برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

امروزه با گسترش فناوری های الکترونیکی و اینترنتی، لزوم استفاده از کالاهای دیجیتالی را نسبت به گذشته دوچندان کرده است. از طرفی به علت وجود تنوع در این کالاها و وجود برندها، کیفیت ها و قیمت­های مختلف انتخاب و خرید اینگونه اقلام را مشکل کرده است. یکی از راه های انتخاب سریع و بهتر برای دستیابی به خواسته هایی از این قبیل، بهره گیری از توانایی خرید اینترنتی است. برندکده بستر خرید اینترنتی کالاهای برند را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این شرکت با عنوان برندکده به شماره ثبت 15049 توسط گروهی از متخصصان و مدیران صنعت الکترونیک و دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت برندکده که یک شرکت دانش بنیان با قدمتی در حدود 4 سال سابقه است در زمینه معرفی برند های ایرانی و با کیفیت ، از سال 91 تا کنون در حال فعالیت است. محصولاتی از قبیل کیف، کفش، مانتو، لباس های زنانه ، لباس های مردانه ، لباس های بچه گانه و معرفی مزون ها و اتلیه ها و ... در این مجموعه عرضه می شود که همگی در حوزه معرفی برند می باشد. برندکده همواره بر حسب پیروی و رعایت اصول خود پیش رفته که به موجب آن به دنبال یافتن و معرفی کیفیت مطلوب و برتر همراه با ظرافت و زیبایی متفاوت از دیگران در کنار قیمتی مناسب و رقابتی بوده است. ایده برندکده همواره بر این بوده است که کیفیت، رکن اساسی در جلب رضایت مشتریان می باشد، لذا بهبود کیفیت محصولات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه خدمات نوین و همچنین افزایش کارایی خدمات همیشه از اولویتهای برندکده به شمار رفته است. در واقع همه این موارد اهداف اصلی این مجموعه به شمار می رود. با کسب تجارب متعدد در زمینه های مختلف بر میزان اهداف مشتری مداری این شرکت افزوده شده است لذا زمینه ای وسیع در راستای سهولت اشنایی با برندها برای مشتریان خود فراهم آورده است تا تمامی مشتریان با هر سطح آشنایی قادر به استفاده از سرویس های برندکده باشند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 علاقه به صنعت مد و فشن و طراحی لباس باعث شده افراد زیادی بواسطه راه اندازی یک برند وارد دنیای مد شوند. علی رغم طراحان ایرانی داخل کشور ، طراحان ایرانی‌ الاصل بسیاری در نقاط مختلف جهان وجود دارند که توانسته اند برندهای لباس خود را در حوزه مد و فشن تاسیس کنند و در صحنه فشن بین‌الملل و هفته‌های مد جهانی برندشان را ارائه کنند. امروز قصد داریم نگاهی به برندهای معروف لباس ایرانی در جهان و دلایل موفقیت این برندهای معروف پوشاک بیندازیم.

معروف‌ترین برندهای ایرانی در جهان

پدرام کوتور 

پدرام پاشا طاهری، بنیان‌گذار برند پدرام کوتور(Pedram Couture)، چند سالی هست که برند لاکچری خودش رو در نیواورلئان تاسیس کرده و به طراحی لباس‌های شخصی دوزی شده برای زنان مشهور پرداخته. پدرام در ایران به دنیا آمده و پس از مدتی به امریکا مهاجرت کرده، جایی که در آن تحصیلات خود را در زمینه‌ی طراحی داخلی و در دانشگاه LSU انجام داده. پدرام پیش از نیواورلئان در لس آنجلس زندگی می‌کرد و در آن‌جا بود که استایل خاصش و علاقه‌اش به دنیای پارچه و لباس او را به سمت صنعت فشن سوق داد. پدرام پیش از شروع به طراحی لباس، به عنوان استایلیست سلبریتی‌ها در لس آنجلس فعالیت می‌کرد و در نهایت برندش را در زمینه‌ی لباس‌های مجلسی تاسیس کرد. از مشتریان مشهور برند پدرام کوتور می‌توانیم به آریانا گرانده و پاریس هیلتون اشاره کنیم.  

این برند موفق چند سالی است که به حوزه‌ی طراحی لباس عروس هم ورود پیدا کرده و لباس‌های عروس کوتور و زیبایی را در کالکشن‌هایش معرفی کرده. لباس‌های پدرام در بوتیک‌های لباس مجلسی و عروس مشهور سراسر دنیا به‌فروش می‌رسند و از انواع جنس پارچه‌ های برندهای مطرحی همچون شنل(Chanel)، الکساندر مک‌کویین و ولنتینو(Valentino) در آن‌ها استفاده شده. این لباس‌ها زنان ثروتمند بسیاری را به خودشان جلب کرده‌اند. پیشینه‌ی پدرام در طراحی داخلی و همچنین خلاقیتش باعث شده لباس‌هایش سبک خاصی به خود بگیرند و برند پدرام کوتور را به یکی از برندهای کوتور برتر آمریکایی در زمینه‌ی لباس مجلسی و عروس تبدیل کنند.   
 
پدرام کوتور برند موفق ایرانی در جهان

مریم نصیرزاده 

مریم نصیرزاده(maryam nassir zadeh) سال‌های طولانی‌ای است که در دنیای فشن به فعالیت پرداخته و برند او تنها پیشینه‌اش در صنعت مد و فشن به حساب نمی‌آید. مریم در دوران نوجوانی به فشن دهه‌ی هفتاد و جنبش هیپی علاقمند بود و گاهی لباس‌هایش را خودش می‌دوخت. به همین سبب مریم برای تحصیل در کالج، رشته‌ی طراحی پارچه و اکسسوری را انتخاب کرد و پس از فارغ‌التحصیلی با تیشرت‌های دست‌دوزش توانست توجه بسیاری را در عرصه‌ی فشن به خود جلب کند. 

مریم نصیرزاده پس از مدتی به نیویورک مهاجرت کرد و در دانشگاه پارسونز،‌ دوره‌هایی را در زمینه‌ی فشن گذراند و در نهایت بوتیک خود را در شهر نیویورک افتتاح کرد. چهار سال پس از افتتاح این بوتیک که لباس‌های طراحان نوپا را ارائه می‌داد، نصیرزاده برند همنام خودش را معرفی کرد و به طراحی لباس‌هایی پرداخت که در دنیای فشن کم‌تر به آن‌ها توجه می‌شد، لباس‌های ساده و راحت و در عین حال خاص. مریم نصیرزاده تا به حال چندین بار در هفته‌ی فشن نیویورک شرکت کرده، اما تازگی‌ها به خاطر کم کردن آلودگی‌های تولید شده توسط برندش، کالکشن‌های کمتری ارائه می‌ده و تمرکزش را روی مد پایدار گذاشته.

مریم نصیرزاده برند موفق ایرانی در جهان 

مایک امیری

بی‌شک یکی از معروف‌ترین برندهای لباس و فشن که توسط طراحی ایرانی تاسیس شده، برند مایک امیری(Mike Amiri) است.مایک امیری پیش از تاسیس برند خود در سال ۲۰۱۴، به واسطه‌ی طراحی لباس برای هنرمندان موسیقی کالیفرنیا، توانسته بود نامش را بر سر زبان‌ها بیندازد. مایک از سال 2018 به عنوان یکی از اعضای انجمن طراحان مد آمریکا (CFDA ) به شمار می‌رود و وبسایت Business of Fashion او را در لیست 500 شخص تاثیرگذار صنعت مد قرار داده است. 

گستردگی مخاطبان برند امیری محدود به آمریکا نیست، چرا که او مخاطبان بسیاری در آسیای شرقی و اروپا نیز دارد. شلوارهای جین مایک امیری که یکی از موفق‌ترین محصولات برند او به شمار می‌روند، تا به حال در تن سلبریتی‌های مشهوری همچون جاستین بیبر و گروه کره‌ای BTS دیده شده‌اند. 

امیری با القای حس راک اند رول در فضای لاکچری، توانسته به شهرت برسد.مایک امیری همواره به عنوان طراحی که لس‌آنجلس را به عنوان عضوی از دنیای لاکچری معرفی کرده است، شناخته می‌شود. تلاش و پشتکار او برای ساخت برندش و همچنین اتکای او به خودش، باعث شده که مجموعه‌هایش نمایانگر امید و تلاش برای موفقیت باشند. 

مایک امیری برند موفق ایرانی در جهان 

پریا فرزانه 

یکی از طراحان جوان ایرانی که در چند سال اخیر به موفقیت‌های بسیاری در عرصه‌ی فشن دست یافته، پریا فرزانه(Paria Farzaneh) است. پریا متولد ایران و بزرگ شده‌ی انگلیس است که از سال ۲۰۱۷ برند لباس همنام خودش را تاسیس کرده و چندین بار در هفته‌ی مد لندن شرکت کرده.  

کالکشن‌های پریا اکثرا در سبک فشن خیابانی طراحی شده‌اند و المان‌های ایرانی -به خصوص از شهر اصفهان- در آن‌ها دیده می‌شوند. پریا با فشن‌شو های مفهومی خود در چند سال اخیر مفاهیمی همچون فردیت، تنهایی و سنت را به چالش کشیده و با اشاره به پیشینه‌ی ایرانی خود، سنت و مدرنیته را به آثار خود اضافه کرده. پریا همچنان سال‌های بسیاری برای نمایش استعدادهای خود پیش رو دارد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که پریا دیگر سراغ چه مفاهیمی در کالکشن‌هایش خواهد رفت!

پریا فرزانه برند موفق ایرانی در جهان

 

نویسنده: ترنج نصیری

 

  • ۰۰/۰۲/۱۵
  • brand kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی