برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

امروزه با گسترش فناوری های الکترونیکی و اینترنتی، لزوم استفاده از کالاهای دیجیتالی را نسبت به گذشته دوچندان کرده است. از طرفی به علت وجود تنوع در این کالاها و وجود برندها، کیفیت ها و قیمت­های مختلف انتخاب و خرید اینگونه اقلام را مشکل کرده است. یکی از راه های انتخاب سریع و بهتر برای دستیابی به خواسته هایی از این قبیل، بهره گیری از توانایی خرید اینترنتی است. برندکده بستر خرید اینترنتی کالاهای برند را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این شرکت با عنوان برندکده به شماره ثبت 15049 توسط گروهی از متخصصان و مدیران صنعت الکترونیک و دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت برندکده که یک شرکت دانش بنیان با قدمتی در حدود 4 سال سابقه است در زمینه معرفی برند های ایرانی و با کیفیت ، از سال 91 تا کنون در حال فعالیت است. محصولاتی از قبیل کیف، کفش، مانتو، لباس های زنانه ، لباس های مردانه ، لباس های بچه گانه و معرفی مزون ها و اتلیه ها و ... در این مجموعه عرضه می شود که همگی در حوزه معرفی برند می باشد. برندکده همواره بر حسب پیروی و رعایت اصول خود پیش رفته که به موجب آن به دنبال یافتن و معرفی کیفیت مطلوب و برتر همراه با ظرافت و زیبایی متفاوت از دیگران در کنار قیمتی مناسب و رقابتی بوده است. ایده برندکده همواره بر این بوده است که کیفیت، رکن اساسی در جلب رضایت مشتریان می باشد، لذا بهبود کیفیت محصولات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه خدمات نوین و همچنین افزایش کارایی خدمات همیشه از اولویتهای برندکده به شمار رفته است. در واقع همه این موارد اهداف اصلی این مجموعه به شمار می رود. با کسب تجارب متعدد در زمینه های مختلف بر میزان اهداف مشتری مداری این شرکت افزوده شده است لذا زمینه ای وسیع در راستای سهولت اشنایی با برندها برای مشتریان خود فراهم آورده است تا تمامی مشتریان با هر سطح آشنایی قادر به استفاده از سرویس های برندکده باشند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

کابوک چرم

کابوک چرم  در سال 1392 فعالیت خود را به عنوان بزرگترین تولید کننده‌ی اختصاصی دستبند در ایران آغاز کرد. کابوک چرم، تنها تولید کننده‌ی محصولات چرمی و ترکیب آن با طلا و نقره در جهان است که تمرکز اصلی خود را بر روی ساخت محصولات خاص، باکیفیت و همچنین شخصی سازی گذاشت. یکی از سبک‌های جدید در تولید زیورآلات، ادغام چرم و فلزات گران‌بهایی چون طلا و نقره است که اخیرا رواج و محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

روند کاری کابوک اینگونه است که  با در دست گرفتن تمامی مراحل کار توانسته به موفقیت چشم گیری در امر تولید زیورآلات دست یابد. به طوریکه هیچ گونه از خدمات کابوک اعم از طراحی محصول ، تولید ، عکاسی ، انتشار در سایت و شبکه های اجتماعی ، مدیریت وبسایت ، پشتیبانی و بسته بندی و ارسال از مجموعه‌ی کابوک خارج نیست. به این دلیل ما هر محصولی از هر جای جهان را می‌توانیم با هر جنس فلز و چرمی تولید کنیم و با قیمت مناسب به دست شما برسانیم. تجهیزات فنی و دستگاه‌های مورد نیاز این کار از کشور ایتالیا تهیه شده و محصولاتی که به دست شما می‌رسد بالاترین کیفیت چرم و روند تولید را دارد. سایت کابوک چرم یک سایت فروشگاهی است تا مشتریان آن بتوانند با اطمینان خرید کنند. تمام مواد‌اولیه‌ی به کار رفته در محصولات این شرکت تولید داخلی هستند. مدیریت چرم کابوک در سال 96 به عنوان چهره‌ی ماندگار تولید و کار‌آفرینی برگزیده شد.محصولات چرم کابوک شامل زیورالات، دستبند، کیف،کفش زنانه و مردانه، دستکش چرم، قاب موبایل، کمربند چرم و محصولات مشابه دیگر است.

 شرکت کابوک برای احترام به سلیقه مشتریان خود تمام محصولات خود را در بسته‌بندی شیک ارسال می‌کند. شعب چرم کابوک در شهرهای تهران ، مشهد و اصفهان مشغول به فعالیت هستند.چرم کابوک برای محصولاتش از چرم باکیفیت و مرغوب استفاده می‌کند که در گذر زمان، آسیبی از قبیل شکستگی و پاره شدن در آن رخ ندهد.

سابقه‌ی چندین مورد صادرات محصولات چرمی، مهر تاییدی بر هویت برند کابوک است. این بند چرم دارای بیشترین سطح تنوع محصولات و قیمت است به طوری که هر فردی با هر بودجه ای بتواند هدیه ای اصل و ماندگار و آمیخته با هنر اصیل ایرانی تهیه کند. سیاست کاری این برند تمرکز روی یک جنس خاص یعنی دستبند بوده تا بتواند مدل‌های متنوعی از این محصول خاص را تولید و ارائه کند.

 به نوعی که هر فردی با هر سطح از درآمد بتواند یک دستبند شیک و اصل  خریداری کند. تیم کابوک روزانه در حال رصد تمامی شرکت‌ها و سایت‌های معتبر دنیاست تا ایده ها و محصولات جدیدی که در هر شرکتی تولید شود را در آرشیو محصولات خود قرار دهد.

  • ۰۰/۰۶/۱۳
  • brand kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی