برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

امروزه با گسترش فناوری های الکترونیکی و اینترنتی، لزوم استفاده از کالاهای دیجیتالی را نسبت به گذشته دوچندان کرده است. از طرفی به علت وجود تنوع در این کالاها و وجود برندها، کیفیت ها و قیمت­های مختلف انتخاب و خرید اینگونه اقلام را مشکل کرده است. یکی از راه های انتخاب سریع و بهتر برای دستیابی به خواسته هایی از این قبیل، بهره گیری از توانایی خرید اینترنتی است. برندکده بستر خرید اینترنتی کالاهای برند را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این شرکت با عنوان برندکده به شماره ثبت 15049 توسط گروهی از متخصصان و مدیران صنعت الکترونیک و دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت برندکده که یک شرکت دانش بنیان با قدمتی در حدود 4 سال سابقه است در زمینه معرفی برند های ایرانی و با کیفیت ، از سال 91 تا کنون در حال فعالیت است. محصولاتی از قبیل کیف، کفش، مانتو، لباس های زنانه ، لباس های مردانه ، لباس های بچه گانه و معرفی مزون ها و اتلیه ها و ... در این مجموعه عرضه می شود که همگی در حوزه معرفی برند می باشد. برندکده همواره بر حسب پیروی و رعایت اصول خود پیش رفته که به موجب آن به دنبال یافتن و معرفی کیفیت مطلوب و برتر همراه با ظرافت و زیبایی متفاوت از دیگران در کنار قیمتی مناسب و رقابتی بوده است. ایده برندکده همواره بر این بوده است که کیفیت، رکن اساسی در جلب رضایت مشتریان می باشد، لذا بهبود کیفیت محصولات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه خدمات نوین و همچنین افزایش کارایی خدمات همیشه از اولویتهای برندکده به شمار رفته است. در واقع همه این موارد اهداف اصلی این مجموعه به شمار می رود. با کسب تجارب متعدد در زمینه های مختلف بر میزان اهداف مشتری مداری این شرکت افزوده شده است لذا زمینه ای وسیع در راستای سهولت اشنایی با برندها برای مشتریان خود فراهم آورده است تا تمامی مشتریان با هر سطح آشنایی قادر به استفاده از سرویس های برندکده باشند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 


 

همیشه در میان استایل های پاییزی و زمستانی، کفش ها و چکمه ها بسیار مورد توجه همه، بخصوص خانم ها بوده است، چرا که چکمه و بوت ها نه تنها بسیار کاربردی و گرم هستند، بلکه در ساخت یک استایل شیک و جذاب، بسیار کارآمد نیز می باشند. با وجود اینکه برخی از برندها، استفاده کاربردی ازبوت ها  وچکمه ها  را فدای زیبایی کرده اند، اما برخی دیگر از برندها مانند برندهای پرادا، کفش ها را براساس کاربردشان اولویت بندی کرده اند و آنها را قربانی استایل و زیبایی نکرده اند که این جای تقدیر و تشکر از آنها را دارد. در ادامه قصد داریم نگاهی به ترند بوت های پاییز 2019 بیندازیم. بنابراین با مجله مد برندکده همراه باشید. 

بوت های نظامی

این چکمه ها و بوت ها در رانوی های امسال  و همچنین استایل های خیابانی به شدت به چشم می خورد و اکنون نیز جزء ترند بوت های پاییز 2019 هستند . این دسته از بوت های نظامی (Combat Boots) که امسال ترند شده اند، آدم را به یاد فشن در دهه 90 میلادی و استایل های آن دهه می اندازد و وقتی با جین آبی و یا لباس زنانه پوشیده شود، می تواند نگاه ها را به سوی خود بکشاند. همچنین برای سرما و یخ بسیار مناسب و مقاوم هستند.

بوت 2019

چکمه هایی با چاپ حیوانات 

چکمه هایی با طرح و پترن حیوانات که اصطلاحا به آن ها (Animal Print) می گویند، یکی از انواع چکمه هایی هستند که در لیست ترند چکمه و بوت های پاییز 2019 قرار دارند که نه تنها در سال جاری، بلکه سال های قبل نیز بسیار محبوب و پرطرفدار بوده اند. چاپ پوست حیوانات راهی تازه است برای آنکه رنگ های موردعلاقه مان را به شکلی نو و متفاوت استفاده کنیم. پوست مار و تمساح با رنگ هایی متفاوت و اغراق شده، که اگر با رنگ فصل( قهوه ای) سِت شود، می تواند به طرح جالب توجهی تبدیل شود.

بوت 2019

بوت هایی با لژ ضخیم 

بوت هایی با لژ ضخیم (Lugged Soles) یکی از ترندهای پاییز 2019 هستند. خیلی راحت بگوییم که هرچه کف کفش ضخیم تر و کلفت تر باشد، به استایل شما جذابیت خاص تری می دهد. کف ضخیم، تمام آن چیزی است که یک کفش زمستانی باید داشته باشد و طراحان، حواسشان کاملا به این موضوع بوده تا مردم خیلی راحت روی برف و یخ ها سر نخورند.

بوت 2019

چکمه های تا زانو

بدون شک زمانی که از کفش زمستانی حرف می زنیم، اولین تصویری که در ذهنمان نقش می بندد، همان چکمه های تا زانو یا Knee- High هستند که بین خانم ها طرفداران زیادی دارد، چرا که با این چکمه ها براحتی می توان دامن و شلوار و یا حتی پیراهن پوشید و یا شلوار را داخل چکمه کرد تا شبیه به دختران گاوچران شد؛ که البته ناگفته نماند که به تازگی این استایل (استایل کابوی) خیلی پرطرفدار شده است و درهفته مد میلان 2020 و هفته مد پاریس 2020  بسیار به چشم می خورد و اکنون این مدل چکمه ها جزء ترند کفش های پاییز 2019 شده اند.

بوت 2019

چکمه های برفی   

بدون شک هر دختری دوست دارد برای یک بار هم که شده این چکمه های برفی یا به اصطلاح Snow Boots را امتحان کند. مخصوصا امسال که طراحان، به چکمه های برفی بیشتر توجه نشان داده اند و جزییات جالب تری مانند استفاده از خز مصنوعی و یا بندهای رنگی را به آن ها اضافه کرده اند.

بوت 2019

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی