برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

امروزه با گسترش فناوری های الکترونیکی و اینترنتی، لزوم استفاده از کالاهای دیجیتالی را نسبت به گذشته دوچندان کرده است. از طرفی به علت وجود تنوع در این کالاها و وجود برندها، کیفیت ها و قیمت­های مختلف انتخاب و خرید اینگونه اقلام را مشکل کرده است. یکی از راه های انتخاب سریع و بهتر برای دستیابی به خواسته هایی از این قبیل، بهره گیری از توانایی خرید اینترنتی است. برندکده بستر خرید اینترنتی کالاهای برند را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این شرکت با عنوان برندکده به شماره ثبت 15049 توسط گروهی از متخصصان و مدیران صنعت الکترونیک و دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت برندکده که یک شرکت دانش بنیان با قدمتی در حدود 4 سال سابقه است در زمینه معرفی برند های ایرانی و با کیفیت ، از سال 91 تا کنون در حال فعالیت است. محصولاتی از قبیل کیف، کفش، مانتو، لباس های زنانه ، لباس های مردانه ، لباس های بچه گانه و معرفی مزون ها و اتلیه ها و ... در این مجموعه عرضه می شود که همگی در حوزه معرفی برند می باشد. برندکده همواره بر حسب پیروی و رعایت اصول خود پیش رفته که به موجب آن به دنبال یافتن و معرفی کیفیت مطلوب و برتر همراه با ظرافت و زیبایی متفاوت از دیگران در کنار قیمتی مناسب و رقابتی بوده است. ایده برندکده همواره بر این بوده است که کیفیت، رکن اساسی در جلب رضایت مشتریان می باشد، لذا بهبود کیفیت محصولات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه خدمات نوین و همچنین افزایش کارایی خدمات همیشه از اولویتهای برندکده به شمار رفته است. در واقع همه این موارد اهداف اصلی این مجموعه به شمار می رود. با کسب تجارب متعدد در زمینه های مختلف بر میزان اهداف مشتری مداری این شرکت افزوده شده است لذا زمینه ای وسیع در راستای سهولت اشنایی با برندها برای مشتریان خود فراهم آورده است تا تمامی مشتریان با هر سطح آشنایی قادر به استفاده از سرویس های برندکده باشند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

به علت شیوع کرونا و خانه نشین شدن مردم  فضای مجازی و شبکه های اجتماعی روز ب روز محبوب تر شده و نقش دنیای دیجیتال در زندگی اکثر مردم پررنگ تر از گذشته شد. خرید از وبسایت ها یا خرید انلاین تازگی ندارد اما چند سال است که خرید مستقیم از اینستاگرام ممکن شده است وباعث شده مردم  راحت تر خرید کنند!  شما با دیدن  محصولی در صفحات اینستاگرامی برندها و یا تبلیغ  اینفلوئنسر‌ ها، می توانید به طور مستقیم در ایسنتاگرام به راحتی خریدتان را انجام دهید.

به همین دلیل برندها و رسانه‌های مجازی مختلف برای اینکه خرید کردن را برای مشریان خود راحت تر کنند به دنبال روش های جدیدتری هستند و با این کار روابطشان را با مشریانشان افزایش دهند.فروشگاه والمارت (Walmart) از پیشروهای خرید آنلاین است که با تیک-تاک(TikTok) همکاری کرد و در طی یک پخش زنده، امکان خرید لحظه‌ای را برای مخاطبینش ایجاد کرد! حالا، تیک-تاک هم اعلام کرده است که قصد دارد خرید مستقیم از این پلتفرم را راه اندازی کند.

خرید زنده از فیسبوک

فیسبوک حدود 1.88 میلیارد کاربر فعال دارد و با راه اندازی قسمت "خرید زنده" می‌تواند به نیاز کاربرانش پاسخ بدهد و کاربران بیشتری را جذب این پلتفرم کند. فعال بودن این گزینه در خود فیسبوک، خریداران و کاربران را از رفتن به وبسایت‌ها و یا به دنبال پلتفرم‌های خرید مختلف گشتن بی نیاز می‌کند و امکان خریدی آسان را برای آن‌ها رقم می‌زند. شما برای دسترسی به این لایو‌ استریم‌ها، می‌توانید به صفحه‌های برند‌ها در فیسبوک و یا قسمت "خرید" پلتفرم فیسبوک مراجعه کنید!

 

مدتی پیش بود که فیسبوک هم از برگزاری یک سری لایو استریم برای خرید زنده از این شبکه‌ی اجتماعی خبر داد! این لایو استریم‌ها که "خرید زنده در روز‌های جمعه‌" نام دارند، هر جمعه در فیسبوک با همکاری برند‌های معروف آرایشی و فشن برگزار می‌شوند! سفورا، کلینیک، Fitch و BBobbie rown از جمله برند‌هایی هستند که در این لایو استریم‌ها شرکت می‌کنند. طبق گفته‌ی فیسبوک، برندهایی که در این لایو استریم‌ها شرکت می‌کنند، هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد!

نمایندگان برند‌ها در این برنامه‌های زنده حضور پیدا می‌کنند و به خریداران این فرصت را می‌دهند تا آخرین ترند‌های روز را به صورت زنده مشاهده کنند، سوالاتشان را درمورد محصول مورد نظرشان از این نمایندگان بپرسند و محصولشان را در حالی که در خانه و یا هر محل دیگری هستند درلحظه خریداری کنند! این روش جدید، هم برای خریداران سودمند است و هم برای برند‌ها! با این روش، شما اطلاعات لازم را درمورد محصولاتی که قصد خریدشان را دارید به دست می‌آورید و خریدی کاربردی‌تر و هدفمند‌تر خواهید داشت. برند‌ها هم این فرصت را خواهند داشت تا از نیاز‌های مشتریانشان باخبر شوند، به سوالاتشان پاسخ دهند و از نقات قوت و ضعف خود با خبر شوند تا بتوانند خدمات هرچه بهتری را ارائه دهند! اولین سری از این لایو استریم‌های فیسبوک در روز جمعه،21 ماه مه با حضور فروشگاه سفورا برگزار شد که تمرکزش بر روی محصولات مورد نیاز فصلی بود.

خرید زنده از فیسبوک

برند آرایشی و بهداشتی Alleyoop که محصولات مراقبت از پوست، بدن و آرایشی را ارائه می‌دهد و توسط لیلا کاشانی بنیان‌گذاری شده است هم در این لایو استریم‌ها شرکت می‌کند و این امکان را در اختیار خریدارانش می‌گذارد تا هم درمورد محصولات و نحوه‌ی شکل گیری این برند با لیلا کاشانی صحبت کنند و هم محصولات مورد نیازشان را خریداری کنند!

این روش خرید کردن مدت زیادی است که در کشور چین راه اندازی شده و حدود 30% جمیت چین در سال 2019 با این روش خرید‌هایشان را انجام دادند. اما در مارکت آمریکا این روش هنوز روشی نوپا محسوب می‌شود و در مرحله‌ی تست قرار دارد!

خرید زنده از فیسبوک

 

 

  • ۰۰/۰۳/۱۰
  • brand kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی