برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

امروزه با گسترش فناوری های الکترونیکی و اینترنتی، لزوم استفاده از کالاهای دیجیتالی را نسبت به گذشته دوچندان کرده است. از طرفی به علت وجود تنوع در این کالاها و وجود برندها، کیفیت ها و قیمت­های مختلف انتخاب و خرید اینگونه اقلام را مشکل کرده است. یکی از راه های انتخاب سریع و بهتر برای دستیابی به خواسته هایی از این قبیل، بهره گیری از توانایی خرید اینترنتی است. برندکده بستر خرید اینترنتی کالاهای برند را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این شرکت با عنوان برندکده به شماره ثبت 15049 توسط گروهی از متخصصان و مدیران صنعت الکترونیک و دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت برندکده که یک شرکت دانش بنیان با قدمتی در حدود 4 سال سابقه است در زمینه معرفی برند های ایرانی و با کیفیت ، از سال 91 تا کنون در حال فعالیت است. محصولاتی از قبیل کیف، کفش، مانتو، لباس های زنانه ، لباس های مردانه ، لباس های بچه گانه و معرفی مزون ها و اتلیه ها و ... در این مجموعه عرضه می شود که همگی در حوزه معرفی برند می باشد. برندکده همواره بر حسب پیروی و رعایت اصول خود پیش رفته که به موجب آن به دنبال یافتن و معرفی کیفیت مطلوب و برتر همراه با ظرافت و زیبایی متفاوت از دیگران در کنار قیمتی مناسب و رقابتی بوده است. ایده برندکده همواره بر این بوده است که کیفیت، رکن اساسی در جلب رضایت مشتریان می باشد، لذا بهبود کیفیت محصولات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه خدمات نوین و همچنین افزایش کارایی خدمات همیشه از اولویتهای برندکده به شمار رفته است. در واقع همه این موارد اهداف اصلی این مجموعه به شمار می رود. با کسب تجارب متعدد در زمینه های مختلف بر میزان اهداف مشتری مداری این شرکت افزوده شده است لذا زمینه ای وسیع در راستای سهولت اشنایی با برندها برای مشتریان خود فراهم آورده است تا تمامی مشتریان با هر سطح آشنایی قادر به استفاده از سرویس های برندکده باشند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

حضور چرم مارال در نمایشگاه اختصاصى جمهورى اسلامى در شهر رم ایتالیا آذر ٩٥ بعد از حضوری موفق در نمایشگاه اکراین، گروه تولیدی و صادراتی مارال چرم این بار میهمان نمایشگاه رم در کشور ایتالیا بود.

نمایشگاه تخصصی جمهوری اسلامی ایران با حضور مهندس محمد رضا نعمت زاده وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت در تاریخ 3 آذر ماه در کشور ایتالیا برگزار و در تاریخ 6 آذر ماه به پایان رسید.

 مدیر عامل شرکت مارال چرم در حاشیه این نمایشگاه مطلبی را بیان کرد: حضور در نمایشگاه های خارجی پل ارتباطی بزرگی بین بازرگانان کشورهای مختلف است که باعث گردش اطلاعات فنی، شناسایی فرصت ها، بازارهای جدید صادراتی و افزایش درآمد ملی می گردد. وی افزود: حضور بی هدف بخش های تولیدی مختلف در نمایشگاه های بین المللی داخلی در سال های گذشته باعث شد تا گروه تولیدی و صادراتی چرم مارال در دوسال گذشته حضور در نمایشگاه های داخلی را تعلیق و فقط در نمایشگاه های خارجی شرکت کند. با این حال وی خبر از حضور قدرتمند چرم مارال در نمایشگاه بین المللی امپکس در تهران در نیمه آذرماه امسال خبر داد.

وی خاطرنشان کرد که افزایش صادرات غیر نفتی یکی از اهداف مهم اقتصادی کشور در سال های اخیر می باشد تاکید کرد: این موضوع دلیل مهمی مبنی بر حمایت بیشتر از تولید کنندگان وصادرکنندگان است که حضور وزیر صنعت، معدن و کشاورزی و بازدید وی از این نمایشگاه توجه ویژه دولت به این موضوع را نشان می دهد.

حسینی خواه خاطر نشان کرد: بعد از امضای برنامه جامع اقدام مشترک، تمامی واحد های تولیدی به بهبود شرایط اقتصادی کشور و رونق بازار امیدوار شدند صرف نظر از اینکه بدون برنامه ریزی دقیق و استراتژی بلند مدت نمی توان وارد عرصه ی صادرات شد. مارال چرم به عنوان صادر کننده نمونه استان البرز در 2 سال پیاپی، با برنامه ریزی دقیق طی سال های گذشته توانست میزان صادرات خود به کشور های روسیه، قزاقستان، ایتالیا، استرالیا و دبی را افزایش دهد و راه را برای صادرات به دیگر کشورها در آینده نزدیک را هموار سازد.

 

 

  • ۹۵/۰۹/۲۱
  • brand kadeh

مارل چرم

نوین چرم

چرم مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی