برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

امروزه با گسترش فناوری های الکترونیکی و اینترنتی، لزوم استفاده از کالاهای دیجیتالی را نسبت به گذشته دوچندان کرده است. از طرفی به علت وجود تنوع در این کالاها و وجود برندها، کیفیت ها و قیمت­های مختلف انتخاب و خرید اینگونه اقلام را مشکل کرده است. یکی از راه های انتخاب سریع و بهتر برای دستیابی به خواسته هایی از این قبیل، بهره گیری از توانایی خرید اینترنتی است. برندکده بستر خرید اینترنتی کالاهای برند را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این شرکت با عنوان برندکده به شماره ثبت 15049 توسط گروهی از متخصصان و مدیران صنعت الکترونیک و دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت برندکده که یک شرکت دانش بنیان با قدمتی در حدود 4 سال سابقه است در زمینه معرفی برند های ایرانی و با کیفیت ، از سال 91 تا کنون در حال فعالیت است. محصولاتی از قبیل کیف، کفش، مانتو، لباس های زنانه ، لباس های مردانه ، لباس های بچه گانه و معرفی مزون ها و اتلیه ها و ... در این مجموعه عرضه می شود که همگی در حوزه معرفی برند می باشد. برندکده همواره بر حسب پیروی و رعایت اصول خود پیش رفته که به موجب آن به دنبال یافتن و معرفی کیفیت مطلوب و برتر همراه با ظرافت و زیبایی متفاوت از دیگران در کنار قیمتی مناسب و رقابتی بوده است. ایده برندکده همواره بر این بوده است که کیفیت، رکن اساسی در جلب رضایت مشتریان می باشد، لذا بهبود کیفیت محصولات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه خدمات نوین و همچنین افزایش کارایی خدمات همیشه از اولویتهای برندکده به شمار رفته است. در واقع همه این موارد اهداف اصلی این مجموعه به شمار می رود. با کسب تجارب متعدد در زمینه های مختلف بر میزان اهداف مشتری مداری این شرکت افزوده شده است لذا زمینه ای وسیع در راستای سهولت اشنایی با برندها برای مشتریان خود فراهم آورده است تا تمامی مشتریان با هر سطح آشنایی قادر به استفاده از سرویس های برندکده باشند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

درفشن شو هفته مد پاریس اتفاقات عجیب و متفاوتی رخ داد که چشم همگان را متعجب کرد.

 پس از اجرای کت واک با استفاده از هواپیماهای کنترلی، نوبت به خود مدلینگها رسید که با ظاهری متفاوت از همیشه روی سن روند. بر روی صورت مدلینگ های تبلیغ لباس مجلسی زنانه ماسکی از گل قرار گرفته بود که تماشاچیان را متعجب و شگفت زده کرد و شاید این سیاست جذب مشتری آنها بود.  

هفته مد پاریس

همچنین در این فشن شو عجیب هفته مد پاریس، برند شنل(Chanel)مانکن ها و مدلینگ های خود را به جنگل برد.

هفته مد پاریس

نمایش لباسهای پاییز و زمستان برند شنل در جنگل با استقبال زیادی مواجه شد و به خاطر متفاوت بودن این فشن شو رسانه های مختلف آن را ساپورت کردند.

گلشیفته فراهانی، از چهره های مطرح سینمایی و بازیگر سرشناس ایرانی نیز از چهره هایی بود که در نمایش برند شنل درفشن شو هفته مد پاریس حضور پیدا کرد و با پوشیدن لباسهای قدیمی زنانه برند شنل بعنوان یکی از مدل های شنل دیده شد.  

هفته مد پاریس


برند شنل در سال ۱۹۰۹ توسط خیاطی به نام گابریل کوکو شنل(Coco Chanel)تأسیس شد. 

 برند شنل امروزه بعنوان یکی از مهمترین موسسات طراحی مد و لباس زنانه شناخته می‌شود. شرکت شنل در حال حاضر متعلق به جرارد و آلن ورتایمر؛ نوه‌های پیر ورتایمر(Pierre Wertheimer)، تنها شریک کوکو شانل، در زمان تأسیس این شرکت، می‌باشد.

شنل، بخصوص در زمینه ارائه کالاهای لوکس و گران‌قیمت، مانند: لباس‌های آماده، کیف‌های دستی، عطر و لوازم آرایشی، در میان دیگر برندهای مشابه، شهرت دارد.

 

 



  • ۹۶/۱۲/۲۲
  • brand kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی