برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

امروزه با گسترش فناوری های الکترونیکی و اینترنتی، لزوم استفاده از کالاهای دیجیتالی را نسبت به گذشته دوچندان کرده است. از طرفی به علت وجود تنوع در این کالاها و وجود برندها، کیفیت ها و قیمت­های مختلف انتخاب و خرید اینگونه اقلام را مشکل کرده است. یکی از راه های انتخاب سریع و بهتر برای دستیابی به خواسته هایی از این قبیل، بهره گیری از توانایی خرید اینترنتی است. برندکده بستر خرید اینترنتی کالاهای برند را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این شرکت با عنوان برندکده به شماره ثبت 15049 توسط گروهی از متخصصان و مدیران صنعت الکترونیک و دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت برندکده که یک شرکت دانش بنیان با قدمتی در حدود 4 سال سابقه است در زمینه معرفی برند های ایرانی و با کیفیت ، از سال 91 تا کنون در حال فعالیت است. محصولاتی از قبیل کیف، کفش، مانتو، لباس های زنانه ، لباس های مردانه ، لباس های بچه گانه و معرفی مزون ها و اتلیه ها و ... در این مجموعه عرضه می شود که همگی در حوزه معرفی برند می باشد. برندکده همواره بر حسب پیروی و رعایت اصول خود پیش رفته که به موجب آن به دنبال یافتن و معرفی کیفیت مطلوب و برتر همراه با ظرافت و زیبایی متفاوت از دیگران در کنار قیمتی مناسب و رقابتی بوده است. ایده برندکده همواره بر این بوده است که کیفیت، رکن اساسی در جلب رضایت مشتریان می باشد، لذا بهبود کیفیت محصولات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه خدمات نوین و همچنین افزایش کارایی خدمات همیشه از اولویتهای برندکده به شمار رفته است. در واقع همه این موارد اهداف اصلی این مجموعه به شمار می رود. با کسب تجارب متعدد در زمینه های مختلف بر میزان اهداف مشتری مداری این شرکت افزوده شده است لذا زمینه ای وسیع در راستای سهولت اشنایی با برندها برای مشتریان خود فراهم آورده است تا تمامی مشتریان با هر سطح آشنایی قادر به استفاده از سرویس های برندکده باشند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

روشا

 

دپارتمان استور سبکی از فروشگاه‌های خرده فروشی است که تحت مدیریتی یکپارچه، برندهای مختلف را گرد هم می‌آورد و به مشتریان امکان انتخاب و مقایسه کالاهای برندهای مختلف با یکدیگر را می‌دهد. در سال 1394 با همت و تلاش چند نفر از کارآفرینان، دپارتمان استور روشا سنتر در مهر ماه تأسیس و راه‌اندازی شد.  این دپارتمان با معرفی برندها، محصولات باکیفیت ایرانی و خارجی و همچنین سیاست‌های جدید فروش، به دنبال پاسخگویی به سلیقه‌های متنوع تمامی مشتریان است و  بر کسب رضایت حداکثری مشتریان از طریق ایجاد تجربه‌ی جدیدی از خرید لذت بخش متمرکز شده است.

خریداران این مرکز هیچ گونه نگرانی نسبت به جای پارک خودروهای خد نخواهند داشت. زیرا این دپارتمان در یک ساختمان 17 طبقه واقع شده که 10 طبقه آن پارکینگ و 4 طبقه فروشگاه است. چهار طبقه‌ی فروشگاه این مرکز خرید به این صورت تعریف شده است: طبقه‌ی GF به عطر و ادکلن و محصولات آرایشی، طبقه‌ی G به پوشاک و کیف‌وکفش بانوان، طبقه‌ی اول به پوشاک و کیف‌وکفش آقایان و کودکان و طبقه‌ی دوم به بعد به لباس و لوازم ورزشی اختصاص دارد. مانند دیگر مراکز خرید، در بخشی از این مرکز خرید لوکس و سطح بالا، رستوران و کافی‌شاپ‌های متعددی وجود دارند که محل دنج و خوبی برای استراحت، صرف غذا و برگزاری قرارهای دوستانه و کاری هستند.فروشگاه اینترنتی روشا نیز چنین مرکز خریدی در فضای آنلاین است که در آن مجموعه‌ای از محصولات برتر بهترین برندهای بین المللی و ملی ایران انتخاب و گردآوری شده تا شما با صرف کمترین زمان و انرژی آنها را ببینید، مقایسه کنید و در نهایت با اطمینان خاطر از اصالت کالاها، خریدی لذت بخش و متفاوت داشته باشید.

 

روشا تلاش می‌کند دوستی خوش‌سلیقه برای شما باشد؛ کالاهایی که در روشا می‌بینید با دقت انتخاب شده‌اند‌ و با همین دقت و جزئیات معرفی، ارائه و تحویل داده می‌شوند. جزییات برای ما مهم‌اند؛ در دنیای شتاب‌زده‌ای که ما را احاطه کرده‌ است.

روشا در راستای رضایت مشتری به اصول زیر پایبند است:

·         اصل احترام ، اخلاق و اعتماد را در روابط خود رعایت می‌کنند.

·         حافظ منافع و اعتبار سهامداران و مشتریانمان هستند و همواره برای تحقق و ارتقای آن تلاش می‌کنند.

·         برای افزایش بهره وری سازمانی از ساختاری روان، کارآمد و چابک بهره ببرند.

·         در تلاش برای ارایه‌ی کالاها و خدماتی متمایز و پاسخگویی و احترام به همه مشتریان و نیازهایشان هستند.

·         برای انجام صحیح کارها در روشا از بروزترین دانش‌ها استفاده و از ایده‌های جدید برای بهبود روش ها استقبال می‌کنند.

·         با ایجاد محیط حرفه ای و شاداب و آموزش مستمر کارکنان، تجربه ای تکرار نشدنی را برای آنان خلق می‌کنند.

·         روشا مسئولیت‌های اجتماعی خود را فراموش نمی کند و بخشی فعال در جوامعی است که در آن حضور دارد.

دپارتمان استورها مراکز فروش بزرگی هستند که بازه گسترده‌ای از کالاهای مصرفی، در دسته‌بندی‌های گوناگون را در دپارتمان‌های خود زیر یک سقف جای می‌دهند. هر دپارتمان، مختص نوعی از کالا یا برندی خاص است. تمام این دپارتمان‌ها به صورت متمرکز هدایت می‌شوند و تحت یک مدیریت واحد فعالیت می‌کنند. دپارتمان استور‌ها موجب راحتی در خرید می‌شوند و به خریداران اجازه می‌دهند که تمامی آنچه را که می‌خواهند زیر یک سقف بیابند.

  • ۰۰/۰۵/۱۴
  • brand kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی