برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

امروزه با گسترش فناوری های الکترونیکی و اینترنتی، لزوم استفاده از کالاهای دیجیتالی را نسبت به گذشته دوچندان کرده است. از طرفی به علت وجود تنوع در این کالاها و وجود برندها، کیفیت ها و قیمت­های مختلف انتخاب و خرید اینگونه اقلام را مشکل کرده است. یکی از راه های انتخاب سریع و بهتر برای دستیابی به خواسته هایی از این قبیل، بهره گیری از توانایی خرید اینترنتی است. برندکده بستر خرید اینترنتی کالاهای برند را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این شرکت با عنوان برندکده به شماره ثبت 15049 توسط گروهی از متخصصان و مدیران صنعت الکترونیک و دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت برندکده که یک شرکت دانش بنیان با قدمتی در حدود 4 سال سابقه است در زمینه معرفی برند های ایرانی و با کیفیت ، از سال 91 تا کنون در حال فعالیت است. محصولاتی از قبیل کیف، کفش، مانتو، لباس های زنانه ، لباس های مردانه ، لباس های بچه گانه و معرفی مزون ها و اتلیه ها و ... در این مجموعه عرضه می شود که همگی در حوزه معرفی برند می باشد. برندکده همواره بر حسب پیروی و رعایت اصول خود پیش رفته که به موجب آن به دنبال یافتن و معرفی کیفیت مطلوب و برتر همراه با ظرافت و زیبایی متفاوت از دیگران در کنار قیمتی مناسب و رقابتی بوده است. ایده برندکده همواره بر این بوده است که کیفیت، رکن اساسی در جلب رضایت مشتریان می باشد، لذا بهبود کیفیت محصولات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه خدمات نوین و همچنین افزایش کارایی خدمات همیشه از اولویتهای برندکده به شمار رفته است. در واقع همه این موارد اهداف اصلی این مجموعه به شمار می رود. با کسب تجارب متعدد در زمینه های مختلف بر میزان اهداف مشتری مداری این شرکت افزوده شده است لذا زمینه ای وسیع در راستای سهولت اشنایی با برندها برای مشتریان خود فراهم آورده است تا تمامی مشتریان با هر سطح آشنایی قادر به استفاده از سرویس های برندکده باشند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تاثیرگذارترین بلاگر میلیونر اینستاگرام

 

ما در عصری زندگی می کنیم که رسانه وسیله ای شده برای کسب درآمد و افراد زیادی از این راه  به درآمدزایی رسیده اند. یکی از رایج ترین راههایی که امروزه با استقبال فراوانی روبرو شده بلاگ کردن است. اگر می خواهید در مورد اینکه بلاگر کیست و شرایط بلاگر شدن چگونه است؟ بیشتر بدانید، مقاله بلاگر کیست؟ ما را حتما مطالعه کنید.

بیوگرافی هدی بیوتی

هدی بیوتی در 2 اکتبر 1983 در آمریکا متولد شد. پدر و مادرش هر دو عراقی الاصل هستند. در سال 2006برای پدر هدی موقعیتی آموزشی در دانشگاه آمریکایی شارجه بوجود آمد که مجبور به مهاجرت به دبی شدند. هدی کتان (هدی بیوتی) برای طی کردن دوره های حرفه ای آرایشگری به لس آنجلس برگشت. 

هدی کتان (هدی بیوتی) بعد از اتمام دوره های آموزشی به دبی برگشت و به عنوان میکاپ آرتیست برند آرایشی رولون مشغول بکار شد. در سال 2010 به پیشنهاد خواهرش وبلاگ وردپرسی آرایشی با نام Huda Beauty راه اندازی کرد و به آموزش نکات آرایشی پرداخت. هدی کتان (هدی بیوتی) با به اشتراک گذاشتن ویدئوهای آموزشی و تجربیات صادقانه اش ابتدا در یوتیوب و بعد در اینستاگرام،نام خود را بعنوان یک بلاگر در صنعت زیبایی مطرح کند.


به انتخاب مجله فوربز هدی کتان (هدی بیوتی) جز ده بلاگر تاثیرگذار جهان می باشد همچنین در سال 2017 طبق رده بندی مجله هاپر، وی با 20 میلیون فالور، پولسازترین بلاگر اینستاگرام در سال 2017 شناخته شده است. در حال حاضر فالورای اینستاگرام هدی بیوتی به بیش از 25 میلیون رسیده است. هدی بیوتی برای هر محتوای اسپانسری مبلغی نزدیک به 18 هزار دلار دریافت می کند.

برجسته ترین هنر هدی بیوتی در طراحی ابروست که توانست شهرت زیادی را برای وی به ارمغان بیاورد.

هدی بیوتی در سال 2013 موفق به ثبت برند خودش با نام هدی بیوتی (HudaBeauty) شد.

اولین محصول برند هدی بیوتی، مژه مصنوعی هایش بود که از توسط برند آرایشی سفورا به بازار ارائه شد. یکی از مشتریان اصلی مژه مصنوعی های هدی بیوتی، کیم کارداشیان بود و همین باعث شناخته شدن بیشتر برند هدی بیوتی شد.

هدی بیوتی

یکی از رازهای موفقیت هدی بیوتی، اپدیت بودن محصولاتش و پیش بینی درست ترندهای آینده بود. هم چنین وی زمانی که رژلبهای مات مد بودند و از محبوبیت زیادی هم برخوردار بود از رژلبهای براق خود رونمایی کرد. 

رژلب براق هدی بیوتی

برند هدی بیوتی برندی کامل مطابق با سلیقه اکثر خانم ها بخصوص در تنوع رژ لب بیشترین موفقیت را داشته است.


هدی بیوتی در سال 2017 پالت سایه رز گلد که شامل طیف رنگهای قرمز و صورتی بود را معرفی کرد. این پالت سایه مورد توجه میکاپ آرتیست های زیادی قرار گرفت.

سایه رز گلد هدی بیوتی

هدی مدتی بعد، پالت سایه دزرت داسک را معرفی کرد. این پالت سایه رنگهای متالیک و اکلیلی بیشتری نسبت به پالت رز گلد داشت.

از اخرین محصولات برند هدی بیوتی میتوان به پالت های Obsession اشاره کرد که در هر پالت از یک تن رنگ در طیفهای روشن و تیره استفاده شده است.

هدی بیوتی

وی هم اکنون بهمراه شوهر و دو فرزندش در دبی زندگی می کند و خواهرش مونا بعنوان مدیر برنامه هایش، او را همراهی می کند.

هدی بیوتی و خواهرش


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی