برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

امروزه با گسترش فناوری های الکترونیکی و اینترنتی، لزوم استفاده از کالاهای دیجیتالی را نسبت به گذشته دوچندان کرده است. از طرفی به علت وجود تنوع در این کالاها و وجود برندها، کیفیت ها و قیمت­های مختلف انتخاب و خرید اینگونه اقلام را مشکل کرده است. یکی از راه های انتخاب سریع و بهتر برای دستیابی به خواسته هایی از این قبیل، بهره گیری از توانایی خرید اینترنتی است. برندکده بستر خرید اینترنتی کالاهای برند را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این شرکت با عنوان برندکده به شماره ثبت 15049 توسط گروهی از متخصصان و مدیران صنعت الکترونیک و دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت برندکده که یک شرکت دانش بنیان با قدمتی در حدود 4 سال سابقه است در زمینه معرفی برند های ایرانی و با کیفیت ، از سال 91 تا کنون در حال فعالیت است. محصولاتی از قبیل کیف، کفش، مانتو، لباس های زنانه ، لباس های مردانه ، لباس های بچه گانه و معرفی مزون ها و اتلیه ها و ... در این مجموعه عرضه می شود که همگی در حوزه معرفی برند می باشد. برندکده همواره بر حسب پیروی و رعایت اصول خود پیش رفته که به موجب آن به دنبال یافتن و معرفی کیفیت مطلوب و برتر همراه با ظرافت و زیبایی متفاوت از دیگران در کنار قیمتی مناسب و رقابتی بوده است. ایده برندکده همواره بر این بوده است که کیفیت، رکن اساسی در جلب رضایت مشتریان می باشد، لذا بهبود کیفیت محصولات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه خدمات نوین و همچنین افزایش کارایی خدمات همیشه از اولویتهای برندکده به شمار رفته است. در واقع همه این موارد اهداف اصلی این مجموعه به شمار می رود. با کسب تجارب متعدد در زمینه های مختلف بر میزان اهداف مشتری مداری این شرکت افزوده شده است لذا زمینه ای وسیع در راستای سهولت اشنایی با برندها برای مشتریان خود فراهم آورده است تا تمامی مشتریان با هر سطح آشنایی قادر به استفاده از سرویس های برندکده باشند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

 

 در لغت ایونت به معنای رویداد، پیشامد و اتفاق است برگزاری ایونت یا برپایی یک رویداد می تواند راهی برای جلب نظر مشتریان جدید و برقراری ارتباط با آن ها باشد. 

یک ایونت یا یک رویداد میتواند شامل یک کنفرانس برای مدیران، یک مهمانی برای بهترین مشتریان و جلب مشتریان جدید باشد که در نهایت سبب می شود کسب و کار مطرح گردد.

برگزاری ایونت

 

ایونت  را میتوان به دو شکل انفرادی (تک برند) و گروهی (همکاری چندین برند) برگزار نمود. 

در رویداد نوع اول تنها یک برند با محصولات خودش دست به برپایی ایونت میزند و تمامی هزینه ها به دوش همان برند و یا اسپانسر خواهد بود در صورتی که در رویداد نوع دوم که بصورت گروهی و دسته جمعی است با همکاری چندین برند که اغلب محصولات شان یک نوع مخاطب دارند، در فضایی مناسب برگزار می گردد که مزیت آن تقسیم شدن هزینه های برگزاری و تبلیغات و البته دیده شدن بیشتر می باشد.

 

بازاریابی رویدادی روشی است جهت برقراری ارتباط موثر بین مشتریان و شرکتها در گردهمایی های خاصی همانند:

  • همایش ها
  • کنسرت ها
  • اسپانسرینگ مسابقات
  • نمایشگاه های فصلی کالا
  • فروش محصولات دسته جمعی
  • اسپانسرینگ فیلم ها و رویدادهای هنری

بهترین برگزار کننده ایونت

انواع برگزاری  ایونت

برگزاری ایونت به عنوان یک شاخه اصلی که می توان بقیه فعالیتهای فروش را بعنوان زیر شاخه هایی برای آن در نظر گرفت :

– اجرای ایونت با همه ی فعالیت های ترویجی تبلیغاتی مثل پروموشن و …

– برگزاری ایونت همراه سمپلینگ و پروموشن

– اجرای ایونت همراه با اسپانسرینگ

– اجرای ایونت و سمپلینگ

– اجرای ایونت و پروموشن

 مهمانان ایونت

مهمانان ایونت معمولا در دو حالت عمومی و خصوصی در نظر گرفته می شوند.زمانیکه طی یک فراخوان و تبلیغات از علاقه مندان به حضور در آن ایونت دعوت به عمل می آید و زمانیکه افراد خاصی توسط برند برگزار کننده ایونت دعوت می شنود.

با رعایت نکات زیر بهترین برگزار گننده ایونت باشید

  • مشخص کردن هدف : شما با مشخص کردن هدف می توانید لیستی از موارد، مورد نیاز را به دست آورد. این هدف میتواند معرفی محصول جدید، معرفی برند ، فروش محصولات، تشکر و مهمانی باشد.
  • مکان برگزاری : برای تعیین مکان برگزاری ایونت باید به مواردی از قبیل موقعیت جغرافیایی ، جای پارک مناسب، متراژ مورد قبول، دیزاین ، دکوراسیون و ... توجه کرد.
  • بهترین برگزار کننده ایونت در تهران
  • بودجه بندی و اسپانسر: در ابتدا و قبل از برگزاری ایونت باید هزینه هارا برآورد کنیم و در صورت نیاز می توان به جذب اسپانسر پرداخت.
  • زمان بندی برگزاری ایونت : بعد از  مشخص شدن مخاطبین، باید زمان برگزاری ایونت را مشخصب کنیم که افراد بتوانند راحتتر در مراسم حضور داشته باشند که اغلب روزهای پایان هفته و تعطیلات بازخورد بهتری دارد. 
  • دعوت از مخاطبین : ابتدا باید تشخیص داد که مخاطبین موثر ما از چه قشر با چه سن و جنسیتی هستند تا بتوان متناسب با آن ها مانرو داد.
  •  
  • بازایابی و اطلاع رسانی : با توجه به نوع رویداد از نظر عمومی و خصوصی بودن، می توان برای اطلاع رسانی از  فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، رسانه ها و ...استفاده کرد.
  • پذیرایی و موسیقی : در تمامی مناسبتها مخصوصا ایونت ها، پذیرایی از مهمانان همراه با موسیقی ملایم و متناسب با محیط می تواند حس صمیمیت را بین حضار بیشتر کند.

برگزاری ایونت

  • ساخت کلیپ و عکاسی: با گرفتن عکس و فیلم و ساخت کلیپ از برگزاری رویداد میتوان نمونه کاری برای خود ثبت کرد و با انتشار آن بازدید کنندگان را جذب خود کنیم. 
  •  
  • دعوت از مهمانان ویژه: میتوان با دعوت از افراد معروف و محبوب مانند سلبریتی ها، بازیگران، ورزشکاران ،بلاگرها،  مدیران مطرح و ... با قدرت بیشتری خود را معرفی کرد.
  • ارائه سمپل : در زمان برگزاری و یا پایان مراسم می توان سمپلی از نمونه کار و یا گیفت هایی را هدیه داد.

 

برگزاری ایونت

  •  
  • تشکر : تشکر از تمام کسانی که در گردهمایی به ما کمک کردند و تشکر از شرکت کنندگان در مراسم،  نشانه ادب و صمیمیت است.
  • نظرسنجی: در پایان برگزاری مراسم می توان با نظرسنجی از مهمانها  نقاط قوت و ضعف خود را پیدا کنیم اینگونه تعامل خوبی بین ارائه کننده و مشتری برقرار می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی