانی هستند. محصولات تن درست عبارتند از: انواع لباس های زنانه و مردانه، کیف، شال و روسری، کفش و صنایع دستی  پیراهن مردانه، پیراهن آپارات، تونیک نفس، بلوز نعنا، بلوز آرمانا، جلیقه نعنا، کت قشقایی، پیراهن پارسیا، مانتو چتری، پیراهن رستار، مانتو گنبد، مانتو پری، تونیک ابر و مانتو بهار و... که در سراسر تهران از جمله تهرانپارس نمایندگی دارد. لباس‌ های این برند را در استایل‌های روزانه و رسمی می‌توان استفاده کرد. رنگ‌ های خاص و طراحی‌ های با اصالت این لباس‌ ها قابل ست شدن با انواع دیگر لباس‌ ها هستند. مواد اولیه ‌ی لباس ‌های این برند از پنبه، کتان، چتایی و کنف هستند که از ظرافت و کیفیت بالایی برخوردار هستند. لباس‌های این برند از تنوع رنگی بالایی برخوردار هستند و شامل رنگ‌های کرم، سبز، مشکی، قرمز، طوسی و آبی هستند. «تن درست» تفاوت بنیادی و اساسی با سایر برندها دارد و تنها یک تولیدکننده‌ی لباس نیست. این برند حامی محیط زیست و صنایع دستی ایرانی است.  شعب تن درست در شهرهای تهران، اهواز ،رشت،اردبیل و مشهد قراردارند. سایت تن درست یک سایت فروشگاهی است که شما مشتریان عزیز می‌توانید به راحتی از آن خرید کنید.

سادگی و سازگاری با طبیعت ، هدف و مقصود تَنِ دُرُست است . تَنِ دُرُست نه فقط یک نشانه ، بلکه آرمان و کوشش گروهی است . تلاش‌های این گروه که ابتدا از بازسازی کیفیت نان به عنوان پایه خوراک آغاز شده بود، در بخش‌های پوشاک ، معماری و محیط زیست ادامه یافته و اکنون پیشتاز در تولید و عرضه‌ی پوشاک الیاف طبیعی و صنایع دستی کاربردی از سال هشتاد و سه با نام دُرُست تقدیم شده است .

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

بادی اسپینر

رامین جوان‌ورد موسس ، بنیان‌گذار و رییس هیات مدیره‌ی«بادی اسپینر»  ابتدا با نام تجاری «تن ریس» در ایران در سال ۱۳۶۸  ،  آغاز به کار کرد. نخستین کارخانه‌ی این مجموعه در شهر قدس، یکی از شهرهای صنعتی نزدیک به پایتخت در مساحتی حدود ۱۰۰۰ متر آغاز به کار کرد و اکنون به‌عنوان نمادی از کارآفرینی در این شهر به شمار می‌رود. بازه‌ی وسیعی از محصولات اعم از انواع شلوار، پیراهن، تی شرت و بافت‌های رنگارنگ به صورت کامل در این کارخانه توسط نیروهای کاری آموزش دیده تولید و به بازار مصرف عرضه می‌شود. در سال ۱۳۹۴ «تن ریس» وارد مرحله‌ی جدیدی از زندگی برندینگ خود می‌شود و آن، ترکیبی از دانش بروز مدیریت Retail و خرده فروشی محصولات بود. گرچه شروع به کار «تن ریس» با حضور در بازارهای B2B (Business to Business) بوده است، اما پس از یک دوره ‌ی آموزشی در زمینه تغییر نگرش از محصول محوری product centricity به Customer centricity چهره ای جدید از «تن ریس» آماده شکل گیری شد. هدف این مجموعه تولید داخلی ملزومات پوشاک مردانه بود که رفته رفته پوشاک بانوان نیز طراحی و تولید شد. بادی اسپینر همواره تلاش کرده است تا پوششی اصیل و در عین حال همگام با مد روز جهان را روانه‌ی بازار مد و پوشاک کند. امروزه با بیش از ۱۰ سال سابقه در صنعت مد و پوشاک ایران یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای ایرانی بدل شده است و توانسته طی این یک دهه حوزه‌ی فعالیت خود را گسترش دهد و در کنار نوآوری در طراحی، کیفیت را نیز حفظ کند و ارتقا بخشد.

 شعب بادی اسپینر : بادی اسپینر ۴۲ شعبه‌ی فعال در سراسر ایران، ۱۸ شعبه در تهران و ۲۴ شعبه در شهرستان‌ها دارد. این برند به مانند طراحی‌هایش، برندی جوان و خلاق است که به دنبال ساخت یک سبک زندگی منحصربه فرد برای شماست؛ سبکی که با حفظ ریشه‌های فرهنگ ایرانی، هماهنگ با خلاقانه‌ترین مدهای روز جهان باشد و ظاهری شیک، مدرن، راحت و اصیل را برای شما فراهم آورد.

یکی ازعوامل موفقیت که برای این برند می‌توان شناخت و بررسی کرد، استفاده از نماد و یا لوگوی « بز ایلامی» به‌عنوان سمبلی از این برند بود. نشانه‌ای که در ایران از دیرباز بخشی از هویت و دیرین شناسی مردمان آن به شمار رفته است، استفاده از این نام و طرح موجب شد تا انعطاف پذیری و فهم برند بسیار با آنچه در تن ریس اتفاق می‌افتاد متفاوت باشد و بادی اسپینر ، تن ریس را به نقطه ای فراتر از توجه‌های اولیه به آن، هدایت کرد.

تیم طراحی و تولید بادی اسپینر با مطالعه‌ی دقیق و بررسی مد روز جهان و همچنین انجام تحقیق در بازار ایران، بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. سایت بادی اسپینر در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته، امکان یک خرید آسان را در کوتاه‌ترین زمان و بدون نیاز به مراجعه‌ی حضوری فراهم می‌آورد تا تجربه‌ی خریدی لذت‌بخش و مطمئن را برای شما به ارمغان آورد.

سبک و سیاق تولیدی این کارخانه در آغاز بر اساس بخش بندی Casual بوده است.تولیدات این کارخانه بر اساس نیاز روز بازار مد ایران طراحی می‌شد و در قالب یک شرکت conformist در جامعه‌ی عمده فروشی ایران حضور داشت. این برند تهیه و تولید انواع کیف کمربند و کفش‌های کلاسیک اسپرت جوانان از دیگر موارد کاری گروه تن ریس بوده و آمادگی تامین و تولید هرگونه محصول را داراست. تامین و تولید مواد اولیه‌ی مورد مصرف همکاران تولید کننده در سراسر کشور از قبیل تهیه انواع پارچه‌ی تخت، لوازم جانبی، دکمه، زیپ و صنعت پوشاک از فعالیت‌های این برند است .

 

 

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

مسیح زاد

امروزه در دنیای مد و لباس، برندها و شرکت های بسیاری مشغول به فعالیت هستند که  از جذاب‌ترین شغل‌های موجود در بازار و با درآمد بالا به شمار می آیند. طراحی لباس و استفاده از ابزارهای زیبایی‌شناسی علم تناسبات، تخصص پارچه و دوخت برای ایجاد و خلق لباس مناسب است. دو ویژگی مهم برای طراحی لباس عبارتند از؛ آگاهی به سلیقه‌ی جهانی و دوم اطلاع از فرهنگ بومی و منطقه‌ای. "مسیح زادیکی از طراحان جوان ، سلیقه ساز، متخصص شخصی دوزی و آینده دار  است که برای شمار زیادی از هنرمندان ، افراد موفق، مشاهیر، تجار ایرانی و خارجی و به خصوص ستارگان هالیوود،  لباس تهیه کرده است.

 برند لباس مسیح زاد از سال ۲۰۰۳ متولد شد. مسیح زاد با طراحان بزرگی همچون بیژن و یک طراح ایتالیایی به نام درمینیکو، که از بزرگترین طراحان لباس های دست دوز هستند، همکاری داشته است. کار کردن با طراحان بزرگ این امکان را به وی داد که مشتریان بزرگی از ستارگان هالیوود را داشته باشد؛ افرادی چون جک بلک(Jack Black)، آنتونیو باندراس، جانی دپ(Johnny Depp) ، جک نیکلسون(Jack Nicholson)، آرنولد شوایتزنگر(Arnold Schwarzenegger )و والدرما مشتریان آن‌ها بودند.

 طراح لباس مسیح زاد متولد ۱۳۶۳ در اصفهان و  فارغ التحصیل طراحی مد و لباس و بازاریابی پوشاک از آمریکا است. او تقریبا ۲۲ سال پیش به ایران بازگشت و سعی  در ترکیب  تجربه‌های خود در زمینه‌ی مد و لباس  با مقتضیات بومی و به تولیدرساندن تلفیقی از سنت بومی و مدرنیته را دارد.

او در ابتدا فعالیتش را با طراحی تی‌شرت آغاز کرد ولی در حال حاضر به طور کلی حرفه‌ی اصلی‌اش بر لباس‌های مردانه شامل کت و شلوار، تاکسیدو، پالتو، پیراهن، شلوار و کراوات استوار است. مهمترین ویژگی برند مسیح زاد این است که کت و شلوارها و لباس های دست دوز ارائه می‌دهد.

سواروفسکی(Swarovski) برند بین‌المللی و شناخته شده‌ای در جهان است که برندهای مختلفی با آن همکاری می‌کنند. یکی از اهداف سواروفسکی آمدن به بازار ایران و حفظ جایگاه بین‌المللی خود بود. از این رو طی جلساتی، پیشنهاد همکاری به برند مسیح زاد داده شد. در ایران مسیح‌زاد تنها مجموعه‌ای است که در بخش شخصی دوزی، با این برند همکاری می‌کند. طی این همکاری و مراسمی که در کشور امارات برگزار شد برای این برند در بعد رسانه‌ای، بازخورد خوبی داشت و در شناخته‌تر شدن برند مسیح زاد کمک شایانی کرد.

مسیح زاد نقطه‌ی عطف فعالیتش، یا همان سکوی پرش برند مسیح زاد را شروع همکاری با  آقای بیژن پاکزاد (Bijan) می‌داند. این راه درهای زیادی را به روی این برند باز کرد و  نکته‌های زیادی بخصوص در صنعت مد و لباس مردانه به مسیح زاد یاد داد . پارچه‌هایی که برای لباس‌هایشان استفاده می‌کنند، گران‌ترین و باکیفیت‌ترین پارچه‌های دنیا هستند. همه‌ی لباس‌هایی که این برند تولید می‌کند در ایران اندازه گیری، طرح و مدل آن‌ها انتخاب شده و در ایتالیا دوخته می‌شوند. سپس زمانی بین 4 تا 5 هفته طول می‌کشد تا یک دست کت و شلوار آماده شود. چون معمولا 8 خیاط مختلف روی هر دست کت و شلوار برند مسیح زاد کار می‌کنند.

مسیح زاد به تازگی اقدام به رونمایی از اولین کلکسیون خانم‌های برند مسیح زاد کرده است. با در دست داشتن خاص‌ترین پارچه‌ها در صنعت پوشاک مردانه و زنانه می‌توانید به طرح و رنگ ایده آل خود دسترسی داشته باشید. برند مسیح زاد هم اکنون بجز کلکسیون کت و شلوار و تاکسیدو، دارای کلکسیون لباس عروس و کلکسون زیبایی از مانتوها است.

 

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

گراد

شرکت «گرادآفرین» با هدف تولید انواع پوشاک مردانه در سال ۱۳۷۰  تاسیس شد و بعد ها  لاین پوشاک زنانه گراد نیز اضافه شد و  در اسفندماه ۱۳۸۳ کارخانه جدید«گراد» به وسعت ۴۸۰۰ مترمربع و ظرفیت ایجاد اشتغال مستقیم برای ۶۰۰ نفر در شهرک صنعتی نصیرآباد آغازبه کار کرد. گراد همواره با اهداف بلند مدت سعی در ارتقاء سطح کیفی و کمی محصولات خود، مطابق با استانداردهای روز دنیا داشته است.  دراین کارخانه تمامی مراحل از طراحی تا تولید نهایی بصورت اتوماتیک و با تجهیزات پیشرفته تحت دانش فنی شرکای برتر داخلی و جهانی انجام می‌شود.

امروزه نشان تجاری گراد با تکیه بر مجموعه‌ی کارخانجات و روابط تجاری خود، عرضه کننده‌ی ده‌ها قلم پوششی از جمله کت، شلوار،پیراهن،کیف،کفش، کمربند و منسوجات مکمل بوده و فعالیت این شرکت موجب اشتغال‌زایی غیرمستقیم برای ۲۵۰۰ نفر در شاخه‌های تأمین،توزیع، اطلاع رسانی، فروش، خدمات و پشتیبانی را فراهم آورده است که با راه‌اندازی فاز دوم کارخانجات، ظرفیت تولید و اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم این شرکت، به مقدار چشمگیری افزایش خواهد یافت.

 «گراد» با اندیشه‌ای بلند و با استفاده از علوم روز، همواره در تلاش است تا بهترین محصول و بالاترین کیفیت را به مشتریان خودعرضه کند. گراد  با استناد به پروانه‌ی بهره برداری صادرشده از سوی وزارت صنایع و معادن،بزرگترین تولید‌کننده‌ی پوشاک آقایان در ایران است که با برخورداری از ماشین آلات مدرن و تکنولوژی نوین، در شبکه‌ی فروش گسترده‌ی خود در ۲۲ فروشگاه درتهران و شهرستان‌ها آماده‌ی ارایه‌ی محصولات و خدمات است.

از افتخارات شرکت گرادآفرین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریافت مدال روابط عمومی از موسسه کارگزار روابط عمومی
  • دریافت لوح سپاس از یازدهمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترون
  • دریافت لوح سپاس از وزارت بازرگانی و اقتصاد کشور عراق 1386
  • دریافت لوح برند منتخب بزرگداشت نشان های تجاری برتر ایران
  • دریافت لوح از نخستین همایش و نمایشگاه بین المللی عسلویه
  • دریافت لوح از ششمین کنفرانس بین المللی برند سال 1390
  • دریافت تندیس مدیریت برتر از کنفدراسیون صنعت ایران
  • دریافت تندیس کارآفرین برتر سال 1387
  • دریافت تندیس کارآفرین برتر سال 1386
  • دریافت تندیس سپاس از آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز
  • دریافت تندیس از نمایشگاه بین المللی یمن
  • دریافت تندیس از مدرسه عالی کسب و کار ماهان سال 1397
  • دریافت تندیس از کنفرانس بین المللی معرفی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری
  • دریافت تندیس از دومین جشنواره ملی تولیدکنندگان جوان سال 1387
  • دریافت تندیس از چهارمین همایش نوآوری و عدالت اقتصادی
  • دریافت تندیس از بزرگترین سمینار بازاریابی و فروش مدرن
  • دریافت تندیس از اولین همایش بین المللی روابط عمومی سال 1388
  • دارنده لوح تقدیر نوآوران برتر از چهارمین همایش نوآوری و عدالت

گراد سازمانی تعالی‌خواه و استراتژی محور که خلق ارزش و تامین رضایت مشتریان را از طریق ارایه‌ی محصولاتی با کیفیت برتر، متنوع در طرح و اندازه، هماهنگ با نیاز روز و با قیمت مناسب جستجو می‌کند و برای دستیابی به آن، از یک سو با ایجاد شرایط مطلوب کاری، فرصت لازم برای کسب مهارت‌ها و بروز شایستگی‌ها و ارتقاء کیفیت زندگی کارکنانش از طریق تامین حقوق مادی و معنوی را بوجود می‌آورد و از سوی دیگر روابطی پایدار با مشتریان و تامین کنندگان رابرقرار و حفظ می‌کند. 

 

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

هالیدی

مهرداد افراز موسس  گروه تولیدی «هالیدی» در سال 1374 با هدف تولید و پخش پوشاک زنانه، مردانه و نوجوانان،  فعالیت خود را آغاز کرد. مهرداد با  خواندن کتاب «به سوی کامیابی» از آنتونی رابینز(Tony Robbins ) در یکی از شب‌های شیفت او در بیمارستان، موجب شد تا بدون داشتن هیچ سرمایه‌ای و تنها با وام ازدواج وارد کار تولید پوشاک شود و مسیر زندگی‌اش را  به کل تغییر کرد .  وی فارغ‌التحصیل دانشگاه علوم پزشکی ایران و مدیرعامل و موسس برند پوشاک هالیدی است.  

شعار هالیدی «پوشاکی برای تمامی فصول» است. این برند هنوز در زمینه‌ی تبلیغات در فضای مجازی، دنیای بازاریابی دیجیتالی و بازاریابی مبتنی بر محتوا اقدامی انجام نداده است. البته تبلیغات جسته گریخته‌ی هالیدی در عید نوروز در شمال کشور اقدامی هوشمندانه از طرف هالیدی بود. درحال حاضر حدود 2500 نفر هم به صورت مستقیم در داخل فروشگاه‌ها و تولیدی مشغول به فعالیت هستند. هالیدی با این روند و کارآفرینی که انجام داده به نوعی مسئولیت اجتماعی خود را نیز به انجام رسانده است.

از افتخارات این برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

-تندیس برند محبوب ایرانی

-جشنواره زنان و تولید ملی

-اجلاس جهانی نشان منتخب

-نشان ملی رتبه نخست طراحی و تولید منحصربفرد

-سیمرغ زرین مدیریت خلاق در سال 1397

-عقاب طلایی مدیریت موفق

-نشان ملی برترین کیفیت 

هرچند الگوی هالیدی در ابتدا برندهای مطرح آدیداس(Adidas)، پوما(Puma) و نایک(Nike) بودند اما طی 6 سال اخیر دریافته که برند محبوب زارا نیز بسیار موفق عمل کرده است. در حال حاضر حدود 50 درصد از تولیدات هالیدی از سبک برند زارا(Zara )پیروی می‌کنند. طراحان هالیدی نیز با بهره‌گیری از ذهن خلاق و ایده‌پردازشان طراحی پوشاک این برند را در مراحل گوناگون انجام می‌دهند تا پس از آن تیراژ تولید به دو هزار عدد برسد؛ تولیداتی که با لوگوی هالیدی همراه می‌شوند. همچنین برند هالیدی اولین برندی است که ست پوشاک خانواده را ارائه داده است.

این برند به دو علت اعتقادی به صادرات محصولات خود به خارج از کشور ندارد؛ یکی از آن‌ها مسائل سیاسی و جو نامساعد برای پوشاک ایرانی در خارج از کشور است و مورد بعدی موضوع ارزآوری است که در صورتی ارزشمند و موفق عمل می‌کند که به خود شرکت‌ تولیدی سوددهی داشته باشد. اما به طور کلی فعلا داخل کشور بستر مناسبی برای ادامه روند تولید خواهد بود. 

این مجموعه با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود در سبک طراحی و حساسیت‌های خاص در تولید انواع تریکو توانسته است جایگاه ویژه و شناخته شده‌ای را در بازار ایران بدست آورده و معنای معادل کیفیت، دوام و مرغوبیت را ایفا کند. طراحی‌های مدرن و نوآوری‌های خلاقانه در تولیدات جدید و همچنین توازن میان سبک اسپرت و مدرن امروزی از دستاوردهای این شرکت طی سالیان گذشته بوده که همواره سبب ضریب نفوذ بیشتر در میان خریداران این برند شده است. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد محصولات هالیدی هماهنگی حداقل 120 مدل پوشاک در 16 رنگ برتر هر فصل است. دلایل موفقیت این مجموعه تنها به بخش طراحی و تولید آن محدود نمی‌شود بلکه حضور افراد تحصیل کرده، کارآمد و با‌ تجربه در بخش‌های گوناگون هالیدی ، بستر مناسب را در جهت پیشبرد اهداف عالی این شرکت فراهم می‌سازد.

هم اکنون هالیدی در سراسر کشور دارای نمایندگی‌های معتبر است. فروشگاه هالیدی ابتدا با تولید پوشاک در رسته‌ تولید پوشاک زنان،  پوشاک راحتی ست و ورزشی ست آغاز به فعالیت کرد که برندهای آدیداس، نایک، پوما و ریبوک الگوی تولیدات این برند بودند. برند هالیدی در ابتدا روی پوشاک خانم ها متمرکز بود و به تدریج به تولید پوشاک آقایان و کودکان نیز پرداخت. 

برند هالیدی هم‌اکنون دارای 200 شعبه در سراسر کشور است که 19 شعبه‌ی آن در اقصی نقاط شهر تهران و بقیه در شهرهای گوناگون قراردارند. سایت هالیدی نیز یک سایت فروشگاهی است که شما مشتریان عزیز می‌توانید به راحتی و با اطمینان از آن خرید کنید.

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

کشتی آرای

جواهری «کشتی آرای» یکی از بهترین و لوکس‌ترین جواهر‌فروشی‌های تهران،  است. محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه‌ی صنف طلا و جواهرات استان تهران است.محمد کشتی آرای  از  سال ۱۳۴۰ در این صنف است. او متولد ۱۳۲۹ در اصفهان است و با توجه به اینکه در زمینه‌ی حسابداری تحصیل کرده، اما ذوق و علاقه اش به طلا و جواهرات، وی را به این عرصه کشاند. وی از ۱۲ سالگی در بازار اصفهان به زرگری پرداخت و به تدریج علاقه اش به حرفه زرگری بیشتر شد، به شکلی که با اتمام تحصیلات میزان علاقه‌ی وی شدت گرفت. وی زیر نظر اساتیدی چون حیدر زنگنه و حسن ارسطو در اصفهان به زرگری و جواهرسازی پرداخت که با یکی از مهم‌ترین مقاطع زندگی اش هم زمان شد و آن آغاز فعالیت در کارخانه‌ی تازه تاسیس آقایان محمد طلاکار، مهدی دلیلی و منصور زاهدی بود. یکی از کارخانه‌های بزرگی که به شکل پیشرفته در ایران تاسیس شد، کارخانه سپاهان اصفهان بود که او در آن مقطع، فعالیت خود را در آن‌جا ادامه داد.در همین ایام برای گذراندن دوره کامل و تخصصی ماشین های طلاسازی عازم ایتالیا شد که تجربه‌ها و دستاوردهای علمی بسیار ارزشمندی برایش به ارمغان آورد. در این سال‌ها بود که در کنکور سال ۱۳۴۹ دانشگاه پذیرفته و ناگزیر اصفهان را ترک و عازم تهران شد. وی در سال ۱۳۵۴ نخستین مدرک دانشگاهی خود را در رشته حسابداری و حسابرسی صنعتی اخذ و در سال ۱۳۶۷ در کنکور ورودی دانشگاه آزاد شرکت کرد که به قبولی در رشته مدیریت بازرگانی در مقطع فوق لیسانس منجر شد. تحصیلات کشتی‌ارای در طول دهه هفتاد هم ادامه یافت و در تمام کنفرانس‌ها و دوره‌های تخصصی که به حوزه طلا و جواهر یا مدیریت و صنایع مرتبط بود، شرکت کرده و مدارک آن ها را اخذ می‌کرد. در تهران، آقایان حاج محمود عشاقی و معرفت پور از اساتید وی بودند که سال‌های متمادی افتخار همکاری با این افراد را داشته و دارد. شعبات طلای  کشتی آرای با مدیریت آقای کشتی آرای، یکی از قدیمی ترین برندهای جواهرات ایران است که در تهران 3 شعبه دارد.شعبه‌ی مرکزی جواهری کشتی آرای واقع در بازار بزرگ تهران است.

 فعالیت اصلی مجموعه‌ی محمد کشتی آرای تولید و فروش جواهرات با طراحی بروز و جدید، با بکارگیری بهترین مواد اولیه‌ی ساخت طلا و با کیفیت ترین سنگ های قیمتی در محصولات است. کشتی آرای می‌گوید: «فقط شش استان توانایی تولید طلا دارند؛ خراسان، یزد، اصفهان، تهران، زنجان و تبریز تنها شهرهای تولید کننده طلای ایران هستند. همانطور که مشاهده می‌کنید حرف اول لاتین هیچ کدام از شهرهای اشاره شده مشترک نیست. بالاترین تولید کننده در اصفهان است و بعد هم تهران قرار دارد. اصفهان قطب تولید طلا است.»

فعالیت اصلی مجموعه در ۴۰ سال گذشته بر ساخت و تولید داخلی محصولات بنا شده است. در زمینه‌ی تولید، همواره مجموعه سعی در جذب کارگران و استادان خوب داخلی کرده است و در این راستا توانسته است تعداد زیادی استادکار حرفه ای نیز تربیت و به بازار داخل روانه کند. در ابتدا فروش محصولات به صورت بنکداری و عمده در سراسر کشور صورت می‌گرفت ولی در بیست سال گذشته فعالیت اصلی مجموعه، فروش اجناس به مشتری نهایی است که متناسب با این هدف، سعی تمام مجموعه در ارائه سرویس، خدمات و محصولات به مشتری نهایی و در نظر گرفتن نیازها و علایق آن است.

چشم انداز اصلی شرکت، حفظ کیفیت و اعتماد ارزشمند مشتریان به محصولات است. اعتماد مشتریان، کیفیت و قیمت مناسب، سرمایه‌ی ارزشمند و گرانبها‌ی مجموعه است که تمامی فعالیت‌ها و خدمات از این چشم انداز پیروی می‌کند. حتی اهداف کوتاه مدت مجموعه برای جذب مشتری و فروش محصولاتی که همیشه ارزش ذاتی خود را حفظ کند نیز در راستای همین چشم انداز است. تیم فروش کشتی آرای در تمامی فروشگاه‌های خود آموزش‌های لازم در ارتباط با انتخاب بهترین سنگ الماس و جواهرات را دیده و آماده‌ی کمک به شما هستند

مجموعه‌ی کشتی آرای همیشه پیشرو در ارائه‌ی خدمات نوین بوده است. شاید اولین وبسایت فروش جواهر در داخل کشور، تولید نشریه‌ی مرتبط با جواهر، انتشار جزوه‌های آموزشی، استفاده از سرویس های VIP حمل و نقل مشتری و تحویل در محل کار، بخشی از خدمات جدید هر دوره است.

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

سواچ

.یکی از نام‌های تجاری آشنا در عرصه تولید ساعت‌های مچی که به دلیل کیفیت بالا و تنوع در زیبایی محصولاتش در تمام جهان می‌درخشد، برند سواچ(Swatch) است. محصولات بی‌نظیر این برند معروف توسط گروه سواچ «The Swatch Group» تولید می‌شوند که کمپانی آن یک شرکت سوئیسی است. برند سواچ را نیکولاس هایک در سال ۱۹۸۳ تاسیس کرد. . این شرکت از طریق ادغام دو شرکت سوئیسی تولیدکننده‌ی ساعت، آسیواج و اس‌اس‌آی‌اچ، در شهر بیل و سوئیس تأسیس شد که در آغاز اس‌ام‌اچ سوئیس کورپوریشن، نامگذاری شد و در سال ۱۹۹۸ به سواچ تغییر نام دادنیکولاس هایک، متولد ۱۹ فوریه ۱۹۲۸ و درگذشته‌ی ۲۸ ژوئن ۲۰۱۰، کارآفرین، بازرگان و مدیر ارشد اجرایی سوئیسی-لبنانی بود که  در سال ۱۹۹۸ موفق به کسب دکترا از دانشکده نوشاتل و جایزه نوبل اقتصاد شد. دوران مدیریت عاملی او در گروه سواچ از ۱۹۸۶ آغاز و تا سال ۲۰۱۰ ادامه یافت. هایک در دهه‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ اقدام به راه‌اندازی یا تصاحب و خریداری چندین برند مشهور ساعت کرد که برای نمونه می‌توان به برندهای سواچ ، امگا اس‌آ(Omega SA)، رادو(Rado)،  تیسوت(Tissot)، کلوین کلاین(Calvin Klein) و بریژیت(Breguet) اشاره کرد. در حال حاضر نیز محصولات تولیدی برند سواچ به اکثر نقاط جهان صادر می‌شوند. این برند در زمینه‌ی طراحی، تولید و فروش ساعت، سیستم‌های الکترونیکی و جواهر آلات، فعالیت می‌کند. گروه سواچ در حال حاضر توسط نیک هایک جونیور، پسر بنیانگذار این شرکت، نیکلاس هایک رهبری می‌شود. نیک هایک جونیور، متولد ۱۹۵۴، کارآفرین، بازرگان و مدیر ارشد اجرایی سوئیسی-لبنانی است که در حال حاضر به‌عنوان مدیرعامل اجرایی گروه سواچ فعالیت می‌کند.

 سواچ اولین مجموعه ساعت ساخته شده توسط این کمپانی را، که شامل ۱۲ مدل بود، در ۱ مارس ۱۹۸۳ در زوریخ سوئیس معرفی کرد.قیمت آن ساعت‌ها از ۳۹.۹۰ تا ۴۹.۹۰ فرانک سوئیس بود که در پاییز همان سال تا قیمت ۵۰ فرانک نیز رسید. هدف سواچ فروش ۱ میلیون ساعت در سال بود و برای این منظور یک کمپین بازاریابی بسیار قوی و شورای قیمت گذاری هوشیار راه اندازی شد که توانست با تولید کم هزینه به واسطه‌ی کاهش قطعات داخلی از ۹۱ به ۵۱ جزء، ۸۰ درصد ساعت ها را ارزان‌تر و با تعداد خیلی بیشتر در سراسر جهان به فروش برساند. زمانی که کمپانی ساخت ساعت سواچ شروع به کار کرده بود کمپانی های سوئیسی ساخت ساعت مچی گوی رقابت را به رقیبان ژاپنی خود، همچون سیکو داده بودند، اما این کمپانی با ساخت ساعت‌های کوارترز و دیجیتال (که در آن زمان محبوبیت زیادی داشت)، توانست دوباره کمپانی‌های سوئیسی را به صدر فروش ساعت مچی در بازار جهان بازگرداند.

سواچ با ورودش به بازار، از ابتدا تا به امروز، توانسته با کیفیت و نو آوری‌های ویژه موفقیت‌های بی‌شماری از جمله دکترای افتخاری، توسط دانشگاه نیوشاتل و بولونیا در سال ۱۹۹۸، به دست آورد. در سال ۲۰۰۶ کمپانی سواچ، مراسمی برای تولید ۳۳۳ میلیون ساعت ساخته شده توسط این کمپانی برگزار کرد و امروز به یک نام تجاری بسیار معتبر و یکی از بزرگترین تولید کنندگان ساعت در جهان تبدیل شده است. کمپانی ساخت ساعت سواچ همواره با بیشتر شدن محبوبیت کیفیت خود  را هم افزایش داده و از این نظر بسیار خوب عمل کرده است. این کمپانی تا به حال موفق به تولید مدل‌های زیادی از ساعت مانند: لرونی، اسکوبا، سری اسکین و ساعت‌هایی که قابلیت اتصال به شبکه جهانی و دریافت اطلاعات از آن دارند به نام سری پاپارزی، شده است.

 در سال ۲۰۱۲ تعداد کارکنان شرکت سواچ بیش از ۲۸ هزار نفر بوده که در شعبه‌های این شرکت، در ۵۰ کشور جهان، اشتغال دارند . اکنون گروه سواچ برترین گروه سازنده‌ی ساعت در دنیا است. این گروه در زمینه‌های تولید ساعت، جواهرات، تولید موتور و قطعات موتور ساعت فعال است و همچنین نقش بسزایی در زمینه سیستم‌های الکترونیکی دنیا دارد.

 

 

ساعت‌های این برند با فرم‌های مختلف صفحه تقریبا تمام سلیقه‌ها را دربرمی‌گیرد. جنس بند ساعت‌های این برند از سیلیکون، لاستیک و فلز است که مدل سیلیکونی آن با رنگ‌های مختلف در ایران بسیار پرفروش است. از از ویژگی‌های دیگر محصولات این برند می‌توان به نوع قفل‌بندشان اشاره کرد که برخی از آن‌ها قفل‌بند تاشو با محافظ دارند و برخی شامل قفل‌بند سگکی ساده هستند. شیشه‌ی برخی از ساعت‌های این شرکت از جنس کریستال سخت معدنی است که در برابر خراش و ضربات تا حدودی مقاوم است و به همین دلیل ورزشکاران نیز از طرفداران این برند ساعت‌سازی هستند. موتور برخی از ساعت‌های این برند با فن‌آوری کوارتز ساخته شده است.

امروز گروه سواچ به ادامه تحقیقات وسرمایه گذاری‌های عظیم در زمینه‌ی مواد، تکنولوژی، طراحی و تولید مشغول است. این شرکت همچنین در زمینه‌ی میکروالکترونیک و میکرومکانیک فعالیت‌های زیادی دارد، در زمینه‌ی ارتباطات تلفنی و صنعت خودرو نیز فعال است و به تولید ابزارآلات دقیق اندازه گیری زمان در فعالیت‌های ورزشی معروف است. البته این فعالیت‌ها کار اصلی این شرکت نیست ولی باعث شده‌ تا این گروه در بسیاری از رویدادهای ورزشی و حتی بازی‌های المپیک حضور داشته باشد.

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

روشا

 

دپارتمان استور سبکی از فروشگاه‌های خرده فروشی است که تحت مدیریتی یکپارچه، برندهای مختلف را گرد هم می‌آورد و به مشتریان امکان انتخاب و مقایسه کالاهای برندهای مختلف با یکدیگر را می‌دهد. در سال 1394 با همت و تلاش چند نفر از کارآفرینان، دپارتمان استور روشا سنتر در مهر ماه تأسیس و راه‌اندازی شد.  این دپارتمان با معرفی برندها، محصولات باکیفیت ایرانی و خارجی و همچنین سیاست‌های جدید فروش، به دنبال پاسخگویی به سلیقه‌های متنوع تمامی مشتریان است و  بر کسب رضایت حداکثری مشتریان از طریق ایجاد تجربه‌ی جدیدی از خرید لذت بخش متمرکز شده است.

خریداران این مرکز هیچ گونه نگرانی نسبت به جای پارک خودروهای خد نخواهند داشت. زیرا این دپارتمان در یک ساختمان 17 طبقه واقع شده که 10 طبقه آن پارکینگ و 4 طبقه فروشگاه است. چهار طبقه‌ی فروشگاه این مرکز خرید به این صورت تعریف شده است: طبقه‌ی GF به عطر و ادکلن و محصولات آرایشی، طبقه‌ی G به پوشاک و کیف‌وکفش بانوان، طبقه‌ی اول به پوشاک و کیف‌وکفش آقایان و کودکان و طبقه‌ی دوم به بعد به لباس و لوازم ورزشی اختصاص دارد. مانند دیگر مراکز خرید، در بخشی از این مرکز خرید لوکس و سطح بالا، رستوران و کافی‌شاپ‌های متعددی وجود دارند که محل دنج و خوبی برای استراحت، صرف غذا و برگزاری قرارهای دوستانه و کاری هستند.فروشگاه اینترنتی روشا نیز چنین مرکز خریدی در فضای آنلاین است که در آن مجموعه‌ای از محصولات برتر بهترین برندهای بین المللی و ملی ایران انتخاب و گردآوری شده تا شما با صرف کمترین زمان و انرژی آنها را ببینید، مقایسه کنید و در نهایت با اطمینان خاطر از اصالت کالاها، خریدی لذت بخش و متفاوت داشته باشید.

 

روشا تلاش می‌کند دوستی خوش‌سلیقه برای شما باشد؛ کالاهایی که در روشا می‌بینید با دقت انتخاب شده‌اند‌ و با همین دقت و جزئیات معرفی، ارائه و تحویل داده می‌شوند. جزییات برای ما مهم‌اند؛ در دنیای شتاب‌زده‌ای که ما را احاطه کرده‌ است.

روشا در راستای رضایت مشتری به اصول زیر پایبند است:

·         اصل احترام ، اخلاق و اعتماد را در روابط خود رعایت می‌کنند.

·         حافظ منافع و اعتبار سهامداران و مشتریانمان هستند و همواره برای تحقق و ارتقای آن تلاش می‌کنند.

·         برای افزایش بهره وری سازمانی از ساختاری روان، کارآمد و چابک بهره ببرند.

·         در تلاش برای ارایه‌ی کالاها و خدماتی متمایز و پاسخگویی و احترام به همه مشتریان و نیازهایشان هستند.

·         برای انجام صحیح کارها در روشا از بروزترین دانش‌ها استفاده و از ایده‌های جدید برای بهبود روش ها استقبال می‌کنند.

·         با ایجاد محیط حرفه ای و شاداب و آموزش مستمر کارکنان، تجربه ای تکرار نشدنی را برای آنان خلق می‌کنند.

·         روشا مسئولیت‌های اجتماعی خود را فراموش نمی کند و بخشی فعال در جوامعی است که در آن حضور دارد.

دپارتمان استورها مراکز فروش بزرگی هستند که بازه گسترده‌ای از کالاهای مصرفی، در دسته‌بندی‌های گوناگون را در دپارتمان‌های خود زیر یک سقف جای می‌دهند. هر دپارتمان، مختص نوعی از کالا یا برندی خاص است. تمام این دپارتمان‌ها به صورت متمرکز هدایت می‌شوند و تحت یک مدیریت واحد فعالیت می‌کنند. دپارتمان استور‌ها موجب راحتی در خرید می‌شوند و به خریداران اجازه می‌دهند که تمامی آنچه را که می‌خواهند زیر یک سقف بیابند.

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

کفش ملی

 اقای رحیم ایروانی  موسس کفش ملی در سال ،1330 بعد از سفر به کشور چکسلواکی، دو کارشناس و یک دستگاه اتوکلاو با خود به ایران آورد و تولید کفش را تنها با ۳۵ کارگر آغاز کرد.  شرکت کفش ملی با بیش از نیم قرن تجربه  یکی از شرکت های تولید کننده کفش در ایران است که دارای بزرگترین زنجیره‌ی فروشگاهی در خاورمیانه، با ۲۶۴ فروشگاه در ۱۵۰ شهر و بزرگترین عرضه کننده‌ی انواع کفشهای مجلسی، راحتی، فرم، سازمانی، طبی، پرستاری، ایمنی و معدنی درکشور است.  این شرکت بعد از انقلاب مصادره و به سازمان صنایع ملی منتقل شد.ایروانی بعد از مدتی  زمینی به وسعت ۷۰۰ متر مربع در منطقه‌ی مهرآباد خریداری کرد. سپس با خرید ماشین دوخت، از پارچه‌های ایرانی استفاده کرد و شرکتی خارجی به نام ولکو نیز حاضر به سرمایه‌گذاری و انتقال فناوری به ایران شد.

این کارخانه «کفش ملی» نام گرفت و در آغاز فعالیت خود ۱۵۰ محصول مختلف تولید می‌کرد. در ایران تا سال 1337 کفش چرمی تولید نمی‌شد، اما با تاسیس کارخانه های چرم و دباغی، کفش ملی شروع به تولید کفش چرم کرد. در این دوران رقبای عمده‌ی کفش ملی، کفش‌هایی بودند که اغلب از چکسلواکی وارد می‌شدند. از سال ۱۳۴۷ به بعد، کفش ملی در کنار تولید کفش، محصولاتی مثل جوراب، توید آستر، بند کفش و محصولات دیگر را آغاز کرد. در همین سال، گسترش کارخانه‌های کفش ملی با ساخت و ساز در کیلومتر ۱۸ جاده قدیم کرج آغاز شد.

 توسعه‌ی سهم بازار، ارتقا بهره‌وری عملیاتی سازمان و توسعه‌ی بهره وری سرمایه‌های انسانی از اهداف گروه صنعتی ملی است. این برند در تلاش برای رسیدن به روزی است که نام کفش ملی نه تنها در جغرافیای مقدس این سرزمین که در بازار کفش جهان به عنوان نشانی معتبر بدرخشد.

اکنون فروشگاه‌های کفش ملی به عرضه‌ی تولیدات صنایع کوچک و دیگر کارخانه‌ها تبدیل شده‌ است. نشان فیل این برند  فرهنگ استفاده از کفش های صنعتی را به خاورمیانه آورد و به عنوان پدر صنعت کفش ایران، بخشی از تاریخ و خاطره‌ی مردم شد.حضور در بازارهای بین‌المللی و صادرات به بیش از 14کشور جهان با کفش‌های نظامی، سرپایی، ورزشی و...این نشان را به نامی آشنا در بسیاری از کشورها تبدیل کرده و تامین یکپارچه‌ی کفش‌های ارتش سرخ اتحاد جماهیر شوروی نیز برگی از قدم‌های فرامرزی کفش ملی بود.

ایروانی پارک صنعتی کفش ملی را رسماً در سال‌های آغازین دهه‌ی ۱۳۵۰ راه‌اندازی کرد. در کارخانه‌ی کفش ملی، کفش ورزشی، چکمه، پوتین، دمپایی، کفش کتانی، کفش‌های بچه‌گانه  کفش ملی مردانه و کفش ایمنی تولید می‌شد. در سال 1357 شرکت کفش ملی و بیش از ۵۰ شرکت در ارتباط با آن مصادره و به سازمان صنایع ملی منتقل و سپس به سازمان بازنشستگی واگذار شد. تا به امروز ماشین‌آلات این کارخانه تماماً فروخته و محل کارخانه‌ها (پارک صنعتی کفش ملی) به انبار تبدیل شده است.

  • brand kadeh