برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

امروزه با گسترش فناوری های الکترونیکی و اینترنتی، لزوم استفاده از کالاهای دیجیتالی را نسبت به گذشته دوچندان کرده است. از طرفی به علت وجود تنوع در این کالاها و وجود برندها، کیفیت ها و قیمت­های مختلف انتخاب و خرید اینگونه اقلام را مشکل کرده است. یکی از راه های انتخاب سریع و بهتر برای دستیابی به خواسته هایی از این قبیل، بهره گیری از توانایی خرید اینترنتی است. برندکده بستر خرید اینترنتی کالاهای برند را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این شرکت با عنوان برندکده به شماره ثبت 15049 توسط گروهی از متخصصان و مدیران صنعت الکترونیک و دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت برندکده که یک شرکت دانش بنیان با قدمتی در حدود 4 سال سابقه است در زمینه معرفی برند های ایرانی و با کیفیت ، از سال 91 تا کنون در حال فعالیت است. محصولاتی از قبیل کیف، کفش، مانتو، لباس های زنانه ، لباس های مردانه ، لباس های بچه گانه و معرفی مزون ها و اتلیه ها و ... در این مجموعه عرضه می شود که همگی در حوزه معرفی برند می باشد. برندکده همواره بر حسب پیروی و رعایت اصول خود پیش رفته که به موجب آن به دنبال یافتن و معرفی کیفیت مطلوب و برتر همراه با ظرافت و زیبایی متفاوت از دیگران در کنار قیمتی مناسب و رقابتی بوده است. ایده برندکده همواره بر این بوده است که کیفیت، رکن اساسی در جلب رضایت مشتریان می باشد، لذا بهبود کیفیت محصولات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه خدمات نوین و همچنین افزایش کارایی خدمات همیشه از اولویتهای برندکده به شمار رفته است. در واقع همه این موارد اهداف اصلی این مجموعه به شمار می رود. با کسب تجارب متعدد در زمینه های مختلف بر میزان اهداف مشتری مداری این شرکت افزوده شده است لذا زمینه ای وسیع در راستای سهولت اشنایی با برندها برای مشتریان خود فراهم آورده است تا تمامی مشتریان با هر سطح آشنایی قادر به استفاده از سرویس های برندکده باشند.

طبقه بندی موضوعی

۱۴ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مرد و زن اهمیت بسیاری بع میل به زیبایی و جذاب بودن  دارند اما در خانم‌ها بیشتر دیده می‌شود. برای عده‌ای زیبایی در پوست و اندام بی عیب خلاصه می‌شود و در عده‌ای دیگر زیبایی در کاور ناخن، آرایش لب و چشم‌ها تعریف می‌شود. از  پرکاربردترین لوازم آرایشی که در طول روز میتوان با استفاده از آن به سرعت چشم‌های حالت دار و شاداب داشته باشیم، ریمل‌ها هستند. در این بخش از مجله مد و زیبایی برندکده سعی داریم با 10 ریمل برتر و اقتصادی 2021 آشنا شویم.

1- Kiss Me Heroine Make Long & Curl Mascara Waterproof10

این ریمل توسط یک برند ژاپنی تولید شده و از طرف آسیایی‌ها که دارای مژه های کوتاه و سیخ هستند، بسیار مورد توجه قرار گرفته، چرا که تمام مژه‌های کوچک را کاور می‌کند. در فرمولاسیون این ریمل از ویتامین‌ E وانواع روغن‌های نرم کننده مو مثل روغن آرگان استفاده شده است. برای مدت طولانی روی مژه‌ها می‌ماند بدون این‌که زیر چشم ‌ها سیاه شود. این ریمل به کمک فرچه قوس‌دار خود در فر کردن مژه‌ها بسیار کمک می‌کند.

2-   L'Oréal Paris Voluminous Lash Paradise Washable Mascara

این ریمل با قیمتی بالاتر از بقیه ریمل‌های دراگ‌استور به فروش می‌رسد اما با دیدن نتیجه آن متوجه خواهید شد که کاملا ارزشش را دارد. فرمولاسیون این ریمل دارای روغن شاهدانه و کنف است که حالت تقویتی برای مژه‌ها دارد. این ریمل برای چشم‌های حساس مناسب‌ترین گزینه است چون بدون پارابن و مواد مضر است. بلندکننده، حجم‌دهنده و جداکننده مژه‌هاست.اگر می‌خواهید مژه‌هایتان پرپشت‌تر به نظر برسد، کافیست دو بار فرچه را به مژه‌هایتان بزنید.

3-  Essence Cosmetics Lash Princess False Lash Effect Mascara

این ریمل با هزینه‌ی بسیار پایین عملکردی مشابه ریمل‌هایی از برندهای معروف و لوکس دارد. فرچه مخروطی شکل آن باعث جداسازی مژه‌ها از یک‌دیگر، افزایش طول و حجم مژه‌ها نیز می‌شود. این ریمل خوب رامی‌توانید برای یک روز طولانی بدون نگرانی از ریخته‌شدن آن زیر چشم‌ها استفاده کنید.

 

4- Thrive Causemetics Liquid Lash Extensions Mascara

این ریمل حاوی عصاره شی‌باتر، روغن کرچک و ویتامینB5 است وخاصیت آب‌رسانی به مژه های شما را دارد و در عین حال که به مژه های شما حالت می‌دهد آنها را بلند هم می‌کند. این ریمل گیاهی است و روی هیچ‌ حیوانی تست نشده است.

 

5- Tarte Lights, Camera, Lashes 4-in-1 Mascara

مواد معدنی موجود در این ریمل بارها و بارها تصفیه شده‌اند و ریملی گیاهی و عاری از هرگونه مواد مضر برای چشم‌ها به ارمغان آورده‌اند که از سمت چشم‌پزشکان و متخصصین آلرژی تایید شده‌است و در صورت تماس مواد ریمل با چشم‌های شما هیچ‌گونه حساسیتی ایجاد نخواهد شد. اگر چشم‌های حساسی دارید و می‌خواهید مژه‌های حجیم و بلندی داشته باشید این ریمل احتمالا بهترین و مناسب‌ترین گزینه‌ای است که پیش روی شماست. 

 

6-  Clinique High Impact Curling Mascara

به کمک فرچه قوس دار و رنگ بسیار مشکی موادش، این ریمل بهترین ریمل حالت دهنده و فرکننده است. برای مدت زمان طولانی مژه‌های شما را به سمت بالا و حالت‌دار نگه‌می‌دارد و نیازی به فرمژه نخواهید داشت.

7- Benefit Cosmetics They're Real! Lengthening Mascara

از دلایلی که این محصول تبدیل به پرفروش‌ترین ریمل این برند شده‌ است، این است که همه‌ی مژه‌های شما را حتی ریزترین مژه‌ها را بلند می‌کند. در نوک فرچه این ریمل موهایی وجود دارد که در بلندسازی مژه‌ها نقش بسیاری دارند.

8- Lancôme Hypnôse Drama Waterproof Mascara

این ریمل به عنوان بهترین ریمل ضدآب شناخته شده است و درکنار ضدآب بودن، مژه‌های شما را فر و حجیم نیز می‌کند. فرچه غیر پلاستیکی و مواد با کیفیت این ریمل باعث شده که افرادی که دارای چشم‌های حساس هستند هم به راحتی از آن استفاده کنند.

9- Revlon Super Length Mascara

مژه های شما با هر اندازه‍‌ای چه کوتاه و چه بلند به کمک این ریمل بلندتر و مشکی‌ترخواهندشد، برترین تاثیر این ریمل را افزایش دهند طول مژه ها می‌دانند. جعبه کوچک وقابل حمل آن باعث می‌شود شما همیشه آن‌را همراه خود داشته باشید و استفاده کنید، چه در مسافرت باشید، چه در حال ورزش‌کردن .

10- Maybelline New York Great Lash Mascara

عملکرد این ریمل هم مانند جعبه صورتی-سبزش از 45 سال پیش محبوب بوده است. این ریمل با ضخامت بخشیدن به مژه‌های شما به بیشتر مشکی شدن آن‌ها کمک میکند. شست و شوی راحت و بدون دردسر و قیمت مناسب از دیگر ویژگی‌های آن است.

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

  برای راه اندازی یک برند فشن یا لباس، از مهم ترین چالش‌های پیش رو  می توان به انتخاب اسم برند لباس اشاره کرد. انجام این کار ممکن است برای هرکسی هیجان انگیز و درعین حال استرس‌آور باشد زیررا این کتار باعث می شود در ذهن مخاطب‌تان جایگاه ویژه‌ای به جا بگذارید و در عین حال هدف و ایده طراح و یا بنیان‌گذار را به مخاطب منتقل کنید. برای اینکه یک اسم مناسب انتخاب کنید به زمان کافی نیازمند هستید.ما دراین مقاله از وبلاگ مد و فشن برندکده  قرار است  به شما چند روش که ممکن است در این راه به شما کمک کند را با هم مورد بررسی قرار دهیم.

1.هویت برند خود را مشخص کنید.

هویت برند، کل تجربه و ارزش برند شماست. نام برند لباس می‌تواند بیانگر هویت طراح یا برند باشد. به همین دلیل اسم بسیاری از برندهای لباس نام خود طراح هستند .مثل کلوین کلاین (Calvin Klein)، تامی هیلفیگر(Tommy Hilfiger) و نمونه‌های آن در برندهای لباس ایرانی مثل نازنین کریمی، مسیح‌زاد و نسیم اخوان. در صورتی‌که نام شما به عنوان طراح یا بنیان‌گذار اسمی نیست که راحت به زبان بیاید یا طولانی است، می‌توانید از اسم اختصاری و یا کوتاه شده نام‌تان استفاده کنید ولی نام های توصیفی را فراموش کنید. این نام‌ها در عین پیچیدگی می‌توانند طولانی و گمراه کننده باشد. در برخی موارد هم متناسب با هویت برند وهم‌سو با ایده اصلی محصولی که ارائه می‌شود می‌توان نام‌گذاری برند را انجام داد. در برندهای ایرانی، برند لباس هیتو(hito) که با تمرکز بر سبک پوشش ساده و الهام از شرق دور و مینیمال طراحی می‌کند.نام این برند از لغات ژاپنی و به معنی مردم است. برند اکسسوری ایرانی پرگره که به تولید انواع اکسسوری با ایجاد گره می‌پردازد نیز نامی متناسب هویتش انتخاب کرده است. در برندهای خارجی(21 Forever)است که سال‌ها با هدف طراحی لباس برای خانم ها و دختران جوان لباس طراحی می‌کند. ایده‌ی نام این برند حول محور 21 سالگی طراحی شده است. دوره‌ی‌ اوج و شادمانی، و با پوشیدن لباس های این برند شما همیشه احساس جوانی و جذابیت می‌کنید.

 2. مراقب قانون کپی رایت باشید.

برای قانون کپی رایت پیگیری کنید که نام های مشابه برند شما وجود نداشته باشد، و سپس برای ثبت آن به مراکز مربوط به ثبت شرکت و برندهای تجاری مراجعه کنید. چرا که اگر نامی مشابه برند شما وجود داشته باشد، صاحبان این برند و می‌توانند از شما شکایت کنند.

اسم برند لباس

3.نوآور و تحریک پذیر باشید اما نه به مقدار زیاد.

از انتخاب اسم های دوره‌ای که بین مردم محبوب می‌شوند، اسم ترندها و مدهای زودگذر در دنیای فشن نیز پرهیز کنید. زیرا به مرور زمان این اسم‌ها ارزش خود را از دست می‌دهند و به شما نتیجه عکس می‌دهند. پس نامی انتخاب کنید که با توجه به افزایش طول عمر تجارت و برند شما برای مخاطب‌تان همیشه تازه و هیجان‌انگیز باشد. از انتخاب اسامی کوتاه و منحصر به فرد دریغ نکنید. استفاده از یک کلمه خارجی ممکن است روش جالب دیگری برای نمایش برند شما باشد. اسامی برند می توانند خلاقانه باشد اما باید یک پیام کوتاه و دقیق در مورد برند شما را به مخاطب ارائه دهد. اسم هایی که بر اثر غلط های املایی و یا جا به جا هجی کردن حروف ایجاد می‌شود، بسیار جذاب و وسوسه انگیز است. اما از طرفی اگر مشتریان‌تان نتوانند اسم برند شما را به راحتی بنویسند، خواندن و به خاطر سپردن آن دشوار باشد یک جای کار را اشتباه رفته‌اید. ایجاد کلمه‌ای که در لغت نامه نباشد اما بیانگر داستان وهدف برند باشد هم میتواند جذاب باشد مثل ترکیب نام و نام خانوادگی طراح یا بنیان‌گذار این برند و یا ترکیب نام اختصاری برند همراه با عدد سال بنیان‌گذاری برند هم نمونه های دیگر برای اسم  برند هستند.

4.تمرکز برروی بازارهدف

نام برند شما باید مخاطب خود را جذب کند و مشخص کند شما برای کدام قشرجامعه، کدام گروه سنی و با چه سلیقه‌ای لباس طراحی می‌کنید. سوالاتی را باید آماده کنید و با بررسی پیش زمینه‌ها، موضوعاتی که مخاطب به آن‌هاعلاقه دارد و مسائلی که آنها را به هیجان در می‌آورد را شناسایی کنید و با جزئیات و دقت بیشتری مورد بررسی قرار داده و به آنها جواب دهید، مثلا این‌که مخاطبان‌تان چه کسانی هستند؟ برای کدام فرهنگ لباس طراحی می‌کنید؟ قشر مرفه جامعه؟ جوانان جامعه؟ ورزشکاران؟ خانم ها یا آقایان؟هدف بازار شما کدام یک از این‌ها هستند؟

 

اسم برند لباس

 

5.انتخاب لوگو

انتخاب اسم، بخشی از پروسه برندینگ است که بعد از انتخاب اسم برند، طراحی لوگوی جذاب با پالت رنگی مناسب می‌تواند در به موفقیت رساندن برند کمک بسیار کند. در این مرحله نیاز است که با طراح گرافیک یا طراح لوگویی حرفه‌ای در ارتباط باشید که با روانشناسی رنگ‌ها در برندینگ آشنا باشد و با استراتژی و آگاهانه ازآن‌ها استفاده کند.

و در آخر سعی کنید اسم برندتان  نامی ساده برای به خاطرآوردن و نوشتن باشد. درعین سادگی با معنی و مفهوم باشد، تصویر درونی برند را به نمایش بگذارد، از لحاظ بصری ارتباط قوی بین نام و لوگو‌ی طراحی شده باشد و شکل نوشتاری آن به گونه ای باشد که به راحتی خوانده شود. راستی! بهتر است که اسم برندتان مشابهتی با نام برندهای شناخته شده دیگر نداشته باشد .

اسم برند لباس

 

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

سله بن

سله بن(Saleh Bon)  نام یک روستا در اطراف بخش فیروزکوه شهرستان دماوند است که نام برند ایرانی سله بن از آن  گرفته شده است. برند سله بن در سال 1388  با پشتوانه ای سرشار از تجربه تولید و بافت پارچه فعالیت خود را آغاز کرد. برندسله بن  در زمینه تولید پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه فعالیت دارد و  به دلیل کیفیت عالی پارچه ها و محصولاتش توانست در مدت کوتاهی  به جایگاه خیلی قوی برسد و محصولات خودش را در فروشگاه‌های سراسر کشور عرضه کند. محصولات این برند  شامل پولوشرت، پیراهن، کاور، هودی، مانتو، شومیز، سارافون و حتی کلاه و شال‌گردن و انواع اکسسوری هستند. به همین جهت سله‌بن با نام «پوشاک خانواده» شناخته می‌شود.مدیریت این مجموعه را شاهرخ جعفری برعهده دارد. وی متولد 1354 از تهران، لیسانس نساجی شیمی و علوم الیاف از دانشکده آزاد شهر ری دارد. چشم انداز سله بن تولید حداقل نیاز پوشاک مردم ایران اعم از مردانه ، زنانه ، بچگانه با حضور در مراکز تمام استان های کشور جهت دسترسی آسان تا سال ۱۴۰۵ می باشد. شعب سله بن در تهران: بام لند، هفت حوض، سپهسالار، رباط کریم و در شهرستانها: نمک‌آبرود، نور، مشهد، همدان، بابلسر، سمنان، گرگان، شیراز، کرمان، گنبدکاووس، ایزدشهر، کلارآباد و اصفهان است.سله‌بن که تولیدکننده انواع البسه تریکو مردانه، زنانه و بچگانه است، کالاهای خود را به صورت غیرحضوری نیز به فروش می‌رساند. سله‌بن انتخاب مناسبی برای استایل روزمره و کژوال است چرا که  محصولات آن از رنگ‌های متنوع با طراحی‌های ساده بهره می‌گیرد. این کار باعث می‌شود هیچ‌کس دست خالی از فروشگاه‌های سله‌بن بیرون نرود زیرا تنوع محصولات آن می‌تواند همه اجزای یک استایل را تامین کند .سله بن به تازگی امکان خرید غیرحضوری را از طریق سایت فراهم کرده است.

 هدف سله بن، تولید حداقل نیاز پوشاک خانواده با بهترین کیفیت و حداقل قیمت ممکن برای تمام اقشار جامعه ایرانی است. این برند ایرانی، چهارچوب های ارزشی خود را براساس ارزش های خانواده بنا نهاده است، تا علاوه بر تکیه بر فرهنگ و هویت ایرانی، تن پوشی با استانداردهای جهانی تولید کند.

 

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

روژا

روژا در سال 1373  اولین شعبه فروشگاه‌های زنجیره‌ای  خود را در جزیره کیش تأسیس کرد.هدف  این مجموعه  گسترش واردات محصولات آرایشی و بهداشتی معتبر از سراسر جهان است. در راستای ارتقاء سطح کیفیت فروش و سرویس‌دهی به مشتریان و ارائه محصولات معتبر و اصل، شعبه دوم روژا در سال 1382 با طراحی داخلی بسیار متفاوت با فروشگاه های آن زمان در یکی از بهترین مناطق تهران افتتاح شد. در حال حاضر مجموعه‌ی آرایشی روژا بعنوان یکی از برترین فروشگاه‌های زنجیره ای در حوزه‌ی محصولات آرایشی ، بهداشتی و عطر در ایران شناخته می‌شود.  پس از تأسیس شعبه دوم و با توجه به رضایت مشتریان از شیوه سرویس دهی ویژه این فروشگاه، برند روژا با هدف گسترش مجموعه‌اش، شعبه‌های دیگری در بهترین مناطق تهران تأسیس شد. شعب برند روژا در تهران به بیش از 10 شعبه فعال در مناطق مختلف می‌رسد. همچین این مجموعه در جزیره‌ی کیش، مشهد و اهواز یک شعبه فعال دارد. با فراگیر شدن خرید آنلاین، سایت روژا در سال 1393 فروش اینترنتی خود را آغاز کرد تا بتواند به مشتریان خود خدمات غیرحضوری را در 3 بخش بهداشتی، آرایشی و عطر ارائه دهد.

اصلی‌ترین هدف در آغاز این پروژه، ارائه بهترین خدمات در فروش و جلب رضایت مشتریان بود که در آن زمان، در بازار فروش اجناس لوکس در ایران بسیار منحصر به فرد و بی نظیر به حساب می آمد.

 تمامی همکاران بخش فروش در روژا، مدرن‌ترین و آخرین دوره های تخصصی پوست و مو را تحت نظر پزشک متخصص طی مراحل بسیار حرفه ای می گذرانند، از این رو مشتریان می توانند از مشاوره های تخصصی و رایگان در هنگام مراجعه و خرید از فروشگاه های روژا بهره مند شوند.

مجموعه فروشگاه های روژا ارائه دهنده بیش از 90 برند مختلف عطر، 20 برند آرایشی و 18 برند بهداشتی می باشد. که در فروشگاههای بسیار محدودی در کل ایران به فروش میرسند ،می باشد.دمدیریت مجموعه‌ی روژا در راستای ارتقاء خدمات به مشتریان در اوایل سال 1396 سیستم کارت های مشتریان ویژه روژا را راه اندازی نمود.

فروشگاه‌های روژا با مساحت کل حدود 2200 مترمربع و 140 نفر نیروی مجرب و ماهر که به خوبی در زمینه محصولات آرایشی، بهداشتی و عطریات آموزش ویژه دیده‌اند، مشغول به کار می‌باشند.این سیستم پیشرفته با بهره گیری از دستگاه های کارتخوان بدون وابستگی به پایانه های بانکی، امتیازهای خرید مشتریان را محاسبه می کند. این امتیازات به صورت تخفیفات نقدی برگردانده می شوند و مشتریان از این تخفیفات به طور اتوماتیک بعد از اتمام خریدشان، بهره مند می گردند. به لطف این سیستم کارت، روژا توانسته است بیش از 127000 مشتری وفادار ودارای کارت  ویژه را در سیستم خود ثبت نماید.


  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

 سینماهای سراسر جهان تابستان امسال، شاهد اکران فیلم‌های هیجان‌انگیزی خواهند بود و سبد فرهنگی فیلم دوستان رونق تازه‌ای خواهد گرفت! کروئلا(Cruella) یکی از این فیلم‌هایی است که طرفداران دیزنی مدت‌ها بود منتظرش بودند، این فیلم داستان یکی از شخصیت‌های شرور دیزنی را بیان می‌کند. اگر در کودکی انیمیشن "101 سگ خالدار" را تماشا کرده باشید، پس حتما با کروئلا آشنایید، شخصیت شروری که حالا فیلم مختص خودش را با بازی اما استون، از طرف دیزنی دریافت کرده!

طراحی لباس فیلم کروئلا

 داستان فیلم کروئلا در دهه‌ی 70 و در لندن اتفاق می‌افتد، زمانی که جنبش و سبک پانک در حال شکل‌گیری بود و جوانان در حال حرکت به سمت مخالف نرم‌های جامعه بودند. کروئلایی که در این فیلم به تصویر کشیده شده، مظهر جنبش پانک است و به همین علت جنی بیون برای طراحی لباس‌هایش از طراحان لباس همچون ویوین وست‌وود الهام گرفته. اما همه‌ی لباس‌ها از صفر برای این فیلم ساخته شده‌اند و از برند خاصی استفاده نشده است. جنی بیون و تیمش که از 5 خیاط تشکیل شده بود، تنها ده هفته برای طراحی لباس این فیلم فرصت داشتند، اما در همین ده هفته 227 لباس برای این فیلم طراحی کردند که 47 تا از آن‌ها متعلق به شخصیت خود کروئلا بودند!

طراحی لباس فیلم کروئلا

 گیلسپی معتقد است که از میان طراحان فشن، کروئلا بیش از همه به الکساندر مک‌کوئین(Alexander McQueen) شباهت دارد. کروئلا با عرف‌های جامعه مبارزه می‌کند و تقابلش با شخصیت بارونس که نماد طراحان فشن سنتی است، تقابل مک‌کوئین با طراحان دیگر فشن زمان خودش را به یاد می‌آورد. بارونس شخصیت مقابل کروئلا در فیلم است که به عنوان یکی از مهم‌ترین طراحان فشن معرفی می‌شود و با کروئلا -که اسم اصلیش استلاست- در فروشگاه لیبرتی آشنا می‌شود و او را استخدام می‌کند. بارونس شخصیتی مغرور دارد و اعتقادی به هنجارشکنی‌های استلا در طراحی لباس ندارد، او همیشه لباس‌های طراحی شده توسط خودش را می‌پوشد و تمام اهالی فشن لندن را تحت تاثیر خودش قرار می‌دهد. لباس‌های برند بارونس از طراحانی همچون چارلز جیمز الهام گرفته‌اند و استودیوی او از استودیوی باشکوه کریستین دیور الهام گرفته.

جنی بیون با طراحی لباس فوق‌العاده برای فیلم کروئلا، بدون شک نقطه‌ای درخشان به کارنامه‌ی کاری خود اضافه کرده است. طراحی لباس برای چنین فیلمی که لباس بخش مهمی از آن است، اما نباید به کلیت فیلم تبدیل شود، کار آسانی نیست! اما جنی بیون با تجربه و درک عمیقش از طراحی لباس توانسته لباس را به یکی از بهترین بخش‌های فیلم کروئلا تبدیل کند و عاشقان فشن و دیزنی را در کنار هم به دیدن این فیلم دعوت کند!

طراحی لباس فیلم کروئلا

طراحی لباس فیلم کروئلا

کروئلا در این فیلم پس از پشت سر گذاشتن کودکی سخت، در لندن به طراحی لباس علاقمند می‌شود و همین موضوع باعث شده که این فیلم لباس‌های جذابی را به تصویر بکشد. کریگ گیلسپی (Craig Gillespie‎)، کارگردان کروئلا، طراحی لباس کروئلا را به دستان جنی بیون (Jenny Beavan) سپرده که سابقه‌ی درخشانی در طراحی لباس سینما و تئاتر دارد. جنی بیون تا به حال 10 بار نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار بهترین طراحی لباس شده و دو بار هم موفق به دریافت این جایزه شده، که یکی از آنها برای طراحی لباس فیلم مد مکس(Mad Max) بوده. جنی خودش اعتقاد دارد که آن‌چنان با فشن آشنایی ندارد، اما اطلاعاتش از دهه‌ی 70 و جنبش پانک است که او را به بهترین گزینه برای کریگ گیلسپی تبدیل کرده!

طراحی لباس فیلم کروئلا

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

ژان پل گوتیه(Jean Paul Gaultier)، طراح اسطوره‌ای فرانسوی در ژانویه‌ی سال 2020  خبر از بازنشستگی خود داد، اما به طرفدارانش گفت که کناره گیریش نشان از بسته شدن این برند نیست بلکه برند ژان پل گوتیه(Jean Paul Gaultier) پابرجا خواهد ماند.  گوتیه در توییتر خود اعلام کرد که برند ژان پل گوتیه در هرفصل طراحان لباس و اکسسوری مختلفی را دعوت خواهد کرد  تا کالکشنی را برای این برند طراحی کنند و دید هنریشان را به هویت این برند اضافه کنند.

 ژان پل گوتیه حدود یک هفته‌ی پیش،  پست  “The End” را در صفحه‌ی اینستاگرام خود منتشرکرد که باعث شکه شدن طرفداران  و اهالی فشن  شد! این پست باعث شد خیلی ها فکر کنند  که این برند به کار خود پایان داده است و بعضی ها فکرکردند که کمپینی جدید در راه است؛ اما این برند پس از مدتی اعلام کرد لاین آماده‌ی پوشیدنش (Ready to Wear) دوباره شروع به کار می‌کند!   آخرین کالکشن آماده‌ی- پوشیدن ژان پل گوتیه پیش از این به سال 2014 بر می‌گردد و در این مدت، این برند تمرکزش را روی لاین کوتور و عطر خودش گذاشت! حالا، این برند آیکونیک با مدیریت هنری Florence Tétier کالکشن جدیدی را با محوریت و تم دریانوردان و ملوانان ارائه داده است، تمی که به طرح راه راه معروف این برند اشاره دارد. برای این کالکشن از 5 طراح مختلف دعوت شده بود تا با استفاده از آرشیو ژان پل گوتیه، دید هنری خودشان را با هویت این برند ترکیب کنند و آیتم‌هایی جدید را طراحی کنند. Alan Crocetti، Lecourt Mansion، Marvin M’Toumo، Ottolinger، Palomo Spain از طراحان مهمانی هستند که در طراحی این کالکشن نقش داشتند!

کالکشن 2021 ژان پل گوتیه

علاوه بر طرح‌ها و آیتم‌های جدید، سیلوئت‌ها و آیتم‌های کلاسیک و وینتیج موجود در آرشیو این برند هم دوباره طراحی شدند. کت و شلوار ملوانی صورتی، کلاه ملوانی و تی-شرت‌ و سوئیشرت‌های راه راه از آیتم‌هایی هستند که از آرشیو این برند برگرفته شدند. ویدیوی این کالکشن که با حضور بلا حدید فیلم‌برداری شده است، هم راستا با تم کالکشن است و شما را به دنیای دریایی ژان پل گوتیه می‌برد. کالکشن جدید ژان پل گوتیه، کالکشنی یونیسکس است که کلی آیتم‌های باحال، کلاسیک و اکسسوری‌های خلاقانه دارد که با قیمت مناسب در اختیار دوستداران این برند قرار گرفته است.

کالکشن 2021 ژان پل گوتیه

کالکشن 2021 ژان پل گوتیه

کالکشن 2021 ژان پل گوتیه

نکته جالب آن است پس  از پست مرموز  “The End”ژان پل گوتیه، آیتم‌های این برند در سایت‌های فروش مختلف افزایش  قیمت چشم گیری پیدا کردند و سود زیادی را برای فروشنده‌ها رقم زدند، زیررا  بسیاری تصور می‌کردند این برند می‌خواهد به کار خود پایان بدهد و این آیتم‌ها دیگر موجود نخواهند بود!


  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

یک لوگو، تعیین کننده‌ی هویت یک شرکت یا بیزنس است. به همین دلیل  یکی از ملزومات بیزینس‌های بزرگ و حتی کوچک به شمار می‌رود.  در برخی مواقع نیز مفهوم و پیشینه‌ی آن برند را به ما می‌رساند. لوگوها  در حقیقت می‌توانند پیام و شعار شرکت‌ها را بیان کنند.در مارک‌های معروف لباس  که معمولا اسامی پیچیده‌ای دارند، به مخاطبان در درک و شناسایی راحت‌تر برند کمک می‌کند.  یکی از ویژگی‌های لوگوی برندهای لباس این است که درعین سادگی، چشمگیر باشند.  زیرا این موضوع یکی از مسائل مهم برای موفقیت دربازاریابی محسوب می‌شود. دراین متن قرار است به سرچشمه‌ی داستان‌های درخشانی که در پشت این لوگوهاست بپردازیم. با وبلاگ مد و فشن برندکده همراه باشید.

 

1. لوگوی برند لاکوست (Lacoste)

لاکوست (Lacoste)برند فرانسوی توسط رنه لاکوست (Rene Lacoste) بازیکن تنیس فرانسوی به همراه آندره ژیلر (Andre Gillier) که مالک و مدیر یک شرکت بزرگ تولید لباس‌های کش بافت در فرانسه بود، بنیان‌گذاری شده. این دو، همکاری خود را در جهت تولید پیراهن‌های تنیس آغاز کردند. نام این برند از اسم مستعار رنه لاکوست گرفته شده است. رنه هنگامی به این اسم ملقب شد که در مسابقه‌ای با هم تیمی خود شرطی بست که در صورت پیروزی باید چمدانی که از جنس پوست کروکدیل برای فرد پیروز این مسابقه بگیرند، او در این مسابقه صاحب جام و چمدان از جنس کروکدیل شد و رسانه ها بعدها به او لقب کروکدیل دادند. بعد از آن با پیراهنی که روی آن کروکدیل گلدوزی شده بود در مسابقات حاضر شد. تاکنون لوگوی کروکدیل به یادماندنی‌ترین لوگویی است که به شکل حیوان است.

لوگوی برندهای معروف لباس

 

2. لوگوی برند گوچی (Gucci)

لوگوی برندی که همه آن ‌را با محصولات چرم و عطرهایش می‌شناسند، از دو حرف G به هم پیوسته تشکیل شده تا تداعی کننده‌ی اول اسم و نام خانوادگی بنیان‌گذار این برند گوچیو گوچی (Guccio Gucci) باشد، لوگویی که تک رنگ است و حتی اسم برند لباس گوچی(Gucci) نیز از نام بنیانگذار آن گرفته شده است. مارک این برند مونوگرام است، یعنی متقارن است و به راحتی می‌توان از آن در طراحی پارچه و یا به عنوان سگک کمربند و کیف استفاده کرد و همچنین اگر آن ‌را به هر طرف بچرخانید هویت آن عوض نمی‌شود و ثابت است.

لوگوی برندهای معروف لباس

 

3. لوگوی برند پولو (Polo)

بنیان گذار برند رالف لورن (Ralph Lauren) علاقمند و حامی مسابقات چوگان بوده است. لوگوی این برند یکی از مارک های پیشروی مد است و برای نشان دادن طبقه غنی آمریکا است. ایده‌ی اولیه‌ی این لوگو با دیدن لباسی در یک مغازه‌ی لباس شکل گرفت، صاحب مغازه ستاره چوگان آرژانتینی لوئیس لسی (Lewis Lacey) بود که در اولین کالکشن خود لباسی ارائه داده بود که روی آن مردی در حال بازی چوگان را نشان میداد و رالف لورن بعدها ازاین ایده برای برند لباس‌های ورزشی خود استفاده کرد.

لوگوی برندهای معروف لباس

4.لوگوی برند بربری (Burberry)

لوگوی شوالیه‌ی سوار بر‌ اسب و حامل نیزه، هر فردی را نسبت به تاریخچه‌ی آن کنجکاو می کند. نایت (Knight) که در سال 1901 خلق شد ، نمادی از اعتبار، افتخار و وفاداری به مشتریان است. سپر در دست چپ او به معنای محافظت است که بیانگر این است که کت‌های معروف بربری همچین کاری را انجام می‌دهند. هرچند لوگوی این برند در طی 100 سال دچار تغییرات زیادی شد و در آخرین تغییر لوگوی آن در سال 2018 با توجه به تغییر و تحولات قرن بیست و یکم به یک مونوگرام ساده کلمه بربری (Burberry) تغییر یافت.

لوگوی برندهای معروف لباس

 

5. لوگوی برند شنل( Chanel)

یکی از قدیمی‌ترین لوگوهای برند لباس که در سال 1925 طراحی شده، مربوط به شنل (Chanel) است و چندین داستان مختلف در مورد این لوگو وجود دارد. اولین داستان مربوط به این است که این لوگو توسط خود کوکوشنل طراحی شده و کوتاه شده‌ی اسم تجاری اوست، اما در داستان‌های دیگر آمده ‌است که ممکن است اسم خود کوکو شنل و معشوق سرمایه‌دارش که در تاریخچه برند شنل به آن اشاره شده است،باشد و یا طبق احتمالاتی از نقوش پنجره‌ی یتیم‌خانه‌‌ی اوبازین  (Aubazine)، جایی که کوکوشنل دوران کودکی خود را آنجا سپری کرده، الهام گرفته.

لوگوی برندهای معروف لباس

6. لوگوی برند ژیوانشی (Givenchy)

لوگوی این برند لوکس فرانسوی از چهار تا حرف G به صورت طرح سلتیک -طراحی‌هایی که به صورت اسپیرال و دایره وار تکرار می‌شوند- ‌تشکیل شده که در کنارهم یک مربع را تشکیل می‌دهند و حالت چرخشی را برای ما تداعی می‌کند.حرف G استفاده شده در لوگو به دلیل اسم فامیلی بنیانگذار این برند هوبرت ژیوانشی (Hubert de Givenchy) است. این لوگو در سال 2003 توسط گرافیست پائول بارنز (Paul Barnes) طراحی‌شده.

لوگوی برندهای معروف لباس

7.لوگوی برند لویی ویتون (Louis Vuitton)

لوگوی لوی ویتون(Louis Vuitton) توسط جورج ویتون  (Georges Vuitton)، فرزند بنیان‌گذار این برند، درسال ۱۸۹۶ طراحی شد تا از جعل این شرکت پس از مرگ پدرش جلوگیری‌ کند. این لوگو از دو حرف LوV که درهم قفل شده‌اند و دو حروف ابتدای اسم و فامیل صاحب برند هستند، تشکیل شده که برای ۱۲۰ سال ماندگار بوده است. این لوگو الهام گرفته از فرهنگ ژاپن در دوره‌ی ویکتوریای اروپا است. هنگام طراحی این لوگو اروپا تحت تاثیر فرهنگ ژاپن بوده و از نظر آن‌ها ژاپن سرزمینی پر رمز و راز و عجیب بوده و حالا چه چیزی عجیب‌ترو ارزشمندتر ازداشتن لوگویی الهام گرفته از این فرهنگ است!

لوگوی برندهای معروف لباس

 8. لوگوی برند هرمس (Hermès)

برندی که لوگوی آن به ارزش۱۵.۴ بیلیون دلار در فوربز ارزش دارد مربوط به هرمس است. این برند در سال۱۸۳۷ پایه گذاری شد و بعد از جنگ جهانی دوم لوگوی آن به همگان معرفی شد.هویت لوگوی این برند به پیشینه‌ی آن برمی‌گردد که در ابتدا لوازم جانبی لوکس مربوط به سوارکاری برای طبقه اشراف را فراهم می‌کرده است، اما بعدها با توجه به تقاضای بازار، لاین‌های جدیدی به برند خود اضافه کرد. دلیل انتخاب رنگ نارنجی درخشان برای لوگو، دلیل بر جدا بودن و پیشرو بودن این برند در رقابت با هم صنفی‌هایش است.

لوگوی برندهای معروف لباس

9. لوگوی برند ورساچه (Versace)

یکی از به یادماندنی ترین لوگوها در دنیای فشن، لوگوی برند ورساچه است. طرح لوگوی این برند، سر یکی ازشخصیت‌های اسطوره‌ای یونان به نام مدوسا است،که طبق افسانه‌های یونانی ،هرکسی که به چشم های مدوسا نگاه کند به سنگ تبدیل می‌شود، چون که به جای مو‌ روی سرش مارهای سمی بودند. جیانی ‌ورساچه، بنیان‌گذاراین برند، در جنوب شرقی ایتالیا با داستان‌ها و افسانه‌های یونانی قدیم بزرگ شده بود. جنوب شرقی ایتالیا پر از نقش و‌ نگارهای مدوسا است و در الهام گرفتن جیانی برای طراحی لوگوی برندش تاثیر بسیاری داشته. این لوگو با در نظر داشتن مفهوم این‌که ورساچه به قدری جذاب است که نمی‌توان از‌ جذابیت آن فرارکرد، طراحی شده است. 

لوگوی برندهای معروف لباس

 

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

به علت شیوع کرونا و خانه نشین شدن مردم  فضای مجازی و شبکه های اجتماعی روز ب روز محبوب تر شده و نقش دنیای دیجیتال در زندگی اکثر مردم پررنگ تر از گذشته شد. خرید از وبسایت ها یا خرید انلاین تازگی ندارد اما چند سال است که خرید مستقیم از اینستاگرام ممکن شده است وباعث شده مردم  راحت تر خرید کنند!  شما با دیدن  محصولی در صفحات اینستاگرامی برندها و یا تبلیغ  اینفلوئنسر‌ ها، می توانید به طور مستقیم در ایسنتاگرام به راحتی خریدتان را انجام دهید.

به همین دلیل برندها و رسانه‌های مجازی مختلف برای اینکه خرید کردن را برای مشریان خود راحت تر کنند به دنبال روش های جدیدتری هستند و با این کار روابطشان را با مشریانشان افزایش دهند.فروشگاه والمارت (Walmart) از پیشروهای خرید آنلاین است که با تیک-تاک(TikTok) همکاری کرد و در طی یک پخش زنده، امکان خرید لحظه‌ای را برای مخاطبینش ایجاد کرد! حالا، تیک-تاک هم اعلام کرده است که قصد دارد خرید مستقیم از این پلتفرم را راه اندازی کند.

خرید زنده از فیسبوک

فیسبوک حدود 1.88 میلیارد کاربر فعال دارد و با راه اندازی قسمت "خرید زنده" می‌تواند به نیاز کاربرانش پاسخ بدهد و کاربران بیشتری را جذب این پلتفرم کند. فعال بودن این گزینه در خود فیسبوک، خریداران و کاربران را از رفتن به وبسایت‌ها و یا به دنبال پلتفرم‌های خرید مختلف گشتن بی نیاز می‌کند و امکان خریدی آسان را برای آن‌ها رقم می‌زند. شما برای دسترسی به این لایو‌ استریم‌ها، می‌توانید به صفحه‌های برند‌ها در فیسبوک و یا قسمت "خرید" پلتفرم فیسبوک مراجعه کنید!

 

مدتی پیش بود که فیسبوک هم از برگزاری یک سری لایو استریم برای خرید زنده از این شبکه‌ی اجتماعی خبر داد! این لایو استریم‌ها که "خرید زنده در روز‌های جمعه‌" نام دارند، هر جمعه در فیسبوک با همکاری برند‌های معروف آرایشی و فشن برگزار می‌شوند! سفورا، کلینیک، Fitch و BBobbie rown از جمله برند‌هایی هستند که در این لایو استریم‌ها شرکت می‌کنند. طبق گفته‌ی فیسبوک، برندهایی که در این لایو استریم‌ها شرکت می‌کنند، هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد!

نمایندگان برند‌ها در این برنامه‌های زنده حضور پیدا می‌کنند و به خریداران این فرصت را می‌دهند تا آخرین ترند‌های روز را به صورت زنده مشاهده کنند، سوالاتشان را درمورد محصول مورد نظرشان از این نمایندگان بپرسند و محصولشان را در حالی که در خانه و یا هر محل دیگری هستند درلحظه خریداری کنند! این روش جدید، هم برای خریداران سودمند است و هم برای برند‌ها! با این روش، شما اطلاعات لازم را درمورد محصولاتی که قصد خریدشان را دارید به دست می‌آورید و خریدی کاربردی‌تر و هدفمند‌تر خواهید داشت. برند‌ها هم این فرصت را خواهند داشت تا از نیاز‌های مشتریانشان باخبر شوند، به سوالاتشان پاسخ دهند و از نقات قوت و ضعف خود با خبر شوند تا بتوانند خدمات هرچه بهتری را ارائه دهند! اولین سری از این لایو استریم‌های فیسبوک در روز جمعه،21 ماه مه با حضور فروشگاه سفورا برگزار شد که تمرکزش بر روی محصولات مورد نیاز فصلی بود.

خرید زنده از فیسبوک

برند آرایشی و بهداشتی Alleyoop که محصولات مراقبت از پوست، بدن و آرایشی را ارائه می‌دهد و توسط لیلا کاشانی بنیان‌گذاری شده است هم در این لایو استریم‌ها شرکت می‌کند و این امکان را در اختیار خریدارانش می‌گذارد تا هم درمورد محصولات و نحوه‌ی شکل گیری این برند با لیلا کاشانی صحبت کنند و هم محصولات مورد نیازشان را خریداری کنند!

این روش خرید کردن مدت زیادی است که در کشور چین راه اندازی شده و حدود 30% جمیت چین در سال 2019 با این روش خرید‌هایشان را انجام دادند. اما در مارکت آمریکا این روش هنوز روشی نوپا محسوب می‌شود و در مرحله‌ی تست قرار دارد!

خرید زنده از فیسبوک

 

 

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

همان‌طور که می‌دانید با توجه به دین، مذهب و شرایط کشور، بانوان ابرانی فضای بسیار کمتری نسبت به آقایان برای ابراز وجود در حوزه‌های مختلف وجود دارد.  الیته امروزه وضعیت کشور در برخی مسائل نسبت  به گذشته بهبود پیدا کرده، به گونه‌ای که خانم‌ها توانسته اند در هر عرصه حرفی برای گفتن داشته باشند. بحث مدلینگ و مدل شدن یکی از همین حوزه‌ها محسوب می‌شود.با این حال  شرایط مدل شدن در ایران برای بانوان در مقایسه با دیگر کشورها سخت تر است. زیرا آن‌ها باید حتما در این حوزه تمامی شئونات اسلامی را رعایت  کنند.  البته که هر فردی که زندگی در هر کشوری با هر قانونی را می پذیرد، می‌بایست مطابق آن قانون عمل کند و به آن احترام بگذارد. به همین دلیل خانم‌هایی که قصد فعالیت در حوزه‌ی مدلینگ(modeling) را دارند،  باید این نکته را مدنظر داشته و تمامی کاهای خود را به صورت قانونی پیش ببرند تا دچار مشکل نشوند. در ادامه قصد داریم تا به شرایط مدل شدن در ایران برای بانوان بپردازیم، با وبلاگ مد و فشن برندکده همراه باشید.

شرایط مدل شدن برای خانم ها

نحوه ی وارد شدن به دنیای مدلینگ برای خانم‌ها

 

یکی از پرتکرارترین پرسش‌ها در این زمینه این است که مدل کیست و چگونه می‌توان یک مدل موفق شد. در گام نخست می‌بایست به دنبال آژانس‌ها و موسسه‌های معتبر که چنین خدماتی را ارائه می‌دهند پیدا کنید . بهترین گزینه برای این کار استفاده از سایت وزارت ارشاد است. به این وسیله می‌توانید موسسه‌های دارای مجوز و معتبر را مشاهده کنید و از میان آن‌ها بهترین را انتخاب کنید. سپس یک عکس قدی از خود را به همراه مشخصات فردی ارسال می‌کنید و در صورت قابل قبول بودن برای تست‌های حضوری دعوت می شوید. در نهایت هم در صورتی که تمامی شرایط مدل شدن را در اختیار داشتید برای شرکت در دوره‌ها انتخاب می‌شوید و با به اتمام رساندن آن‌ها با موفقیت می‌توانید وارد بازار کار شوید.

شرایط مدل شدن برای خانم ها

شرایط مدل شدن در ایران برای بانوان چیست؟

علاوه بر ویژگی‌هایی که گفته شد مشخصه‌های فیزیکی برای مدل شدن یکی از مهمترین و ضروری ترین موارد به شمار می آید. در استانداردهای جهانی برای خانم‌ها اینطور بیان می شود که یک مانکن خانوم می‌بایست دارای قد بالاتنه‌ای هشتاد و شش سانتی متر، دور کمری برابر با شصت و یک سانتی متر و دور ران برابر با هشتاد و شش سانتی متر باشد. حداقل میزان قد برای مدل‌های خانوم طبق استانداردهای جهانی برابر صد و هفتاد و سه سانتی متر است. اما این استانداردها می توانند بسته به ویژگی‌های ژنتیکی و نیاز قالب جامعه اندکی تغییرات هم داشته باشند. شرایط مدل شدن در ایران برای بانوان به این صورت است که عموما سایز سی و شش تا سایز سی و هشت برای این دسته از افراد قابل قبول است. در حالی که قد آن‌ها نباید کمتر از یک متر و هفتاد سانتی متر باشد و البته حداکثر میزان قد برای خانم‌های فعال در حوزه‌ی مدلینگ برابر با صد و هشتاد و سه سانتی متر است. نکته‌ی مهم در مورد قد و وزن و سایز این است که می‌بایست همواره در بهترین شرایط موجود قرار داشته باشند و فیزیک متناسب و مطلوب خود را برای این کار حفظ کنند.

شرایط مدل شدن برای خانم ها

ویژگی های مدل شدن به صورت عمومی چیست؟

 

درامد مدلینگ به اندازه‌ای است که در سرتاسردنیا، صنعت مدلینگ یکی از پولسازترین صنعت‌ها محسوب می‌شود، به همین دلیل افراد بسیاری جذب فعالیت در آن می‌شوند. معمولاً طراحان لباس و همچنین تولید کنندگان برندهای مختلف با یکدیگر در تعامل و همکاری  بوده و در تلاش‌اند تا به وسیله ی مدل‌هایی که در اختیار دارند کالای تولیدی خود را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارند. برای فعالیت در این عرصه افراد باید خصوصیات خاصی را در اختیار داشته باشد. از جمله‌ی این مشخصه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.  در اختیار داشتن شرایط ظاهری مناسب برای این کار

2. اطلاع داشتن از اصول علم مدلینگ

3.اعتماد بنفس بالا

4. داشتن فیزیک بدنی خوب و ایده آل برای این کار در عین حالی که شروط اولیه ی قد و وزن برای این کار را هم در اختیار داشته باشند.

5.خلاق بودن و داشتن حس نوآوری در این زمینه

6. داشتن پشتکار بالا و اراده‌ای بسیار محکم

7.  منعطف بودن و آمادگی برای پذیرش هر نوع تغییر از تغییر لایف استایل و سبک زندگی گرفته تا تغییر در ظاهر

8. تمایل به آموزش و یادگیری و افزایش اطلاعات در زمینه‌ی مدلینگ و اصول آن به وسیله‌ی حضور در کلاس‌ها و دوره‌های مختلف

9. و ...

شرایط مدل شدن برای خانم ها

  • brand kadeh
  • ۰
  • ۰

پاتن چرم

یکی از جذاب‌ترین و پرسودترین صنایع و تجارت جهان  چرم است. زیررا فعالان این صنعت ارزش افزوده بسیاری را به دست می آورند. در کهن دیار ایران،  چرم و استفاده از لوازم چرمی به دلیل زیست بوم ایران و هم چنین قرارگیری در جاده ابریشم و نقش تاثیرگذاری در توسعه صنعت و تجارت کشورهای مختلف منطقه و جهان، همواره مورد استقبال بوده و این قضیه را در مدارک و اسناد تاریخی می توان جستجو کرد. با این حال، شرایط چرم به عنوان یک غول خفته صنعت ایران، وضعیتی متفاوت با جایگاه مورد انتظار دارد و همچنان با سطحی مورد نظر در امر تولید و صادرات فاصله دارد. ما همچون نفت خام، بزرگ ترین خام فروش چرم سبک در جهان هستیم در حالی که می توانیم ده ها برابر قبل، ارزش افزوده ایجاد کنیم.برند پاتن چرم (Patan Charm)  تولید کننده کیف و کفش چرم ایرانی، از قدیمی‌های بازار چرم ایرانی، که فعالیت خود را از سال  ۱۳۳۹ آغاز کرده است. محصولات این برند برای استفاده‌ی روزمره، مهمانی و کار بسیار مناسب هستند و راحتی را برای مصرف‌ کننده‌اش به ارمغان می‌آورند. طراحان برند پاتن چرم علاوه‌بر رعایت خلاقیت و کیفیت سعی کرده‌اند راحتی و آرامش را در تولید این محصولات رعایت کنند. پاتن چرم علاوه بر کیفیت بالا و ظرافت در تولید محصولات، از مد روز  هم تبعیت می‌کند و محصولاتی متناسب با سلیقه و فرهنگ افراد جوان و میان سال ایرانی با استفاده از مواد اولیه‌ی مرغوب و با کیفیت تولید می‌کند و با به‌ کارگیری ظرافت و نوآوری در میان برندهای ایرانی جایگاه ویژه‌‌ای دارد. برند برجسته‌ی «پاتن چرم» با به کارگیری نیروهای جوان، ماشین ‌آلات صنعتی و مواد اولیه‌‌ی مرغوب و ارزنده محصولاتش را تولید و عرضه می‌کند. محصولات این برند کیف مردانه، کفش مردانه، کیف زنانه و کفش زنانه هستند. پاتن چرم محصولات متنوعی دارد و سعی می‌کند نیاز و خواسته مشتریان خود را برطرف کند اما تاکنون به حیطه‌ی البسه وارد نشده است. کیف و کفش‌های پاتن چرم، طراحی‌های زیبایی دارند و از نظر قیمت به مراتب به صرفه‌تر از سایر برندهایی هستند که نام برده شد. پا یکی از بخش ‌های مهم بدن است و گروهی آن را قلب دوم بدن می ‌نامند؛ پوشیدن کفش مناسب با کیفیت بالا مسئله‌ای است که این برند به آن بسیار توجه کرده است. به همین دلیل این مارک قابل رقابت با برند های خارجی و داخلی است که در این زمینه فعالیت می‌ کنند. این برند کفش‌ های راحتی، روزانه، بوت، چکمه، تخت و کالج را با نهایت ظرافت و زیبایی تولید می‌کند که قابل ست کردن با انواع لباس‌ ها هستند. کفش‌‌های چرم «پاتن چرم» را با لباس‌های مجلسی و روزمره می‌توان ست کرد و به دلیل کفی راحت آن‌ها می‌توان در فعالیت‌های روزانه هم آن‌ها را پوشید. ست کردن کفش‌ های این برند هم آسان است و می ‌توانید با داشتن آن‌ ها از یک استایل شیک لذت ببرید. کیف و کفش این برند در کنار هم اصالت و زیبایی را به مصرف ‌کننده‌اش هدیه می‌دهد. این برند با استفاده از مواد اولیه‌ی مرغوب و ارزنده در تلاش است تا حس آرامش و لطافت را به مصرف‌ کنندگانش هنگام راه رفتن هدیه بدهد.

 

 

  • brand kadeh