برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

امروزه با گسترش فناوری های الکترونیکی و اینترنتی، لزوم استفاده از کالاهای دیجیتالی را نسبت به گذشته دوچندان کرده است. از طرفی به علت وجود تنوع در این کالاها و وجود برندها، کیفیت ها و قیمت­های مختلف انتخاب و خرید اینگونه اقلام را مشکل کرده است. یکی از راه های انتخاب سریع و بهتر برای دستیابی به خواسته هایی از این قبیل، بهره گیری از توانایی خرید اینترنتی است. برندکده بستر خرید اینترنتی کالاهای برند را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این شرکت با عنوان برندکده به شماره ثبت 15049 توسط گروهی از متخصصان و مدیران صنعت الکترونیک و دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت برندکده که یک شرکت دانش بنیان با قدمتی در حدود 4 سال سابقه است در زمینه معرفی برند های ایرانی و با کیفیت ، از سال 91 تا کنون در حال فعالیت است. محصولاتی از قبیل کیف، کفش، مانتو، لباس های زنانه ، لباس های مردانه ، لباس های بچه گانه و معرفی مزون ها و اتلیه ها و ... در این مجموعه عرضه می شود که همگی در حوزه معرفی برند می باشد. برندکده همواره بر حسب پیروی و رعایت اصول خود پیش رفته که به موجب آن به دنبال یافتن و معرفی کیفیت مطلوب و برتر همراه با ظرافت و زیبایی متفاوت از دیگران در کنار قیمتی مناسب و رقابتی بوده است. ایده برندکده همواره بر این بوده است که کیفیت، رکن اساسی در جلب رضایت مشتریان می باشد، لذا بهبود کیفیت محصولات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه خدمات نوین و همچنین افزایش کارایی خدمات همیشه از اولویتهای برندکده به شمار رفته است. در واقع همه این موارد اهداف اصلی این مجموعه به شمار می رود. با کسب تجارب متعدد در زمینه های مختلف بر میزان اهداف مشتری مداری این شرکت افزوده شده است لذا زمینه ای وسیع در راستای سهولت اشنایی با برندها برای مشتریان خود فراهم آورده است تا تمامی مشتریان با هر سطح آشنایی قادر به استفاده از سرویس های برندکده باشند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

ست کردن کت تک با تیشرت

 کت تک از آن دسته لباسهایی است که براحتی قابل ست شدن با هر لباسی می باشد به خصوص با یک تی شرت ساده براحتی میتوانید هماهنگ کنید. در گذشته کت تک را فقط با پیراهن می پوشیدند ولی با مرور زمان  و ترکیب مدهای جدید استفاده از تیشرت با کت تک عادی تر شد.  نکات مهم پوشیدن کت تک در اولویت بالایی قرار دارد که مطمئنا دانستن این نکات برای همه جذاب است و دانستن ویژگی های یک کت و شلوار با کیفیت  اهمیت بالایی در انتخاب کت شلوار شما دارد.

نکاتی که در ست کردن کت تک با تی شرت باید به آن توجه کنیم :

1- اولین نکته در خرید کت تک و انتخاب کت این است که کت و تیشرت حتما باید کاملا فیت بدنتان باشد نه آنقدر تنگ باشد که انگار کت برادر کوچکترتان را پوشیده اید و نه آنقدر بزرگ باشد که گویی کت پدرتان را پوشیده اید چرا که استایلی ژولیده به شما میدهد.

2-  ست کردن تیشرت با کت دو دکمه مردانه بسیار سخت است در عوض ست کردن تیشرت با یک کت اسپرت راحتر خواهد بود. این نکته را فراموش نکنید که برای ساختن یک تیپ اسپرت لزوما نباید با پوشیدن یک کفش ورزشی استایلتان را اسپرت تر کنید چرا که تنها تیپ شما شلخته تر و نامرتب تر می شود. میتوانید به جای استفاده از کفش های ورزشی از نیم بوت یا کالج های مردانه استفاده کنید.

کت اسپرت مردانه

 

3- بهتر است از تیشرت با رنگهای  آبی نفتی، طوسی و سفید استفادده کنید چرا که براحتی با هر کتی قابل ست کردن هستند.

4- برای مکان رسمی بهتر است تی شرت یقه گرد زیر کت اسپرت تان بپوشید. مدل یقه گرد شانه های شما را ایستاده تر نشان میدهد بنابراین به افرادی توصیه می شود که شانه های افتاده ای دارند و میخواهند شانه هایشان پهن تر دیده شود. بنابراین ترکیب یک تیشرت یقه گرد با یک کت تک اسپرت چسبان ایده ی مناسبی  برای داشتن یک استایل جذاب خواهد بود.

ست کردن کت تک با تیشرت

 

6- در انتخاب تی شرت مناسب حتما به این نکته دقت کنید که از تیشرتی استفاده کنید که شلوغ نباشد تی شرت های طرح دار بسته به نوع طرح شان سطح استایل شما را غیر رسمیتر می کند بنابراین برای ساختن یک ظاهر جذاب بهتر است از تی شرت با رنگ سیاه و سفید استفاده نمایید و اگر رنگ  لباس های شما خنثی است شما می توانید از تیشرت چند رنگ برای بالابردن جذابیت استایل تان استفاده کنید.

کت تک مردانه

7- ترکیب کت تک با تی شرت زیبا و جذاب است ولی این مطلب به معنای این نیست که هر تی شرتی مناسب است. فرض کنید یک تیشرت گشاد را با کت تک بپوشید! این استایل میتواند بدترین استایلی باشد که شما می توانید با کت تک داشته باشید. بنابراین پوشیدن یک تیشرت ساده برای ساختن یک تیپ اسپرت و شیک انتخاب بهتری خواهد بود.

خرید کت تک

8- درصورتی که رنگ کت تان روشن است از تیشرت با رنگ های مشکی یا سورمه ای استفاده کنید زیرا استفاده از دو رنگ روشن و در یک طیف رنگی جذابیت استایل شما را کم می کند.

کت تک

 

9-تی شرت های یقه هفت و یقه گرد باعث بلند نشان دادن گردن می شود و این تصور را در ذهن دیگران ایجاد می کند که قد شما بلندتر از آنچه که هستید، می باشد و حتی شما را لاغر اندامتر نشان می دهد. همچنین پوشیدن کت تک اسپرت  با تیشرت یقه گرد یا یقه هفت استایل شما را دانشجویی می کند. 

کت تک اسپرت مردانه

10- اگر می خواهید از روش لایه لایه برای پوشیدن لباس تان استفاده نمایید سعی کنید از پیراهن و تیشرتی که مدل یقه های یکسانی دارند استفاده کنید.

11-برای انتخاب ست کردن تیشرت  با کت تک به هیچ عنوان از تیشرتهای یقه دار استفاده نکنید وبه جای آن از تیشرتهای یقه گرد و یقه هفت استفاده کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی