برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

امروزه با گسترش فناوری های الکترونیکی و اینترنتی، لزوم استفاده از کالاهای دیجیتالی را نسبت به گذشته دوچندان کرده است. از طرفی به علت وجود تنوع در این کالاها و وجود برندها، کیفیت ها و قیمت­های مختلف انتخاب و خرید اینگونه اقلام را مشکل کرده است. یکی از راه های انتخاب سریع و بهتر برای دستیابی به خواسته هایی از این قبیل، بهره گیری از توانایی خرید اینترنتی است. برندکده بستر خرید اینترنتی کالاهای برند را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این شرکت با عنوان برندکده به شماره ثبت 15049 توسط گروهی از متخصصان و مدیران صنعت الکترونیک و دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت برندکده که یک شرکت دانش بنیان با قدمتی در حدود 4 سال سابقه است در زمینه معرفی برند های ایرانی و با کیفیت ، از سال 91 تا کنون در حال فعالیت است. محصولاتی از قبیل کیف، کفش، مانتو، لباس های زنانه ، لباس های مردانه ، لباس های بچه گانه و معرفی مزون ها و اتلیه ها و ... در این مجموعه عرضه می شود که همگی در حوزه معرفی برند می باشد. برندکده همواره بر حسب پیروی و رعایت اصول خود پیش رفته که به موجب آن به دنبال یافتن و معرفی کیفیت مطلوب و برتر همراه با ظرافت و زیبایی متفاوت از دیگران در کنار قیمتی مناسب و رقابتی بوده است. ایده برندکده همواره بر این بوده است که کیفیت، رکن اساسی در جلب رضایت مشتریان می باشد، لذا بهبود کیفیت محصولات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه خدمات نوین و همچنین افزایش کارایی خدمات همیشه از اولویتهای برندکده به شمار رفته است. در واقع همه این موارد اهداف اصلی این مجموعه به شمار می رود. با کسب تجارب متعدد در زمینه های مختلف بر میزان اهداف مشتری مداری این شرکت افزوده شده است لذا زمینه ای وسیع در راستای سهولت اشنایی با برندها برای مشتریان خود فراهم آورده است تا تمامی مشتریان با هر سطح آشنایی قادر به استفاده از سرویس های برندکده باشند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

برنامه‌ی تلویزیونی “Project Runway” اولین برنامه تلویزیونی بود که در سال 2004 فعالیت خود را آغاز و مردم را با مسابقه طراحی لباس آشنا کرد.  محبوبیت این مسابقه تلویزیونی به حدی زیاد شد که سایر کشورها تصمیم گرفتند تا برنامه ای مشابه آن را تولید کنند.  نتفلیکس با “Next In Fashion” و آمازون با “Making the Cut” نسخه‌‌های جدیدتری از مسابقات طراحی لباس را معرفی کردند و رقیبی برای برنامه تلویزیونی “Project Runway” شدند.

مسابقه تلویزیونی طراحی لباس

مسابقات طراحی لباس جزو برنامه‌های واقع نما  (Reality TV Show به شمار رفته و نکات بسیاری از شخصیت شرکت‌کنندگان را در اختیار ما قرار می‌دهند. تفاوت اصلی این دو برنامه‌ی جدید با Project Runway، در چگونگی نشان دادن شخصیت طراحان لباس است. پیش‌تر، برنامه‌های تلویزیونی واقع نما به دنبال حاشیه و شخصیت‌هایی بودند که خیلی  پر سر و صدا باشند تا بتوانند به این وسیله مخاطبان بیشتری را جذب برنامه‌ی خود کنند اما برنامه های Next In Fashion و Making the Cut کمتر بر زندگی شخصی شرکت‌کنندگان تمرکز کرده و هدف آن‌ها نشان دادن خلاقیت و مهارتشان در طراحی است.

در این برنامه ها، شخصیت‌ها دیگر به دو دسته‌ی خیر و شر تقسیم نمی‌شوند و سعی می‌کنند تا جای ممکن از حاشیه دور باشند. البته که هنوز اختلافات بین هم‌گروهی‌ها و اتفاقات مشابه آن پیش می‌آید، اما داوران دیگر اجازه‌ی دامن زدن به حاشیه ها را نمی‌دهند.

در این دو برنامه می‌توان مسائل زیادی از صنعت مد را در سال‌های اخیر بررسی کرد. اضطراب حاصل از فعالیت در صنعتی که خواستار شتاب و سرعت عمل است، خود-بیانگری و ظهور شخصیت طراح در طرح‌هایش و  تقابل هنرمندان ایده پرداز با آنانی که از مهارت‌های دوخت و دوز و اجرا نیز بهره می‌برند، از جمله مواردی هستند که در این برنامه‌ها قابل ردگیری هستند.

Next in Fashion که برای اجرای برنامه از تن فرنس  و الکسا چانگ  دعوت کرده، نقش سوشیال مدیا در دنیای امروز را به تماشاگر یادآوری می‌کند. فرنس و چانگ هر دو از چهره‌های شاخص شبکه‌های اجتماعی به شمار می‌روند. Making the Cut توسط تیم گان و هایدی کلوم ، داوران  اسبق Project Runway، اجرا شده و بر بخش بیزینسی و برندسازی شخصی فشن تمرکز می‌کند و در هر کدام از چالش‌های خود، لباسی قابل پوشش و پرفروش را درخواست می‌کند.

مسئولیت داوری هر یک از قسمت‌ها بر عهده‌ی داورانی سرشناس قرار دارد. برای مثال، آمازون از نائومی کمبل، نیکول ریچی و کیارا فرانی، اینفلوئنسر مشهور،  برای داوری دعوت کرده و در سوی دیگر، اوا چن، مدیر فشن اینستاگرام، تامی هیلفیگر و آدریانا لیما به عنوان داور در برنامه‌ی نتفلیکس حضور پیدا می‌کنند.

مسابقه تلویزیونی طراحی لباس

 در Next In Fashion آنجلو، طراح  ایتالیایی، در مرحله‌ای که باید انفرادی کار کند، موفقیتی به دست نمی‌آورد، چرا که هیچ‌وقت به صورت حرفه‌ای خیاطی نکرده است. ساباتو که از شرکت کنندگان Making the Cut است، 25 سال سابقه‌ی فعالیت در صنعت مد را دارد، اما او هم در چالش انفرادی از رقیبان جوانش عقب می‌ماند.

تفاوت دیگری که در Making The Cut و Next in Fashion دیده می‌شود، حضور شرکت‌کنندگان با سابقه است که اکثرا پیش از مسابقات، در صنعت مد فعالیت داشته‌اند. برخی از طراحان با ستارگانی همچون بیانسه همکاری کرده و یا فارغ‌التحصیل دانشکده‌ی سنترال سن مارتین، یکی از برترین موسسات آموزش مد، هستند. طراحان در Next in Fashion اکثرا با شناخت قبلی باهم، هم گروه شده‌ و این مساله، تنش را در برنامه کم می‌کند.

مسابقه تلویزیونی طراحی لباس

در برگزاری مسابقات طراحی لباس، مسائل اجتماعی معاصر کاملا مورد توجه قرار می‌گیرد. برای مثال، توجه به برابری نژادی، باعث شده طراحانی از ملیت‌های مختلف برای رقابت در نظر گرفته شوند. ثمره‌ی این تنوع نژادی، طراحی‌هایی خلاق و متفاوت، با جهان‌بینی خاص هر ملیت بوده است. توجه به استریت ویر نیز اهمیت به فرهنگ سیاهپوستان را نشان می‌دهد. در Next in Fashion نه تنها طراحانی از صحنه‌ی فشن خیابانی حضور دارند، بلکه داوران هم از اشخاص فعال در این زمینه انتخاب شده‌اند.

حامی برنامه‌ی تلویزیونی نتفلیکس، فروشگاه  اینترنتی Net-a-Porter است  که 250هزار دلار به عنوان جایزه‌ی مسابقه در نظر گرفته و طراحی‌های فرد برنده را برای فروش، در وبسایت خود قرار می‌دهد. حامی Making the Cut آمازون است و طرح برنده‌ی هر چالش، برای فروش بر روی وبسایت آمازون قرار می‌گیرد. نفر اول این مسابقه‌ی طراحی لباس با دریافت 1 میلیون دلار، فرصت توسعه‌ی برند خود را پیدا می‌کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی