برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

امروزه با گسترش فناوری های الکترونیکی و اینترنتی، لزوم استفاده از کالاهای دیجیتالی را نسبت به گذشته دوچندان کرده است. از طرفی به علت وجود تنوع در این کالاها و وجود برندها، کیفیت ها و قیمت­های مختلف انتخاب و خرید اینگونه اقلام را مشکل کرده است. یکی از راه های انتخاب سریع و بهتر برای دستیابی به خواسته هایی از این قبیل، بهره گیری از توانایی خرید اینترنتی است. برندکده بستر خرید اینترنتی کالاهای برند را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این شرکت با عنوان برندکده به شماره ثبت 15049 توسط گروهی از متخصصان و مدیران صنعت الکترونیک و دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت برندکده که یک شرکت دانش بنیان با قدمتی در حدود 4 سال سابقه است در زمینه معرفی برند های ایرانی و با کیفیت ، از سال 91 تا کنون در حال فعالیت است. محصولاتی از قبیل کیف، کفش، مانتو، لباس های زنانه ، لباس های مردانه ، لباس های بچه گانه و معرفی مزون ها و اتلیه ها و ... در این مجموعه عرضه می شود که همگی در حوزه معرفی برند می باشد. برندکده همواره بر حسب پیروی و رعایت اصول خود پیش رفته که به موجب آن به دنبال یافتن و معرفی کیفیت مطلوب و برتر همراه با ظرافت و زیبایی متفاوت از دیگران در کنار قیمتی مناسب و رقابتی بوده است. ایده برندکده همواره بر این بوده است که کیفیت، رکن اساسی در جلب رضایت مشتریان می باشد، لذا بهبود کیفیت محصولات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه خدمات نوین و همچنین افزایش کارایی خدمات همیشه از اولویتهای برندکده به شمار رفته است. در واقع همه این موارد اهداف اصلی این مجموعه به شمار می رود. با کسب تجارب متعدد در زمینه های مختلف بر میزان اهداف مشتری مداری این شرکت افزوده شده است لذا زمینه ای وسیع در راستای سهولت اشنایی با برندها برای مشتریان خود فراهم آورده است تا تمامی مشتریان با هر سطح آشنایی قادر به استفاده از سرویس های برندکده باشند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

یک لوگو، تعیین کننده‌ی هویت یک شرکت یا بیزنس است. به همین دلیل  یکی از ملزومات بیزینس‌های بزرگ و حتی کوچک به شمار می‌رود.  در برخی مواقع نیز مفهوم و پیشینه‌ی آن برند را به ما می‌رساند. لوگوها  در حقیقت می‌توانند پیام و شعار شرکت‌ها را بیان کنند.در مارک‌های معروف لباس  که معمولا اسامی پیچیده‌ای دارند، به مخاطبان در درک و شناسایی راحت‌تر برند کمک می‌کند.  یکی از ویژگی‌های لوگوی برندهای لباس این است که درعین سادگی، چشمگیر باشند.  زیرا این موضوع یکی از مسائل مهم برای موفقیت دربازاریابی محسوب می‌شود. دراین متن قرار است به سرچشمه‌ی داستان‌های درخشانی که در پشت این لوگوهاست بپردازیم. با وبلاگ مد و فشن برندکده همراه باشید.

 

1. لوگوی برند لاکوست (Lacoste)

لاکوست (Lacoste)برند فرانسوی توسط رنه لاکوست (Rene Lacoste) بازیکن تنیس فرانسوی به همراه آندره ژیلر (Andre Gillier) که مالک و مدیر یک شرکت بزرگ تولید لباس‌های کش بافت در فرانسه بود، بنیان‌گذاری شده. این دو، همکاری خود را در جهت تولید پیراهن‌های تنیس آغاز کردند. نام این برند از اسم مستعار رنه لاکوست گرفته شده است. رنه هنگامی به این اسم ملقب شد که در مسابقه‌ای با هم تیمی خود شرطی بست که در صورت پیروزی باید چمدانی که از جنس پوست کروکدیل برای فرد پیروز این مسابقه بگیرند، او در این مسابقه صاحب جام و چمدان از جنس کروکدیل شد و رسانه ها بعدها به او لقب کروکدیل دادند. بعد از آن با پیراهنی که روی آن کروکدیل گلدوزی شده بود در مسابقات حاضر شد. تاکنون لوگوی کروکدیل به یادماندنی‌ترین لوگویی است که به شکل حیوان است.

لوگوی برندهای معروف لباس

 

2. لوگوی برند گوچی (Gucci)

لوگوی برندی که همه آن ‌را با محصولات چرم و عطرهایش می‌شناسند، از دو حرف G به هم پیوسته تشکیل شده تا تداعی کننده‌ی اول اسم و نام خانوادگی بنیان‌گذار این برند گوچیو گوچی (Guccio Gucci) باشد، لوگویی که تک رنگ است و حتی اسم برند لباس گوچی(Gucci) نیز از نام بنیانگذار آن گرفته شده است. مارک این برند مونوگرام است، یعنی متقارن است و به راحتی می‌توان از آن در طراحی پارچه و یا به عنوان سگک کمربند و کیف استفاده کرد و همچنین اگر آن ‌را به هر طرف بچرخانید هویت آن عوض نمی‌شود و ثابت است.

لوگوی برندهای معروف لباس

 

3. لوگوی برند پولو (Polo)

بنیان گذار برند رالف لورن (Ralph Lauren) علاقمند و حامی مسابقات چوگان بوده است. لوگوی این برند یکی از مارک های پیشروی مد است و برای نشان دادن طبقه غنی آمریکا است. ایده‌ی اولیه‌ی این لوگو با دیدن لباسی در یک مغازه‌ی لباس شکل گرفت، صاحب مغازه ستاره چوگان آرژانتینی لوئیس لسی (Lewis Lacey) بود که در اولین کالکشن خود لباسی ارائه داده بود که روی آن مردی در حال بازی چوگان را نشان میداد و رالف لورن بعدها ازاین ایده برای برند لباس‌های ورزشی خود استفاده کرد.

لوگوی برندهای معروف لباس

4.لوگوی برند بربری (Burberry)

لوگوی شوالیه‌ی سوار بر‌ اسب و حامل نیزه، هر فردی را نسبت به تاریخچه‌ی آن کنجکاو می کند. نایت (Knight) که در سال 1901 خلق شد ، نمادی از اعتبار، افتخار و وفاداری به مشتریان است. سپر در دست چپ او به معنای محافظت است که بیانگر این است که کت‌های معروف بربری همچین کاری را انجام می‌دهند. هرچند لوگوی این برند در طی 100 سال دچار تغییرات زیادی شد و در آخرین تغییر لوگوی آن در سال 2018 با توجه به تغییر و تحولات قرن بیست و یکم به یک مونوگرام ساده کلمه بربری (Burberry) تغییر یافت.

لوگوی برندهای معروف لباس

 

5. لوگوی برند شنل( Chanel)

یکی از قدیمی‌ترین لوگوهای برند لباس که در سال 1925 طراحی شده، مربوط به شنل (Chanel) است و چندین داستان مختلف در مورد این لوگو وجود دارد. اولین داستان مربوط به این است که این لوگو توسط خود کوکوشنل طراحی شده و کوتاه شده‌ی اسم تجاری اوست، اما در داستان‌های دیگر آمده ‌است که ممکن است اسم خود کوکو شنل و معشوق سرمایه‌دارش که در تاریخچه برند شنل به آن اشاره شده است،باشد و یا طبق احتمالاتی از نقوش پنجره‌ی یتیم‌خانه‌‌ی اوبازین  (Aubazine)، جایی که کوکوشنل دوران کودکی خود را آنجا سپری کرده، الهام گرفته.

لوگوی برندهای معروف لباس

6. لوگوی برند ژیوانشی (Givenchy)

لوگوی این برند لوکس فرانسوی از چهار تا حرف G به صورت طرح سلتیک -طراحی‌هایی که به صورت اسپیرال و دایره وار تکرار می‌شوند- ‌تشکیل شده که در کنارهم یک مربع را تشکیل می‌دهند و حالت چرخشی را برای ما تداعی می‌کند.حرف G استفاده شده در لوگو به دلیل اسم فامیلی بنیانگذار این برند هوبرت ژیوانشی (Hubert de Givenchy) است. این لوگو در سال 2003 توسط گرافیست پائول بارنز (Paul Barnes) طراحی‌شده.

لوگوی برندهای معروف لباس

7.لوگوی برند لویی ویتون (Louis Vuitton)

لوگوی لوی ویتون(Louis Vuitton) توسط جورج ویتون  (Georges Vuitton)، فرزند بنیان‌گذار این برند، درسال ۱۸۹۶ طراحی شد تا از جعل این شرکت پس از مرگ پدرش جلوگیری‌ کند. این لوگو از دو حرف LوV که درهم قفل شده‌اند و دو حروف ابتدای اسم و فامیل صاحب برند هستند، تشکیل شده که برای ۱۲۰ سال ماندگار بوده است. این لوگو الهام گرفته از فرهنگ ژاپن در دوره‌ی ویکتوریای اروپا است. هنگام طراحی این لوگو اروپا تحت تاثیر فرهنگ ژاپن بوده و از نظر آن‌ها ژاپن سرزمینی پر رمز و راز و عجیب بوده و حالا چه چیزی عجیب‌ترو ارزشمندتر ازداشتن لوگویی الهام گرفته از این فرهنگ است!

لوگوی برندهای معروف لباس

 8. لوگوی برند هرمس (Hermès)

برندی که لوگوی آن به ارزش۱۵.۴ بیلیون دلار در فوربز ارزش دارد مربوط به هرمس است. این برند در سال۱۸۳۷ پایه گذاری شد و بعد از جنگ جهانی دوم لوگوی آن به همگان معرفی شد.هویت لوگوی این برند به پیشینه‌ی آن برمی‌گردد که در ابتدا لوازم جانبی لوکس مربوط به سوارکاری برای طبقه اشراف را فراهم می‌کرده است، اما بعدها با توجه به تقاضای بازار، لاین‌های جدیدی به برند خود اضافه کرد. دلیل انتخاب رنگ نارنجی درخشان برای لوگو، دلیل بر جدا بودن و پیشرو بودن این برند در رقابت با هم صنفی‌هایش است.

لوگوی برندهای معروف لباس

9. لوگوی برند ورساچه (Versace)

یکی از به یادماندنی ترین لوگوها در دنیای فشن، لوگوی برند ورساچه است. طرح لوگوی این برند، سر یکی ازشخصیت‌های اسطوره‌ای یونان به نام مدوسا است،که طبق افسانه‌های یونانی ،هرکسی که به چشم های مدوسا نگاه کند به سنگ تبدیل می‌شود، چون که به جای مو‌ روی سرش مارهای سمی بودند. جیانی ‌ورساچه، بنیان‌گذاراین برند، در جنوب شرقی ایتالیا با داستان‌ها و افسانه‌های یونانی قدیم بزرگ شده بود. جنوب شرقی ایتالیا پر از نقش و‌ نگارهای مدوسا است و در الهام گرفتن جیانی برای طراحی لوگوی برندش تاثیر بسیاری داشته. این لوگو با در نظر داشتن مفهوم این‌که ورساچه به قدری جذاب است که نمی‌توان از‌ جذابیت آن فرارکرد، طراحی شده است. 

لوگوی برندهای معروف لباس

 

  • ۰۰/۰۳/۱۱
  • brand kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی