برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

امروزه با گسترش فناوری های الکترونیکی و اینترنتی، لزوم استفاده از کالاهای دیجیتالی را نسبت به گذشته دوچندان کرده است. از طرفی به علت وجود تنوع در این کالاها و وجود برندها، کیفیت ها و قیمت­های مختلف انتخاب و خرید اینگونه اقلام را مشکل کرده است. یکی از راه های انتخاب سریع و بهتر برای دستیابی به خواسته هایی از این قبیل، بهره گیری از توانایی خرید اینترنتی است. برندکده بستر خرید اینترنتی کالاهای برند را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این شرکت با عنوان برندکده به شماره ثبت 15049 توسط گروهی از متخصصان و مدیران صنعت الکترونیک و دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت برندکده که یک شرکت دانش بنیان با قدمتی در حدود 4 سال سابقه است در زمینه معرفی برند های ایرانی و با کیفیت ، از سال 91 تا کنون در حال فعالیت است. محصولاتی از قبیل کیف، کفش، مانتو، لباس های زنانه ، لباس های مردانه ، لباس های بچه گانه و معرفی مزون ها و اتلیه ها و ... در این مجموعه عرضه می شود که همگی در حوزه معرفی برند می باشد. برندکده همواره بر حسب پیروی و رعایت اصول خود پیش رفته که به موجب آن به دنبال یافتن و معرفی کیفیت مطلوب و برتر همراه با ظرافت و زیبایی متفاوت از دیگران در کنار قیمتی مناسب و رقابتی بوده است. ایده برندکده همواره بر این بوده است که کیفیت، رکن اساسی در جلب رضایت مشتریان می باشد، لذا بهبود کیفیت محصولات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه خدمات نوین و همچنین افزایش کارایی خدمات همیشه از اولویتهای برندکده به شمار رفته است. در واقع همه این موارد اهداف اصلی این مجموعه به شمار می رود. با کسب تجارب متعدد در زمینه های مختلف بر میزان اهداف مشتری مداری این شرکت افزوده شده است لذا زمینه ای وسیع در راستای سهولت اشنایی با برندها برای مشتریان خود فراهم آورده است تا تمامی مشتریان با هر سطح آشنایی قادر به استفاده از سرویس های برندکده باشند.

طبقه بندی موضوعی

۱۱ مطلب در دی ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شاید به گوشتان واژه های لوکس و لاکچری خورده باشد ولی در این مقاله شما این واژگان را حس خواهید کرد با وبلاگ مد و فشن برندکده همراه باشید.

 

 این مقاله تمام محاسبات و معادلاتتان را به هم میریزد و به شما غیرممکن ها را نشان می دهد.

ما 2 گوشی هوشمند فوق لوکس را به شما معرفی می کنیم.

شاید زمانی که گوشی های 1 تا 2 میلیونی غول های صنعت موبایل بودند کسی فکر نمی کرد که گوشی هایی با قیمت چند ده میلیونی وارد بازار شود و با استقبال بالایی از سمت پولداران روبرو شود. گوشی هایی که قیمت های آن سر به فلک کشیده اند و هر کسی توانایی خرید آن را ندارد.

جنس برخی از انان از طلا و جواهرات است و معمولا برای ساخت این نوع گوشی ها از متریال بسیار گران قیمت استفاده میشود. به گفته فروشندگان این گوشی های اعیانی فقط سفارشی وارد میشوند و ویژگی اصلی این گوشی ها پوشش ان ها می باشد که از یاقوت کبود، الماس ، برلیان ، طلا و چرم ساخته می شوند.

اوایل ورود این گوشی ها به بازار دارای سخت افزار به روز نبودند بلکه فقط ظاهر پر زرق برق آن بود که افراد متمول جامعه را به سمت خود جذب می کرد ولی اکنون مشاهده می کنیم که این کمپانی ها هم گوشی های خود را با امکانات فنی بالا عرضه می کنند تا در عین زیبایی و لوکس بودن کارایی بالا هم داشته باشند.

قیمت این گوشی ها بر اساس میزان سنگ قیمتی و جواهراتی که درون ان به کار برده شده متفاوت است.

این کمپانی توسط نوکیا(Nokia) تاسیس شده است و کار آن تولید گوشی های اشرافی و لاکچری می باشد.

این برند می خواست تا گوشی هایی برای کاخ نشینان و سرمایه دارن کلان بسازد و موفق به این کار شد.

خب برویم سراغ لامبورگینی

 خب مشخص است که ذهن شما به سمت خودرو ساز معروف منعطف شد ولی اشتباه است این کارخانه که به نام تورینو لامبورگینی است و هیچ ربطی به ماشین ساز قدرتمند ایتالیایی ندارد ولی در این مقاله گوشی همراهی را به شما نشان خواهیم داد که به نام پسر ، موسس خودروسازی لامبورگینی(Lamborghini) ساخته شده است. شرکت تورینو لامبورگینی در زمینه مد فعالیت می کند.

  Ferchino Lamborghiniفرزند  Tuari Lamborghini

برویم سراغ معرفی موبایل ها

 

 

 

Vertu Signature Touch

 

ورتو (Vertu) در سال 2013  با همکاری کمپانی بنتلی  توانستند این امکان را برای افراد پولدار فراهم کرده تا بتوانند گوشی موبایل خود را با ماشین‌های بنتلی(Bentley) خودشان ست کنند.

 

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰


دلسی ، این برند فرانسوی تولیدکننده کیف و چمدان های درجه یک می باشد که در کشور ما هم دارای نمایندگی می  باشد.

دلسی برندی است فرانسوی که تحت لیسانس این کشور در چین تولید می شود و حدود 70 سال از  تاسیس این برند می گذرد. این برند با به کارگیری تکنولوژی های جدید و طراحی های منحصر به فرد وکیفیت بالای محصولات خود تلاش در جلب رضایت مشتریان دارد. نمایندگی های میلاد نور و جردن دو تا از نمایندگان بزرگ و فعال تهران می باشند

جشنواره فروش دلسی از 11 آذر تا 11 دی
فرصتی باقی نمانده ، عجله کنید!
نمایندگی دلسی

 

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰


تخفیف ویژه هاکوپیان برای فصل زمستان
فرصت را از دست ندهید!

هموطنان عزیز
طولانی‌ترین شب سال نیز به خورشید رسید و اولین صبح زمستان با فروش بزرگ سال هاکوپیان آغاز شد. با جدیدترین کلکسیون زمستانی در کلیه فروشگاه‌های سراسری تهران و شهرستان‌ها پذیرای شما عزیزان هستیم.
۱ لغایت ۱۷ دی ماه ۱۳۹۵ از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب با ۲۵% تخفیف ویژه
دیدار شما و عزیزانتان باعث سربلندی و افتخار ماست.
برای مشاهده نمایندگی فروش ، روی هاکوپیان کلیک کنید.

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰


رویداد کارآفرینی مُد و تک برگزار می شود. زمان برگزاری این رویداد تاریخ 8 تا 10 دی ماه می باشد. زمان  ثبت نام در این رویداد به پایان رسیده است. مد و تک چیست؟ این رویداد یک همایش برای معرفی کردن ایده در زمینه مد و تکنولوژی می باشد که هر تیم 60 ثانیه پر ارزش را در اختیار دارد تا بتواند ایده خود را برنده کند . برای حضور در این رویداد موارد زیر را رعایت کنید. سعی کنید که در مورد شرکتهای استارتاپ، موفقیت ها و شکست هایشان تحقیق کنید. اگر ایده ای را میخواهید مطرح کنید مطمئن شوید که تحقیقهای لازم و کافی را در مورد ایدیتان انجام دادید و بازار را تا حد امکان میشناسید زمان ارائه ی ایده ۶۰ ثانیه بیشتر نمی باشد. برای جذابیت هر چه بیشتر پیشنهاد میکنیم که در روزهای قبل از برنامه خیلی روی ارائه دادن ایده تمرین کنید. در ضمن استراحت کافی قبل از برنامه فراموش نشود. وسایل مورد نیاز برای شرکت کردن در همایش لپ تاپ، سیم شارژ، کارت ویزیت، دوربین، خلاقیت و انرژی برای حضور حتما باید ایده ای داشته باشیم؟ شما می توانید در صورتی که ایده ای هم ندارید در برنامه شرکت کنید و یکی از نقش های (طراحی، فنی و یا کسب و کار) را در یکی از تیم ها ایفا نمایید مد و تک فرصت خوبی است تا با ایده ها آشنا شوید و با افراد متخصص در زمینه های مختلف ارتباط برقرار کنید و ایده های تکمیل کننده ایده خود را پیدا کنید و حتی اگر ایده شما انتخاب نشود شما چیزی را از دست ندادید و حتما دست پر و با اطلاعات بیشتری به کار خود ادامه می دهید شاید هم در پروژه ای جذب شدید تا بتوانید با مشورت دادن و به کار گرفتن از دانشتان به پیشرفت و پیروزی آن کمک کنید. توصیه میکنیم که شما این رویداد را مکانی برای تبادل ایدهایتان و آشنا شدن با ایده های دیگران ببینید. شاید ایده ای را بشنوید که مکمل ایده ی شما باشد؛ شاید ایده ی شما بارها در مرحله ی اجرا تغییر کند. ما در این رویداد یاد میگیریم که عامل موفقیت استارتاپ ها ایده شون نیست بلکه نحوه اجرا و اعضای تیم هستند که باعث موفقیت و یا شکست یک پروژه میشون

جدول زمان بندی رویداد جوایز رویداد

* حضور در رویداد بین اللملی مسابفه استارتاپها

* پذیرش تیم های اول تا سوم در شتاب دهنده دیموند

* سرمایه گذاری به مبلغ ۱۰ میلیون تومان از طریق سامانه کارن کراد

* اکانت یکساله طلایی سایت پونیشا

* هدیه خرید از چرم درسا

* هدیه بن خرید از طرف تگ موند

* اکانت درج خبر در سامانه اخباررسمی

منتظر خبر های بعدی از این رویداد باشید.

برندکده

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰


بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک و کامپیوتر ایران به پایان رسید و انتقاد ها به سمت برگزارکنندگان مهمترین بحث این روزها است که امیدواریم سال آینده مشکلاتی که امسال در نمایشگاه به چشم می خورد برطرف شود. نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک که بیشتر با نام الکامپ شناخته می شود همه ساله در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد و امسال نیز این مکان از ۲۵ تا ۲۸ آذرماه میزبان شرکت های داخلی و بعضا خارجی است تا در آن به معرفی جدیدترین دستاوردهای خود بپردازند. در بیست و دومین دوره‌ی این نمایشگاه کامپیوتری و الکترونیکی، بیش از 600 شرکت داخلی، خارجی، استارتاپ‌ها و همچنین دستگاه‌های دولتی، دستاوردهای جدید خود را به نمایش گذاشتند.

 

مهم‌ترین اتفاق روز سوم نمایشگاه الکامپ امسال، امضای توافق‌نامه‌‌ای میان رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و هیئت مالزیایی حاضر در نمایشگاه بود.. روز سوم الکامپ امسال، شاید شلوغ‌ترین روز از آن بود؛ شنبه‌ای که با ولادت حضرت رسول و تعطیلی مصادف بود و این موضوع باعث شد روز سوم نمایشگاه از همیشه شلوغ‌تر باشد. از بین 600 شرکت ، حدود 250 استارتاپ ، جدید ترین ایده ها و طرح های خود را معرفی کردند و در معرض دید بازدیدکندگان و سرمایه گذاران قرار می دهند و برترین های ان به نمایشگاه کامپیوتر سبیت فرستاده می شوند. مثل همیشه سیل عظیمی از علاقه‌مندان دریافت سیم‌کارت رایگان، صف‌هایی طولانی تشکیل داده بودند و کمی آن‌طرف‌تر، مردم را به شرکت در مسابقات البته بی ربط به نمایشگاه تشویق می کردند. در این نمایشگاه هم دست فروشان جایگاه خود را همچنان حفظ کرده بودند. چرا باید در این نمایشگاه مهم عده ای عظیمی دغددغه دریافت سیمکارت رایگان را داشته باشند؟ صف های طویلی که برپا می شد و تمام وقت مردم صرف تلف شدن در این صف ها می شد و بازدید را از دست می دادند.

در نمایشگاه الکامپ سال 95، نزدیک به 50 شرکت خارجی از کشورهای چین، تایوان و کره‌ی جنوبی حضور پیدا کردند و پاویون این سه کشور نیز در نمایشگاه برپا شده است. امسال در مجموع 86 شرکت خارجی از 18 کشور در نمایشگاه الکامپ حضور پیدا کردند حضور نداشتن نماینده ای در زمینه مد و پوشاک واقعا زمینه این  بحث را فراهم میکند که چرا در این زمینه کسی هیچ تلاشی نمیکند شاید هم تلاششان نتیجه ای نمی دهد. عصری که مد و پوشاک در آن به یکی از دغددغه های مهم زندگی مردم تبدیل شده است باید شاهد نمایندگان مد و پوشاک هم در این نمایشگاه ها باشیم. اینکه اصلا برای صنعت مد و پوشاک برنامه و نمایشگاه خاصی نداریم یا اگر هم داشته باشیم بسیار محدود است، و در این مایشگاه ها هم هیچ فعالیتی در این زمینه مشاهده نمی شود. تیم برندکده امسال به دلیل مشکلات داخلی نتوانست در این نمایشگاه حضور داشته باشد ولی امیدواریم سال بعد بتوانیم در این نمایشگاه حضور پررنگی داشته باشیم و ایده ها و طرح هایمان را به شما معرفی کنیم. تیم ما سعی کرده تا تیم خود را آماده ی حضور در همایش مُد و تِک کند تا بتوانیم در آن جا طرح هایمان را به معرض نمایش بگذاریم امیدواریم بتوانیم  نظر داوران و سرمایه گذاران را در این همایش جلب کنیم و بتوانیم قوی تر و با صلابت به فعالیت خود در این عرصه ادامه دهیم.

تهیه شده توسط تیم برندکده

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰
ترلان پروانه بازیگر جوان سینما و تلوزیون ، به جمع بازیگران مدل پیوست . ترلان پروانه زاده 18 تیر 1377 در شیراز است. او در خانواده فرهنگی و هنرمند به دنیا امد و در سه سالگی از طرف چند شرکت تبلیغاتی برای ساخت تیزر دعوت به کار شد. او تا به حال در بیشتر از 60 کار سینمایی و تلوزیونی هنر نمایی کرده است. او برای اولین تجربه مدلینگ خود برند کمرون زیگزال(Cameron Zigzal) را انتخاب کرد برندی که اوایل امسال به عنوان طراح لباس های المپیک ، بسیار مردم را به سوی خود جذب کرد. به گفته کامران بختیاری موسس این برند ، کمرون زیگزال تمرکز اصلی خود را روی پوشاک مردانه گذاشته و اعتقاد دارد که کمرون زیگزال با لباس های مردانه در ایران و جهان معروف شده است. اما چندی  پیش ، ترلان پروانه به عنوان مدل خانم این برند شروع به فعالیت کرد و این موضوع نشان داد که کمرون زیگزال برای بانوان هم شروع به طراحی لباس کرده است. او در جشن خانه سینما نیز با لباس کمرون زیگزال روی صحنه رفت و  نشان داد که جرات پوشیدن لباس های خاص را دارد. لباس او در عین داشتن حجاب کامل بسیار چشم نواز بود. از این پس شاهد طراحی این برند در زمینه لباس بانوان خواهیم بود.

 

 

کشور ما کمی در زمینه صنعت مد و پوشاک ضعیف است به گونه ای که هنوز بازار مصرف پوشاک نگاهش را به آن سوی اب ها دوخته است اگر چه در بعضی از  کارگاه های کوچک و کارخانه های صنعتی ، پوشاک مورد نیاز نسل جوان ایرانی تهیه می شود اما تولید داخلی در مقیاس با واردات هنوز نتوانسته جواب گوی مصرف موجود باشد. نداشتن برند بزرگترین مشکل پوشاک ایران تا برندسازی صورت نگیرد همچنان برند ایرانی بی هویت می ماند. یکی از مهمترین مشکلات ما هزینه های برندسازی است نداشتن رونق بازار امکان برندسازی را به تولید کنندگان ایرانی نمی دهد. منع برگزاری شوهای رسمی لباس بانوان زیر ذره بین است و برند اسمی و معروفی در زمینه تولید پوشاک ایرانی بسیار اندک است به گونه ای که در مقایسه با آقایان اصلا قابل توجیه نیست. در ایران پوشاک زنانه به مانتو و لباس های مجلسی محدود شده است ولی در خارج از کشور طیف گسترده تری از مدل لباس وجود دارد.

 

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

کمرون زیگزال(Cameron Zigzal) برندی که فعالیت حرفه ای خود را در عرصه پوشاک ایرانی به معرض نمایش گذاشت و نشان داد که نه تنها پوشاک ایرانی بد نیستند بلکه با کمی ذوق و سلیقه در زمینه طراحی و تولید پوشاک می توان پوشاک ایرانی را در  سر تا سر دنیا معرفی کرد . این برند سعی داشته تا پوشاک ایرانی خاص طراحی و تولید کند و سلیقه های خاص را جذب محصول خود کند. محصولات کامرون زیگزال دارای طرح های متنوعی می باشد و می توان گفت در هر محصول طرحی به کار برده شده است که تمام نگاه ها را به سوی خود جلب می کند که این ذوق و هنر طراح لباس را می رساند.

 

 

 

چندی پیش بود که در مسابقات المپیک ، لباس کاروان ایران رونمایی شد و تعجب همه را برانگیخت زیرا لباسی که طراحی شده بود بسیار نامناسب و طبق اظهار نظر طراحان به نام کشور عزیزمان ، دارای اصول استاندارد طراحی نبود. همین جا بود که برند کامرون زیگزال همه نظر ها را به سمت خود جلب کرد. آقای کامران بختیاری موسس برند کامرون زیگزال تمام نگاه ها را به سمت خود خیره کرد. او نشان داد که توانایی شگرفی در این زمینه دارد و مسئولیت طراحی لباس کاروان ایران را بر عهده گرفت. همه منتظر بودند تا طرح های اقای بختیاری را ببینند . او طرح هایی را به وزیر ورزش ارائه کرد. در جلسات اقای بختیاری با وزیر ورزش بعضی از طرح ها که طیف رنگی پرچم روی ان زیاد بود و روی لباس جملات شاهنامه به فونت نستعلیق درج شده بود رد شد و درخواست طرح های بعدی شد. آن روز ها که زمان بسیار کمی تا رژه کاروان ایران در المپیک مانده بود ، تیم کامرون زیگزال تمام تلاش خود را می کردند که طرح نهایی را ارائه کنند . در آخر در میان حدودا 4 طرح داده شده یک طرح انتخاب شد که کت و شلوار سفید با آستین های سبز رنگ و یقه قرمز بود. در زمان کوتاهی سایز تمامی ورزشکاران اعزامی گرفته شد و لباس مخصوص هر ورزشکار دوخته شد. این وحدت و هماهنگی خود بسیار قابل توجه بود که این برند چگونه توانست در حدود 3 هفته هم طرج های خود را ارائه کند و هم اینکه برای همه ورزشکاران لباس دوخته شود. که این تیم نشان دادند که چقدر در این عرصه توانایی دارند.

 

کامران بختیاری تمرکز اصلی خود را به روی طراحی لباس مردانه گذاشته است و او می گوید که چندان به لباس زنانه علاقه مند نیست و معتقد است که در ایران کار  روی لباس مردانه بیشتر است و دست طراحان لباس در این زمینه بیشتر باز است و می گوید که لباس های مردانه کامرون زیگزال است که در دنیا معروف شده اند و حرفی برای گفتن دارند. طراحی لباس برای سلبریتی ها این برند برای کسانی است که جرات پوشیدن لباس های خاص را دارند و مشتریان این برند بازیگران ، خواننده ها و سایر کسانی هستند که میخواهند خاص بپوشند. ما به صورت انلاین لباس هایمان را در خارج کشور به فروش می رسانیم و سالانه مشتریانی هستند که یک هفته به ایران می ایند و برای آن ها لباس طراحی میکنیم. کمرون زیگزال هر فصل کالکشنی مخصوص طراحی و تولید میکند و تعداد مشخصی کت و شلوار و غیره در رنگ بندی های مختلف پیشنهاد می کند.یک گزینه برای مشتری این است خودشان می توانند خلاقیت به کار ببرند و پارچه لباس را بنا به سلیقه خود عوض کنند. مرحله دیگر برای کسانی است که می خواهند طرح را عوض کنند و خودشان طراحی کنند.

کامران بختیاری متولد شهریور ۱۳۶۵ در تهران، مدل و طراح است. او دو سال در انگلستان دوره طراحی لباس را گذراند و وقتی به ایران برگشت تصمیم گرفت نمایندگی یک برند خارجی را در ایران بگیرد. او تصمیم گرفت که از یک برند ایتالیایی نمایندگی بگیرد ولی در ان زمان گفتند که به ایران نمایندگی نمیدهیم. بنابراین خودش تصمیم گرفت که برندی جدید ایجاد کند و با استخدام چند طراح برند کمرون زیگزال را کلید زد. اسم برند هم بر اساس نام خودش و نوعی دوخت به نام زیگزال شکل گرفته است. 8 سال است که کمرون زیگزال مشغول فعالیت است.

 

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

در حوالی خیابان فردوسی به سمت میدان ، در سال اخیر احداث مجتمع تجاری جدید صنعت مد و چرم را  تحت تاثیر قرارداده است،به گونه ای که گویا وجود یک نمایندگی از برندهای معروف در داخل آن ،اجباری شده است . پاساژ تمدن در منطقه 122 تهران، قلب پایتخت احداث شده است. معماری این مجتمع تجاری  بسیار شیک و به روز ساخته شده است به گونه ای که ظاهر آن مانند ساختمان های لوکس مناطق بالای تهران می باشد. این پاساژ دارای 3 طبقه واحد تجاری و 2 طبقه اداری و 1 طبقه زیرزمین می باشد. داخل پاساژ نمای چشم نوازی دارد و این مجتمع دارای آب نما و پله برقی و آسانسور نیز می باشد. نمایندگی های اصلی بسیاری از تولید کننده های پوشاک چرمی در این پاساژ شعبه دارند و محصولات خود را به  فروش می رسانند. هنوز بعضی از واحد های آن به فروش نرسیده و بعضی هم به فروش رسیده ولی افتتاح نشده است.

 

مجتمع تجاری اداری تمدن در زمینی به مساحت 700 مترمربع و با زیربنایی در حدود 5400 متر با معماری در خور منطقه و استفاده از بهترین متریال ها احداث شده است با توجه به وجود مراکز مهم دولتی , تاریخی , سفارتخانه های متعدد و بازدید گردشگران خارجی به شکل روزانه زمینه مرکزیت مشاغل خاص همچون صراف و سکه ,طلا . جواهر و مصنوعات چرمی به وجود آمده و این مشاغل به شکل پایدار در این موقعیت شکل گرفته است همچنین همجواری با مرکز تجارت جهانی و دسترسی متعدد و آسان این منطقه موجب رونق کسب و کار شده و مکانی مناسب جهت سرمایه گذاری و حضور فعالان اقتصادی را بیش از پیش مهیا نموده است.

آدرس پاساژ تمدن: تهران - خ فردوسی شمالی- بین چهارراه کوشک و میدان فردوسی- نبش خیابان تمدن- پاساژ تمدن

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

جدیدترین شعبه چرم مشهد
فروشگاه اوت لت تهران

با توجه به در نظر گرفتن نیاز تمامی مشتریان مجموعه چرم مشهد، این مجموعه به برپاسازی یک فروشگاه اوت لت در تهران اقدام نموده است.
تمامی مشتریان چرم مشهد برای خرید محصولات اوت لت می توانند به فروشگاه سمرقند به آدرس زیر مراجعه نمایند.
آدرس: جنت آباد، نبش لاله غربی، مجتمع سمرقند، پلاک 59
تلفن تماس: -021-44418255

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰


سایه ای از طراوت و تجدید قوا ، سبز نمادین برای آغاز نو. سبز تازه و خوشمزه متمایل به زرد که سایه آن تداعی کننده روز اول بهار است زمانی که طبیعت سبز زنده می شود و زمان بازگرداندن و تجدید حیات فرا می رسد. نمونه ای از شاخ و برگ و شکوفایی سرسبزی منازل ، تقویت ویژگی حیات ، نفس عمیق بکشید ... اکسیژن ، نشاط ، شادابی. انگار سبز طبیعت خنثی است. بیشتر مردم غوطه ور در زندگی مدرن هستند و قشر عظیم تر ان ولع مصرف ذاتی خود را غرق در زیبایی فیزیکی جهان کرده اند ، این وحدت ذاتی مردم جهان شده است.   این تغییرهمگانی سبز، با پیشرفت در زندگی روزمره از طریق برنامه ریزی شهری، معماری، شیوه زندگی و طراحی انتخاب سطح جهانی منعکس شده است. ثابت در حاشیه، سبز در حال حاضر به خط مقدم کشیده شده و در تمام جهان این رنگ پیش رفته است. سایه تایید زندگی، سبز سمبل پیگیری از احساسات شخصی و نشاط است. فلسفه رنگ سال چیست؟ انتخاب رنگ نمادین؛ یک رنگ از آنچه ما می بینیم که در حال وقوع در فرهنگ جهانی ما است که به عنوان بیان خلق و خوی و نگرش عمل می کند. رنگ سبز نماد صلح و آرامش است که تمام دنیا باید به آن پایبند باشند و سبز را گسترش دهند. برندکده 


  • brand kadeh