برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

امروزه با گسترش فناوری های الکترونیکی و اینترنتی، لزوم استفاده از کالاهای دیجیتالی را نسبت به گذشته دوچندان کرده است. از طرفی به علت وجود تنوع در این کالاها و وجود برندها، کیفیت ها و قیمت­های مختلف انتخاب و خرید اینگونه اقلام را مشکل کرده است. یکی از راه های انتخاب سریع و بهتر برای دستیابی به خواسته هایی از این قبیل، بهره گیری از توانایی خرید اینترنتی است. برندکده بستر خرید اینترنتی کالاهای برند را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این شرکت با عنوان برندکده به شماره ثبت 15049 توسط گروهی از متخصصان و مدیران صنعت الکترونیک و دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت برندکده که یک شرکت دانش بنیان با قدمتی در حدود 4 سال سابقه است در زمینه معرفی برند های ایرانی و با کیفیت ، از سال 91 تا کنون در حال فعالیت است. محصولاتی از قبیل کیف، کفش، مانتو، لباس های زنانه ، لباس های مردانه ، لباس های بچه گانه و معرفی مزون ها و اتلیه ها و ... در این مجموعه عرضه می شود که همگی در حوزه معرفی برند می باشد. برندکده همواره بر حسب پیروی و رعایت اصول خود پیش رفته که به موجب آن به دنبال یافتن و معرفی کیفیت مطلوب و برتر همراه با ظرافت و زیبایی متفاوت از دیگران در کنار قیمتی مناسب و رقابتی بوده است. ایده برندکده همواره بر این بوده است که کیفیت، رکن اساسی در جلب رضایت مشتریان می باشد، لذا بهبود کیفیت محصولات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه خدمات نوین و همچنین افزایش کارایی خدمات همیشه از اولویتهای برندکده به شمار رفته است. در واقع همه این موارد اهداف اصلی این مجموعه به شمار می رود. با کسب تجارب متعدد در زمینه های مختلف بر میزان اهداف مشتری مداری این شرکت افزوده شده است لذا زمینه ای وسیع در راستای سهولت اشنایی با برندها برای مشتریان خود فراهم آورده است تا تمامی مشتریان با هر سطح آشنایی قادر به استفاده از سرویس های برندکده باشند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

در پاییز 2021  به دلیل پاندمی کرونا، اغلب  ران-وی‌ها  به صورت مجازی دیده شدند. اما متأسفانه   هیچ ران-وی مجازی نمی‌تواند همانند گذشته  با شکل واقعی و پر تماشاگر آن، رقابت کند. حالا بعد از گذشت یک سال و نیم  که قرنطینه‌ها رو به اتمام می‌روند، مردم در سراسر جهان به لباس‌های جدیدی برای ابراز خود نیاز دارند. 

پوشش یک عضو جدا نشدنی از زندگی انسان است. به همین دلیل دنیای فشن و هنر طراحی لباس، دنیایی بسیار وابسته به شرایط و حالات انسانی است.  از طرفی تغییری بزرگ در زندگی آن‌ها، می‌تواند همانند پاندمی روند فشن را به کلی عوض کند. از این رو پوشش بعد از دوران قرنطینه ممکن است یک موضوع مهم و بحث برانگیز باشد.  صنعت فشن در این شرایطبه کمک انسان‌ها می‌آید تا لباس‌های گرم و مناسب بعد از قرنطینه را برایشان فراهم کند! از پتوهایی که دورمان پیچیده می‌شوند گرفته تا پیراهن‌ها و شلوار‌های گشاد و راحت. در این بخش از وبلاگ مد و فشن برندکده به سراغ 9 ترند پاییز 2021 می‌رویم که شاید با پوشیدن آن‌‌ها بتوانیم «خودِ بعد از قرنطینه» مان را ابراز کنیم!

1- لباس‌های سرهمی؛ ترند پاییز 2021

 

لباس‌های سرهمی همواره جذاب بوده‌اند و حالا بسیاری از طراح‌ها مانند «تام فورد(Tom Ford)» و «لاکوان اسمیت(LaQuan Smith)» سعی دارند تا دیزاین‌های جدیدی از این لباس ارائه بدهند. همچنین برندهایی مثل «استلا مک کارتنی(Stella McCartney)» و «ماکسیمیلیان» در این راستا برای طراحی سرهمی‌هایشان از ترند‌های دهه‌های گذشته الهام گرفته‌اند.

ترند پاییز 2021

2- شلوارهای فاق کوتاه؛ ترند پاییز 2021

 

این شلوارها که اوایل قرن 21 ترند شده بودند، حالا با شکلی مناسب برای بعد از قرنطینه برمی‌گردند؛ بگی و گشاد!

ترند پاییز 2021

3- لباس‌های لامپی! ترند پاییز 2021

 

این سیلوئت که از اوایل قرنطینه ترند شد، سیلوئت گشاد و لامپی شکلی است که بر روی پایین‌تنه‌ تاکید دارد و راحتی آن را هیچ گاه نمی‌توانیم در لباس‌های جذب و تنگ پیدا کنیم.

ترند پاییز 2021

4- لباس‌های پرزرق و برق؛ ترند پاییز 2021

بازگشت لباس‌های درخشان و اغراق شده‌ی کاباره‌ای! از پولک‌های رنگی تا تافته‌های براق و حاشیه‌های ریش ریش، همه برای نوعی ابرازِ خودمان از طریق لباس‌هایمان!

ترند پاییز 2021

5- لوگوهای از مد افتاده! ترند پاییز 2021

با این‌که چاپ لوگو روی لباس‌ها مدتی است که از مد افتاده اما هنوز برندهای بزرگ مثل «گوچی(Gucci)» و «بالمین(Balmain)» سعی دارند تا در راستای برندینگ خود طراحی‌ پارچه‌ های جدیدی با چاپ طرح لوگوی برندشان ارائه بدهند.

ترند پاییز 2021

6- لباس اسکی؛ ترند پاییز 2021

زمستان امسال فصلی است همه‌ی دنیا مشتاق هستند با تمام وجود آن را تجربه کنند! زمستان بعد از پاندمیک جهانی نیاز به پافر‌ها، پیراهن‌های پشمالو و لباسای اسکی دارد!

ترند پاییز 2021

7- بالاپوش پتویی! ترند پاییز 2021

استفاده از لباس‌هایی که گشاد هستند و مثل یک پتو دورمان پیچیده می‌شوند و حس امنیت و آرامش به ما می‌دهند! در ران-وی‌های امسال انواع این مدل لباس را می‌بینیم؛ از پانچو‌ها گرفته تا شنل‌ها و کت‌های آزاد و راحت.

ترند پاییز 2021

8- دامن‌های پلیسه؛ ترند پاییز 2021

 

این دامن‌ها که همیشه عضوی جدا‌نشدنی از فشن بوده‌اند، حالا در این فصل با لباس‌هایی استایل شده‌اند که تاکنون نشده بودند و طراحی‌های تازه‌ای (مثل ترکیب پارچه و یا ترکیب متریال) از آن‌ها می‌بینیم.

ترند پاییز 2021

9- کلاژ؛ ترند پاییز 2021

 

(کلاژ، تکنیک به‌هم‌چسباندن تکه‌های مختلف پارچه، کاغذ، چرم و چوب برای خلق یک تصویر جدید.)

در این فصل بسیاری از طراح‌ها این تکنیک را در کالکشن‌های خود به کار‌گرفته‌اند و با چسباندن تکه انواع پارچه‌ها به هم دیگر، نه تنها به مد پایدار کمک کرده‌اند، بلکه چهره‌ی هنری و جدیدی از فشن را به ران-وی‌های پاییز امسال آورده‌اند.

ترند پاییز 2021

  • ۰۰/۰۶/۱۰
  • brand kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی