برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

امروزه با گسترش فناوری های الکترونیکی و اینترنتی، لزوم استفاده از کالاهای دیجیتالی را نسبت به گذشته دوچندان کرده است. از طرفی به علت وجود تنوع در این کالاها و وجود برندها، کیفیت ها و قیمت­های مختلف انتخاب و خرید اینگونه اقلام را مشکل کرده است. یکی از راه های انتخاب سریع و بهتر برای دستیابی به خواسته هایی از این قبیل، بهره گیری از توانایی خرید اینترنتی است. برندکده بستر خرید اینترنتی کالاهای برند را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این شرکت با عنوان برندکده به شماره ثبت 15049 توسط گروهی از متخصصان و مدیران صنعت الکترونیک و دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت برندکده که یک شرکت دانش بنیان با قدمتی در حدود 4 سال سابقه است در زمینه معرفی برند های ایرانی و با کیفیت ، از سال 91 تا کنون در حال فعالیت است. محصولاتی از قبیل کیف، کفش، مانتو، لباس های زنانه ، لباس های مردانه ، لباس های بچه گانه و معرفی مزون ها و اتلیه ها و ... در این مجموعه عرضه می شود که همگی در حوزه معرفی برند می باشد. برندکده همواره بر حسب پیروی و رعایت اصول خود پیش رفته که به موجب آن به دنبال یافتن و معرفی کیفیت مطلوب و برتر همراه با ظرافت و زیبایی متفاوت از دیگران در کنار قیمتی مناسب و رقابتی بوده است. ایده برندکده همواره بر این بوده است که کیفیت، رکن اساسی در جلب رضایت مشتریان می باشد، لذا بهبود کیفیت محصولات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه خدمات نوین و همچنین افزایش کارایی خدمات همیشه از اولویتهای برندکده به شمار رفته است. در واقع همه این موارد اهداف اصلی این مجموعه به شمار می رود. با کسب تجارب متعدد در زمینه های مختلف بر میزان اهداف مشتری مداری این شرکت افزوده شده است لذا زمینه ای وسیع در راستای سهولت اشنایی با برندها برای مشتریان خود فراهم آورده است تا تمامی مشتریان با هر سطح آشنایی قادر به استفاده از سرویس های برندکده باشند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

کفش ملی

 اقای رحیم ایروانی  موسس کفش ملی در سال ،1330 بعد از سفر به کشور چکسلواکی، دو کارشناس و یک دستگاه اتوکلاو با خود به ایران آورد و تولید کفش را تنها با ۳۵ کارگر آغاز کرد.  شرکت کفش ملی با بیش از نیم قرن تجربه  یکی از شرکت های تولید کننده کفش در ایران است که دارای بزرگترین زنجیره‌ی فروشگاهی در خاورمیانه، با ۲۶۴ فروشگاه در ۱۵۰ شهر و بزرگترین عرضه کننده‌ی انواع کفشهای مجلسی، راحتی، فرم، سازمانی، طبی، پرستاری، ایمنی و معدنی درکشور است.  این شرکت بعد از انقلاب مصادره و به سازمان صنایع ملی منتقل شد.ایروانی بعد از مدتی  زمینی به وسعت ۷۰۰ متر مربع در منطقه‌ی مهرآباد خریداری کرد. سپس با خرید ماشین دوخت، از پارچه‌های ایرانی استفاده کرد و شرکتی خارجی به نام ولکو نیز حاضر به سرمایه‌گذاری و انتقال فناوری به ایران شد.

این کارخانه «کفش ملی» نام گرفت و در آغاز فعالیت خود ۱۵۰ محصول مختلف تولید می‌کرد. در ایران تا سال 1337 کفش چرمی تولید نمی‌شد، اما با تاسیس کارخانه های چرم و دباغی، کفش ملی شروع به تولید کفش چرم کرد. در این دوران رقبای عمده‌ی کفش ملی، کفش‌هایی بودند که اغلب از چکسلواکی وارد می‌شدند. از سال ۱۳۴۷ به بعد، کفش ملی در کنار تولید کفش، محصولاتی مثل جوراب، توید آستر، بند کفش و محصولات دیگر را آغاز کرد. در همین سال، گسترش کارخانه‌های کفش ملی با ساخت و ساز در کیلومتر ۱۸ جاده قدیم کرج آغاز شد.

 توسعه‌ی سهم بازار، ارتقا بهره‌وری عملیاتی سازمان و توسعه‌ی بهره وری سرمایه‌های انسانی از اهداف گروه صنعتی ملی است. این برند در تلاش برای رسیدن به روزی است که نام کفش ملی نه تنها در جغرافیای مقدس این سرزمین که در بازار کفش جهان به عنوان نشانی معتبر بدرخشد.

اکنون فروشگاه‌های کفش ملی به عرضه‌ی تولیدات صنایع کوچک و دیگر کارخانه‌ها تبدیل شده‌ است. نشان فیل این برند  فرهنگ استفاده از کفش های صنعتی را به خاورمیانه آورد و به عنوان پدر صنعت کفش ایران، بخشی از تاریخ و خاطره‌ی مردم شد.حضور در بازارهای بین‌المللی و صادرات به بیش از 14کشور جهان با کفش‌های نظامی، سرپایی، ورزشی و...این نشان را به نامی آشنا در بسیاری از کشورها تبدیل کرده و تامین یکپارچه‌ی کفش‌های ارتش سرخ اتحاد جماهیر شوروی نیز برگی از قدم‌های فرامرزی کفش ملی بود.

ایروانی پارک صنعتی کفش ملی را رسماً در سال‌های آغازین دهه‌ی ۱۳۵۰ راه‌اندازی کرد. در کارخانه‌ی کفش ملی، کفش ورزشی، چکمه، پوتین، دمپایی، کفش کتانی، کفش‌های بچه‌گانه  کفش ملی مردانه و کفش ایمنی تولید می‌شد. در سال 1357 شرکت کفش ملی و بیش از ۵۰ شرکت در ارتباط با آن مصادره و به سازمان صنایع ملی منتقل و سپس به سازمان بازنشستگی واگذار شد. تا به امروز ماشین‌آلات این کارخانه تماماً فروخته و محل کارخانه‌ها (پارک صنعتی کفش ملی) به انبار تبدیل شده است.

  • ۰۰/۰۵/۰۲
  • brand kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی