برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

امروزه با گسترش فناوری های الکترونیکی و اینترنتی، لزوم استفاده از کالاهای دیجیتالی را نسبت به گذشته دوچندان کرده است. از طرفی به علت وجود تنوع در این کالاها و وجود برندها، کیفیت ها و قیمت­های مختلف انتخاب و خرید اینگونه اقلام را مشکل کرده است. یکی از راه های انتخاب سریع و بهتر برای دستیابی به خواسته هایی از این قبیل، بهره گیری از توانایی خرید اینترنتی است. برندکده بستر خرید اینترنتی کالاهای برند را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این شرکت با عنوان برندکده به شماره ثبت 15049 توسط گروهی از متخصصان و مدیران صنعت الکترونیک و دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت برندکده که یک شرکت دانش بنیان با قدمتی در حدود 4 سال سابقه است در زمینه معرفی برند های ایرانی و با کیفیت ، از سال 91 تا کنون در حال فعالیت است. محصولاتی از قبیل کیف، کفش، مانتو، لباس های زنانه ، لباس های مردانه ، لباس های بچه گانه و معرفی مزون ها و اتلیه ها و ... در این مجموعه عرضه می شود که همگی در حوزه معرفی برند می باشد. برندکده همواره بر حسب پیروی و رعایت اصول خود پیش رفته که به موجب آن به دنبال یافتن و معرفی کیفیت مطلوب و برتر همراه با ظرافت و زیبایی متفاوت از دیگران در کنار قیمتی مناسب و رقابتی بوده است. ایده برندکده همواره بر این بوده است که کیفیت، رکن اساسی در جلب رضایت مشتریان می باشد، لذا بهبود کیفیت محصولات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه خدمات نوین و همچنین افزایش کارایی خدمات همیشه از اولویتهای برندکده به شمار رفته است. در واقع همه این موارد اهداف اصلی این مجموعه به شمار می رود. با کسب تجارب متعدد در زمینه های مختلف بر میزان اهداف مشتری مداری این شرکت افزوده شده است لذا زمینه ای وسیع در راستای سهولت اشنایی با برندها برای مشتریان خود فراهم آورده است تا تمامی مشتریان با هر سطح آشنایی قادر به استفاده از سرویس های برندکده باشند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

نکات و نحوه ی ریمل زدن

 مژه ها کم رنگ هستند ، با زدن ریمل ، مژه ها پر رنگ تر و جذاب  می شود.

نکات و نحوه ی ریمل زدن  صحیح:


1-ابتدا مژه های بالایی را ریمل کنید . به سمت پایین نگاه کنید .

2-  دوما مژه هایتان را از بالا  تا انتها به دقت برس کنید تا اندازه ی مژه هایتان کشیده شود . اگر بخواهید مژه هایتان پرتر شود میتوانید تا سه مرتبه تکرار کنید.
3- دقت کنید با حرکات دورانی  و حالت زیگزاگ برس ریمل را به مژه بکشید و مژه‌های خود را به سمت بالا هدایت کنید. در آخر به صورت صاف از ریشه به سمت خارج مژه را برس بزنید.
4- برای اینکه چشمانی درشت و کشیده و همچون غزال داشته باشید باید  قسمت بیرونی چشمتان را بیشتر بورس کرده و آن را به سمت بیرون بکشید.

5- حالا برای مژه‌های پایین ، برس را به شکل عمودی بگیرید و از ریشه‌های داخلی به سمت لبه‌های خارجی بکشید. قلم را فشار ندهید چرا که باعث لک افتادن روی پوست می‌شود.

 6- بهتر است بعد از تکمیل شدن آرایش چشم اقدام به زدن ریمل کنید و برای آرایش های بعدی خود باید اجازه دهید تا ریملتان کاملا خشک شود و از خیسی خارج شود.

در مقاله قبلی به انواع ریمل و خصوصیات آن و بررسی 10 ریمل خوب پرداختیم و حالا به بررسی پرفروش ترین و محبوب ترین برند ریمل می پردازیم.

 

گرانترین  ریمل،قیمت: 14 میلیون دلار

برند H. Couture Beauty یک کمپانی لوازم آرایشی است که در سال 2006 توسط تیشا اسمیت والز تأسیس شده است. این کمپانی در ابتدا ریمل هایی تولید می کرد که تیوب آنها با 1000 کریستال سواروسکی(swarovski) تزئین می شدند. ولی به سفارش یکی از مشتریان ریملی از طلای 18 عیار با 2500 الماس آبی و رژ لبی با پوشش طلای 18 عیار و 1200 الماس صورتی تولید کرد. که خدمات مادام العمر نگهداری، پر کردن مجدد و پشتیبانی 24 می باشد.

 

 

                                   گرانترین ریمل

ریمل لانکوم

برند لانکوم (Lancôme)از سال 1935 در فرانسه فعالیت خود را آغاز کرد و به یکی از پر فروش و معروف ترین برندهای دنیا تبدیل شد. پایه گذاار لانکوم  Armand Petitjean  با الهام از گل رز بود.

 

ریمل لانکوم هیپنوز دال ایز

·         پرفروش ترین محصول لانکوم

·         افزایش حجم مژه تا 600 برابر

·         مژه ها  خوش حالت می کند

·         با فرچه  حرفه ای که 1000 موی ریز دارد

·         همراه با سیستم پلیمر PC و PA

·         تقویت کننده و افزایش دهنده رشد مژه ها

·         حاوی ویتامین B5

·         جداسازی مژه ها از یکدیگر

·         مناسب برای تمامی چشم ها حتی چشم حساس

·         فاقد مواد شیمیایی

·         رنگ بسیار مشکی

·         مناسب چشم مژه های نازک یا کوتاه دارند

 

                                     ریمل لانکوم هیپنوز دال ایز

 

ریمل هیپنوز دراما لانکوم

·         غلیظترین ریمل برند لانکوم

·         با فرچه بسیار حرفه ای قوس دار

·         حجم دهی  و بلند کننده طول مژه ها

·         حاوی مواد با کیفیت و مفید برای مژه ها

·         جداسازی مژه ها از یکدیگر

·         حاوی مایع کرمی

·         مناسب برای تمامی چشم ها حتی بسیار حساس

·         قابل استفاده بعد از عمل های زیبایی چشم

·         فاقد مواد شیمیایی

·         رنگ بسیار مشکی

 

                         ریمل هیپونوز درامو لانکوم

ریمل گرندیوس لانکوم

·         طراحی بی نظیر کج

·         دارای فرچه فوق العاده حرفه ای منعطف

·         پیشگیری از چسبیدگی مژه ها به یکدیگر

·         همراه با سیستم پلیمر قابل انعطاف

·         افزایش دهنده رشد مژه ها  و تقویت کننده

·         کاور دادن تمامی مژه ها

·         همراه با عصاره گل رز

·         استفاده راحت به دلیل طراحی آن

·         مناسب جهت  تمامی چشم ها

·         بسیار مشکی و براق

·         بدون ایجاد پوسته پوسته شدن و ریزش در طول روز

·         به راحتی با آب و شوینده های چشم پاک می شود

·         حجم : 10 گرم

·         فاقد مواد شیمیایی

                  ریمل گرندیوس لانکوم

ریمل مک MAC

با برس حجیم و فرمولاسیون خاص خود ،  تا 108% مژه ها حجیم تر کرده و تا 15 ساعت بر روی مژه ها باقی می ماند. این محصول حالت دهنده ،جداکننده مژه ها نیز هست و  رنگ پر رنگ سیاه می باشد. مک توسط چشم پزشکان تست و تأیید شده .

·        حجم  دهنده

·        حجم دهنده و ضد آب

·         دارای رنگ دانه های مشکی تر از مشکی

·        موثر بر انعطاف و نرمی و مژه ها

·        جدا کننده مژه ها

·        مناسب جهت استفاده کنندگان لنز

·        آزمایش شده توسط متخصصان چشم

·        بدور ازتجمع مواد روی مژه ها

·        بدون پخش شدن و ریزش

·        مژه‌ها دانه دانه، ضخیم و مخملی می‌ کند

 

 

 
                                     ریمل خوب مک

 

       

 

 

 

  • ۹۷/۰۵/۲۷
  • brand kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی