مهمترین اتفاق روز سوم نمایشگاه الکامپ امسال، امضای توافقنامهای میان رئیس سازمان نظام صنفی رایانهای کشور و هیئت مالزیایی حاضر در نمایشگاه بود.. روز سوم الکامپ امسال، شاید شلوغترین روز از آن بود؛ شنبهای که با ولادت حضرت رسول و تعطیلی مصادف بود و این موضوع باعث شد روز سوم نمایشگاه از همیشه شلوغتر باشد. از بین 600 شرکت ، حدود 250 استارتاپ ، جدید ترین ایده ها و طرح های خود را معرفی کردند و در معرض دید بازدیدکندگان و سرمایه گذاران قرار می دهند و برترین های ان به نمایشگاه کامپیوتر سبیت فرستاده می شوند. مثل همیشه سیل عظیمی از علاقهمندان دریافت سیمکارت رایگان، صفهایی طولانی تشکیل داده بودند و کمی آنطرفتر، مردم را به شرکت در مسابقات البته بی ربط به نمایشگاه تشویق می کردند. در این نمایشگاه هم دست فروشان جایگاه خود را همچنان حفظ کرده بودند. چرا باید در این نمایشگاه مهم عده ای عظیمی دغددغه دریافت سیمکارت رایگان را داشته باشند؟ صف های طویلی که برپا می شد و تمام وقت مردم صرف تلف شدن در این صف ها می شد و بازدید را از دست می دادند.
در نمایشگاه الکامپ سال 95، نزدیک به 50 شرکت خارجی از کشورهای چین، تایوان و کرهی جنوبی حضور پیدا کردند و پاویون این سه کشور نیز در نمایشگاه برپا شده است. امسال در مجموع 86 شرکت خارجی از 18 کشور در نمایشگاه الکامپ حضور پیدا کردند حضور نداشتن نماینده ای در زمینه مد و پوشاک واقعا زمینه این بحث را فراهم میکند که چرا در این زمینه کسی هیچ تلاشی نمیکند شاید هم تلاششان نتیجه ای نمی دهد. عصری که مد و پوشاک در آن به یکی از دغددغه های مهم زندگی مردم تبدیل شده است باید شاهد نمایندگان مد و پوشاک هم در این نمایشگاه ها باشیم. اینکه اصلا برای صنعت مد و پوشاک برنامه و نمایشگاه خاصی نداریم یا اگر هم داشته باشیم بسیار محدود است، و در این مایشگاه ها هم هیچ فعالیتی در این زمینه مشاهده نمی شود. تیم برندکده امسال به دلیل مشکلات داخلی نتوانست در این نمایشگاه حضور داشته باشد ولی امیدواریم سال بعد بتوانیم در این نمایشگاه حضور پررنگی داشته باشیم و ایده ها و طرح هایمان را به شما معرفی کنیم. تیم ما سعی کرده تا تیم خود را آماده ی حضور در همایش مُد و تِک کند تا بتوانیم در آن جا طرح هایمان را به معرض نمایش بگذاریم امیدواریم بتوانیم نظر داوران و سرمایه گذاران را در این همایش جلب کنیم و بتوانیم قوی تر و با صلابت به فعالیت خود در این عرصه ادامه دهیم.
تهیه شده توسط تیم برندکده