برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

امروزه با گسترش فناوری های الکترونیکی و اینترنتی، لزوم استفاده از کالاهای دیجیتالی را نسبت به گذشته دوچندان کرده است. از طرفی به علت وجود تنوع در این کالاها و وجود برندها، کیفیت ها و قیمت­های مختلف انتخاب و خرید اینگونه اقلام را مشکل کرده است. یکی از راه های انتخاب سریع و بهتر برای دستیابی به خواسته هایی از این قبیل، بهره گیری از توانایی خرید اینترنتی است. برندکده بستر خرید اینترنتی کالاهای برند را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این شرکت با عنوان برندکده به شماره ثبت 15049 توسط گروهی از متخصصان و مدیران صنعت الکترونیک و دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت برندکده که یک شرکت دانش بنیان با قدمتی در حدود 4 سال سابقه است در زمینه معرفی برند های ایرانی و با کیفیت ، از سال 91 تا کنون در حال فعالیت است. محصولاتی از قبیل کیف، کفش، مانتو، لباس های زنانه ، لباس های مردانه ، لباس های بچه گانه و معرفی مزون ها و اتلیه ها و ... در این مجموعه عرضه می شود که همگی در حوزه معرفی برند می باشد. برندکده همواره بر حسب پیروی و رعایت اصول خود پیش رفته که به موجب آن به دنبال یافتن و معرفی کیفیت مطلوب و برتر همراه با ظرافت و زیبایی متفاوت از دیگران در کنار قیمتی مناسب و رقابتی بوده است. ایده برندکده همواره بر این بوده است که کیفیت، رکن اساسی در جلب رضایت مشتریان می باشد، لذا بهبود کیفیت محصولات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه خدمات نوین و همچنین افزایش کارایی خدمات همیشه از اولویتهای برندکده به شمار رفته است. در واقع همه این موارد اهداف اصلی این مجموعه به شمار می رود. با کسب تجارب متعدد در زمینه های مختلف بر میزان اهداف مشتری مداری این شرکت افزوده شده است لذا زمینه ای وسیع در راستای سهولت اشنایی با برندها برای مشتریان خود فراهم آورده است تا تمامی مشتریان با هر سطح آشنایی قادر به استفاده از سرویس های برندکده باشند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

شاید به گوشتان واژه های لوکس و لاکچری خورده باشد ولی در این مقاله شما این واژگان را حس خواهید کرد با وبلاگ مد و فشن برندکده همراه باشید.

 

 این مقاله تمام محاسبات و معادلاتتان را به هم میریزد و به شما غیرممکن ها را نشان می دهد.

ما 2 گوشی هوشمند فوق لوکس را به شما معرفی می کنیم.

شاید زمانی که گوشی های 1 تا 2 میلیونی غول های صنعت موبایل بودند کسی فکر نمی کرد که گوشی هایی با قیمت چند ده میلیونی وارد بازار شود و با استقبال بالایی از سمت پولداران روبرو شود. گوشی هایی که قیمت های آن سر به فلک کشیده اند و هر کسی توانایی خرید آن را ندارد.

جنس برخی از انان از طلا و جواهرات است و معمولا برای ساخت این نوع گوشی ها از متریال بسیار گران قیمت استفاده میشود. به گفته فروشندگان این گوشی های اعیانی فقط سفارشی وارد میشوند و ویژگی اصلی این گوشی ها پوشش ان ها می باشد که از یاقوت کبود، الماس ، برلیان ، طلا و چرم ساخته می شوند.

اوایل ورود این گوشی ها به بازار دارای سخت افزار به روز نبودند بلکه فقط ظاهر پر زرق برق آن بود که افراد متمول جامعه را به سمت خود جذب می کرد ولی اکنون مشاهده می کنیم که این کمپانی ها هم گوشی های خود را با امکانات فنی بالا عرضه می کنند تا در عین زیبایی و لوکس بودن کارایی بالا هم داشته باشند.

قیمت این گوشی ها بر اساس میزان سنگ قیمتی و جواهراتی که درون ان به کار برده شده متفاوت است.

این کمپانی توسط نوکیا(Nokia) تاسیس شده است و کار آن تولید گوشی های اشرافی و لاکچری می باشد.

این برند می خواست تا گوشی هایی برای کاخ نشینان و سرمایه دارن کلان بسازد و موفق به این کار شد.

خب برویم سراغ لامبورگینی

 خب مشخص است که ذهن شما به سمت خودرو ساز معروف منعطف شد ولی اشتباه است این کارخانه که به نام تورینو لامبورگینی است و هیچ ربطی به ماشین ساز قدرتمند ایتالیایی ندارد ولی در این مقاله گوشی همراهی را به شما نشان خواهیم داد که به نام پسر ، موسس خودروسازی لامبورگینی(Lamborghini) ساخته شده است. شرکت تورینو لامبورگینی در زمینه مد فعالیت می کند.

  Ferchino Lamborghiniفرزند  Tuari Lamborghini

برویم سراغ معرفی موبایل ها

 

 

 

Vertu Signature Touch

 

ورتو (Vertu) در سال 2013  با همکاری کمپانی بنتلی  توانستند این امکان را برای افراد پولدار فراهم کرده تا بتوانند گوشی موبایل خود را با ماشین‌های بنتلی(Bentley) خودشان ست کنند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی