برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

امروزه با گسترش فناوری های الکترونیکی و اینترنتی، لزوم استفاده از کالاهای دیجیتالی را نسبت به گذشته دوچندان کرده است. از طرفی به علت وجود تنوع در این کالاها و وجود برندها، کیفیت ها و قیمت­های مختلف انتخاب و خرید اینگونه اقلام را مشکل کرده است. یکی از راه های انتخاب سریع و بهتر برای دستیابی به خواسته هایی از این قبیل، بهره گیری از توانایی خرید اینترنتی است. برندکده بستر خرید اینترنتی کالاهای برند را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این شرکت با عنوان برندکده به شماره ثبت 15049 توسط گروهی از متخصصان و مدیران صنعت الکترونیک و دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت برندکده که یک شرکت دانش بنیان با قدمتی در حدود 4 سال سابقه است در زمینه معرفی برند های ایرانی و با کیفیت ، از سال 91 تا کنون در حال فعالیت است. محصولاتی از قبیل کیف، کفش، مانتو، لباس های زنانه ، لباس های مردانه ، لباس های بچه گانه و معرفی مزون ها و اتلیه ها و ... در این مجموعه عرضه می شود که همگی در حوزه معرفی برند می باشد. برندکده همواره بر حسب پیروی و رعایت اصول خود پیش رفته که به موجب آن به دنبال یافتن و معرفی کیفیت مطلوب و برتر همراه با ظرافت و زیبایی متفاوت از دیگران در کنار قیمتی مناسب و رقابتی بوده است. ایده برندکده همواره بر این بوده است که کیفیت، رکن اساسی در جلب رضایت مشتریان می باشد، لذا بهبود کیفیت محصولات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه خدمات نوین و همچنین افزایش کارایی خدمات همیشه از اولویتهای برندکده به شمار رفته است. در واقع همه این موارد اهداف اصلی این مجموعه به شمار می رود. با کسب تجارب متعدد در زمینه های مختلف بر میزان اهداف مشتری مداری این شرکت افزوده شده است لذا زمینه ای وسیع در راستای سهولت اشنایی با برندها برای مشتریان خود فراهم آورده است تا تمامی مشتریان با هر سطح آشنایی قادر به استفاده از سرویس های برندکده باشند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

صاف و اتو کشیده باشید...

داشتن لباسهای مرتب و اتو کشیده از اولین نکات شیک پوشی است که باید به آن توجه داشته باشید شما حتی اگر لباس گران به تن داشته باشید ولی  نامرتب باشد گران بودن لباس به چشم نمی آید این درحالیست که حتی اگر لباس شما از یک مارک ارزان باشد ولی مرتب و اتو کشیده باشد در شیک پوشی شما تاثیر بسزایی خواهد داشت بنابراین 

نکته اول اینکه لباس شما چنانچه از معروفترین برند موجود در دنیا باشد درصورتی که اتو کشیده نباشد در آراستگی استایل تان تاثیر منفی خواهد گذاشت.

نکته دومی که باید به آن دقت کنیم برچسب های شستشو و مراقبی استکه بر روی لباسهای برند قرار دارد که  در بین این علامتها دایره بدون ضربدر نشان دهنده خشکشویی است که این علامت بعنوان بهترین و اولین روش شستشو بر روی بیشتر لباسهای برند پیشنهاد شده است.

با توجه به نکاتی که گفته شد در صورتیکه از لباس برند استفاده می کنید بهتراست برای شستشو از خشکشویی استفاده کنید.

اما امروزه تنها با استفاده از  اپلیکیشن موبایل  می توانید از خدمات خشکشویی آنلاین زودشور استفاده کنید.

خشکشویی آنلاین زودشور

خشکشویی  زودشور این افتخار را دارد که به عنوان اولین سامانه هوشمند خشکشویی در تهران، در حوزه ی خدمات خشکشویی به شما عزیزان تهرانی خدمت کند .

شما می توانید از طریق اپلیکیشن و یا وب سایت زودشور نوع لباس، تعداد و نوع شستشو را مشخص و بعد از تایید از طریق سایت، همکاران ما برای دریافت لباسهای شما و هماهنگی های لازم با شما تماس خواهند گرفت و بعد بسته به نوع لباس تا 48 ساعت البته به جز روزهای تعطیل به شما تحویل داده می شوند.

لازم به ذکر است که بگوییم تمامی لباسهای شما از زمان دریافت تا تحویل کاملا بیمه خواهند شد و در تمامی مراحل ثبت سفارش، دریافت و تحویل البسه، شما را از طریق پیامک باخبر می سازند. تیم زودشور در تمامی روزهای هفته حتی ایام تعطیل تا ساعت ۱۲ بامداد آماده سرویس دهی به شما عزیزان می باشد .

 شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام Zoodshoor و یا اینستاگرام Zoodshoor از تخفیفات، بسته های ویژه ، مسابقات و هزاران طرح جالب دیگر با خبر گردید .

همچنین شما میتوانید با دانلود اپلیکیشن زودشور  از کافه بازار، Google play و  سیب اپ  تنها با چند کلیک لباس های خودتان را شسته و اتو بزنید.

برای  عزیزانی که از طریق سایت برندکده با خدمات خشکشویی آنلاین زودشور آشنا می شوید کد تخفیفbrandkade20off در نظر گرفته شده  که در زمان سفارش می توانید از آن استفاده کنید و از 20 درصد تخفیف بهره مند گردید.

  • ۹۷/۰۴/۱۱
  • brand kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی