برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

امروزه با گسترش فناوری های الکترونیکی و اینترنتی، لزوم استفاده از کالاهای دیجیتالی را نسبت به گذشته دوچندان کرده است. از طرفی به علت وجود تنوع در این کالاها و وجود برندها، کیفیت ها و قیمت­های مختلف انتخاب و خرید اینگونه اقلام را مشکل کرده است. یکی از راه های انتخاب سریع و بهتر برای دستیابی به خواسته هایی از این قبیل، بهره گیری از توانایی خرید اینترنتی است. برندکده بستر خرید اینترنتی کالاهای برند را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این شرکت با عنوان برندکده به شماره ثبت 15049 توسط گروهی از متخصصان و مدیران صنعت الکترونیک و دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت برندکده که یک شرکت دانش بنیان با قدمتی در حدود 4 سال سابقه است در زمینه معرفی برند های ایرانی و با کیفیت ، از سال 91 تا کنون در حال فعالیت است. محصولاتی از قبیل کیف، کفش، مانتو، لباس های زنانه ، لباس های مردانه ، لباس های بچه گانه و معرفی مزون ها و اتلیه ها و ... در این مجموعه عرضه می شود که همگی در حوزه معرفی برند می باشد. برندکده همواره بر حسب پیروی و رعایت اصول خود پیش رفته که به موجب آن به دنبال یافتن و معرفی کیفیت مطلوب و برتر همراه با ظرافت و زیبایی متفاوت از دیگران در کنار قیمتی مناسب و رقابتی بوده است. ایده برندکده همواره بر این بوده است که کیفیت، رکن اساسی در جلب رضایت مشتریان می باشد، لذا بهبود کیفیت محصولات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه خدمات نوین و همچنین افزایش کارایی خدمات همیشه از اولویتهای برندکده به شمار رفته است. در واقع همه این موارد اهداف اصلی این مجموعه به شمار می رود. با کسب تجارب متعدد در زمینه های مختلف بر میزان اهداف مشتری مداری این شرکت افزوده شده است لذا زمینه ای وسیع در راستای سهولت اشنایی با برندها برای مشتریان خود فراهم آورده است تا تمامی مشتریان با هر سطح آشنایی قادر به استفاده از سرویس های برندکده باشند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

آشنایی با بردیا زینعلی؛ فیلمساز محبوب فشن

 

فیلمبرداری در صنعت مد و فشن در چند سال اخیر،  از حالت خشک، کیفیت HD و نورپردازی فوق حرفه‌ای فاصله گرفته ودوربین‌های کوچک و تصاویر گرین‌دار، جای آن‌ها را گرفته‌اند. یکی از تصویربرداران پیشرو در این نوع فیلمبرداری، بردیا زینعلی ، هنرمند ایرانی تبار، بوده است.

بردیا زینعلی

بردیا زینعلی بزرگ شده‌ی کانادا و ساکن منهتن است. او از دوران کودکی به موسیقی و فعالیت در این زمینه بسیار علاقمند بوده است، اما در نهایت تصمیم گرفت به دنیای فیلمبرداری روی آورد. او  در دوران نوجوانی اطمینان داشت که در آینده، ستاره‌ی پاپ می‌شود به همین دلیل هم در برنامه‌های استعدایابی بسیاری شرکت کرد. با تمام این ها او  از فعالیت نکردن در صنعت موسیقی، ابراز خوشحالی کرده و حیطه‌ی کاری‌اش را در حال حاضر به شدت دوست دارد، گرچه اعتقادش بر این است که فعالیت حرفه‌ای در هر زمینه‌ای، خلاقیت فرد را از بین می‌برد به همین علت فیلمبرداری فشن را به عنوان منبع درآمد نمی‌بیند و سعی می‌کند از یکنواخت شدن آن جلوگیری کند.

 با اینکه بردیا در صنعت موسیقی به صورت حرفه‌ای فعالیت نمی‌کند، موسیقی همچنان در آثار او نقش پررنگی دارد. او تا چند سال گذشته، ویدیوهایی از آنا وینتور سردبیر مجله ووگ و و زندایا (Zendaya) برای مجله‌ی فشن ووگ تهیه می‌کرد، اما حال به عنوان هنرمند فریلنسر به فعالیت خود ادامه می‌دهد. پاریس هیلتون، آریانا گرانده و پت مَک‌گرف، آرایشگر معروف، از اشخاص معروفی هستند که به کارهای بردیا زینعلی علاقه دارند.

 

نکته‌ای که در کارنامه‌ی  بردیا زینعلی همه به آن اشاره می‌کنند، اینستاگرام بامزه و متفاوت اوست، که لحنی شوخ نسبت به دنیای فشن دارد. آثار زینعلی از تصویرپردازی فرهنگ پاپ و فشن الهام می‌گیرند و مخاطب را مجذوب خود می‌کنند. فشن و فرهنگ پاپ از کودکی برای بردیا جذاب بوده است، کار کردن در ووگ فرصت همکاری با سلبریتی‌های بسیاری را به بردیا داد و نگاه طنز و کنایه‌آمیزش چندان وجهه‌ی او را خدشه دار نکرد و همچنان به ساخت ویدیوهای عجیب و غریب خود ادامه می‌دهد. او اولین فیلم‌های کوتاه خود را برای بریتنی اسپیرز ساخت.  با نگاهی به ویدیوهای جالب او از خواهران حدید و مدل‌ها در پشت صحنه‌ی عکاسی‌های ووگ، شاید فکر کنید که او به صورت حرفه‌ای آموزش دیده  اما در حقیقت بردیا کار خود را با نرم‌افزارهای ساده‌ای مثل Windows Movie Maker شروع کرده است!

  بردیا زینعلی در بسیاری از فشن فیلم ‌های خود از موسیقی‌هایی که مردم با آن‌ها خاطره دارند به شکلی جدید و ریمیکس شده استفاده می‌کند. این نوع برخورد بردیا با موسیقی‌های قدیمی بسیار موفق بوده است. بردیا در صنعت موسیقی نیز به عنوان کارگردان موزیک ویدیو فعالیت می‌کند و با ستارگانی همچون جاستین بیبر و دوآ لیپا همکاری کرده است.

بردیا زینعلی

بردیا زینعلی فعالیت خود را محدود به کارهای طنز و فشن نکرده است و آثار انتقادی و سیاسی نیز را در کارنامه‌ی خود دارد. زمانی که ترامپ فرمان ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا را اعلام کرد، بردیا از تظاهرات مردم علیه این فرمان، مستندی کوتاه ساخت. این مستند از خانواده‌ی مسلمان او نشأت می‌گیرد و احساساتش درگیر آن شده‌اند.

معروف‌ترین ویدیوی بردیا زینعلی، ویدیویی با نام “Beetlejuice” بود که فضایی سورئال و ترسناک داشت و برای مجله‌ی ووگ و پایان هفته‌ی مد نیویورک سال 2018 ساخته شده بود. در این ویدئو خانواده‌ی حدید را سر میز شامی عجیب، نشان می‌دهد. جی جی حدید، بلا حدید، انوار حدید و مادرشان، یولاندا حدید، که همگی مدل‌هایی مطرح هستند، با لباس‌هایی باشکوه از کالکشن‌های هفته‌ی مد نیویورک در این ویدیو حضور پیدا می‌کنند. Beetlejuice به سرعت در شبکه‌های اجتماعی، به خصوص اینستاگرام پخش و  به محبوبیت رسید و زینعلی به خاطر این ویدیو مورد تحسین قرار گرفت. اینکه موفقیت بردیا را به اینستاگرام ربط دهیم شاید کمی بی انصافی باشد، اما این پلتفرم تاثیر بسیاری در زندگی حرفه‌ای او داشته است. با اینکه اینستاگرام بردیا برای خیلی‌ها عجیب و غیرمعمول است، خودش اعتقاد دارد که شخصیت او از اینستاگرامش هم عجیب‌تر است و اتفاقا نسخه‌ی نرمال‌تری از خود را در صفحه‌اش به اشتراک می‌گذارد!

بردیا زینعلی

بردیا ،  فیلمبرداری و عکاسی از سه دوره‌ی مت گالا را نیز در کارنامه کاری خود ثبت کرده است. ویدیوهای مت گالای 2018 او که تم ترسناک و کیچ (Kitsch) داشت، از پربیننده‌ترین ویدیوهای مت گالا هستند. بردیا در دوره‌ی کاری کوتاه خود توانسته به موفقیت‌های بسیاری دست یابد و انتظار می‌رود همچنان همین مسیر را جلو رود و در دنیای فشن ماندگار باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی