برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

امروزه با گسترش فناوری های الکترونیکی و اینترنتی، لزوم استفاده از کالاهای دیجیتالی را نسبت به گذشته دوچندان کرده است. از طرفی به علت وجود تنوع در این کالاها و وجود برندها، کیفیت ها و قیمت­های مختلف انتخاب و خرید اینگونه اقلام را مشکل کرده است. یکی از راه های انتخاب سریع و بهتر برای دستیابی به خواسته هایی از این قبیل، بهره گیری از توانایی خرید اینترنتی است. برندکده بستر خرید اینترنتی کالاهای برند را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این شرکت با عنوان برندکده به شماره ثبت 15049 توسط گروهی از متخصصان و مدیران صنعت الکترونیک و دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت برندکده که یک شرکت دانش بنیان با قدمتی در حدود 4 سال سابقه است در زمینه معرفی برند های ایرانی و با کیفیت ، از سال 91 تا کنون در حال فعالیت است. محصولاتی از قبیل کیف، کفش، مانتو، لباس های زنانه ، لباس های مردانه ، لباس های بچه گانه و معرفی مزون ها و اتلیه ها و ... در این مجموعه عرضه می شود که همگی در حوزه معرفی برند می باشد. برندکده همواره بر حسب پیروی و رعایت اصول خود پیش رفته که به موجب آن به دنبال یافتن و معرفی کیفیت مطلوب و برتر همراه با ظرافت و زیبایی متفاوت از دیگران در کنار قیمتی مناسب و رقابتی بوده است. ایده برندکده همواره بر این بوده است که کیفیت، رکن اساسی در جلب رضایت مشتریان می باشد، لذا بهبود کیفیت محصولات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه خدمات نوین و همچنین افزایش کارایی خدمات همیشه از اولویتهای برندکده به شمار رفته است. در واقع همه این موارد اهداف اصلی این مجموعه به شمار می رود. با کسب تجارب متعدد در زمینه های مختلف بر میزان اهداف مشتری مداری این شرکت افزوده شده است لذا زمینه ای وسیع در راستای سهولت اشنایی با برندها برای مشتریان خود فراهم آورده است تا تمامی مشتریان با هر سطح آشنایی قادر به استفاده از سرویس های برندکده باشند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

روژا

روژا در سال 1373  اولین شعبه فروشگاه‌های زنجیره‌ای  خود را در جزیره کیش تأسیس کرد.هدف  این مجموعه  گسترش واردات محصولات آرایشی و بهداشتی معتبر از سراسر جهان است. در راستای ارتقاء سطح کیفیت فروش و سرویس‌دهی به مشتریان و ارائه محصولات معتبر و اصل، شعبه دوم روژا در سال 1382 با طراحی داخلی بسیار متفاوت با فروشگاه های آن زمان در یکی از بهترین مناطق تهران افتتاح شد. در حال حاضر مجموعه‌ی آرایشی روژا بعنوان یکی از برترین فروشگاه‌های زنجیره ای در حوزه‌ی محصولات آرایشی ، بهداشتی و عطر در ایران شناخته می‌شود.  پس از تأسیس شعبه دوم و با توجه به رضایت مشتریان از شیوه سرویس دهی ویژه این فروشگاه، برند روژا با هدف گسترش مجموعه‌اش، شعبه‌های دیگری در بهترین مناطق تهران تأسیس شد. شعب برند روژا در تهران به بیش از 10 شعبه فعال در مناطق مختلف می‌رسد. همچین این مجموعه در جزیره‌ی کیش، مشهد و اهواز یک شعبه فعال دارد. با فراگیر شدن خرید آنلاین، سایت روژا در سال 1393 فروش اینترنتی خود را آغاز کرد تا بتواند به مشتریان خود خدمات غیرحضوری را در 3 بخش بهداشتی، آرایشی و عطر ارائه دهد.

اصلی‌ترین هدف در آغاز این پروژه، ارائه بهترین خدمات در فروش و جلب رضایت مشتریان بود که در آن زمان، در بازار فروش اجناس لوکس در ایران بسیار منحصر به فرد و بی نظیر به حساب می آمد.

 تمامی همکاران بخش فروش در روژا، مدرن‌ترین و آخرین دوره های تخصصی پوست و مو را تحت نظر پزشک متخصص طی مراحل بسیار حرفه ای می گذرانند، از این رو مشتریان می توانند از مشاوره های تخصصی و رایگان در هنگام مراجعه و خرید از فروشگاه های روژا بهره مند شوند.

مجموعه فروشگاه های روژا ارائه دهنده بیش از 90 برند مختلف عطر، 20 برند آرایشی و 18 برند بهداشتی می باشد. که در فروشگاههای بسیار محدودی در کل ایران به فروش میرسند ،می باشد.دمدیریت مجموعه‌ی روژا در راستای ارتقاء خدمات به مشتریان در اوایل سال 1396 سیستم کارت های مشتریان ویژه روژا را راه اندازی نمود.

فروشگاه‌های روژا با مساحت کل حدود 2200 مترمربع و 140 نفر نیروی مجرب و ماهر که به خوبی در زمینه محصولات آرایشی، بهداشتی و عطریات آموزش ویژه دیده‌اند، مشغول به کار می‌باشند.این سیستم پیشرفته با بهره گیری از دستگاه های کارتخوان بدون وابستگی به پایانه های بانکی، امتیازهای خرید مشتریان را محاسبه می کند. این امتیازات به صورت تخفیفات نقدی برگردانده می شوند و مشتریان از این تخفیفات به طور اتوماتیک بعد از اتمام خریدشان، بهره مند می گردند. به لطف این سیستم کارت، روژا توانسته است بیش از 127000 مشتری وفادار ودارای کارت  ویژه را در سیستم خود ثبت نماید.


  • ۰۰/۰۳/۱۳
  • brand kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی