برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

امروزه با گسترش فناوری های الکترونیکی و اینترنتی، لزوم استفاده از کالاهای دیجیتالی را نسبت به گذشته دوچندان کرده است. از طرفی به علت وجود تنوع در این کالاها و وجود برندها، کیفیت ها و قیمت­های مختلف انتخاب و خرید اینگونه اقلام را مشکل کرده است. یکی از راه های انتخاب سریع و بهتر برای دستیابی به خواسته هایی از این قبیل، بهره گیری از توانایی خرید اینترنتی است. برندکده بستر خرید اینترنتی کالاهای برند را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این شرکت با عنوان برندکده به شماره ثبت 15049 توسط گروهی از متخصصان و مدیران صنعت الکترونیک و دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت برندکده که یک شرکت دانش بنیان با قدمتی در حدود 4 سال سابقه است در زمینه معرفی برند های ایرانی و با کیفیت ، از سال 91 تا کنون در حال فعالیت است. محصولاتی از قبیل کیف، کفش، مانتو، لباس های زنانه ، لباس های مردانه ، لباس های بچه گانه و معرفی مزون ها و اتلیه ها و ... در این مجموعه عرضه می شود که همگی در حوزه معرفی برند می باشد. برندکده همواره بر حسب پیروی و رعایت اصول خود پیش رفته که به موجب آن به دنبال یافتن و معرفی کیفیت مطلوب و برتر همراه با ظرافت و زیبایی متفاوت از دیگران در کنار قیمتی مناسب و رقابتی بوده است. ایده برندکده همواره بر این بوده است که کیفیت، رکن اساسی در جلب رضایت مشتریان می باشد، لذا بهبود کیفیت محصولات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه خدمات نوین و همچنین افزایش کارایی خدمات همیشه از اولویتهای برندکده به شمار رفته است. در واقع همه این موارد اهداف اصلی این مجموعه به شمار می رود. با کسب تجارب متعدد در زمینه های مختلف بر میزان اهداف مشتری مداری این شرکت افزوده شده است لذا زمینه ای وسیع در راستای سهولت اشنایی با برندها برای مشتریان خود فراهم آورده است تا تمامی مشتریان با هر سطح آشنایی قادر به استفاده از سرویس های برندکده باشند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

نوین چرم

نوین چرم توسط مهدی یوسفی فر متولد اسفند ۱۳۵۹ از تهران، تاسیس شد.وی کارگاه کوچک کمربندسازی خود را  در سال ۱۳۶۸  راه اندازی کرد سپس به همراه یکی از اقوامش در سال ۱۳۷۲ کارتولید و فروش محصولات چرمی را آغاز کرد؛ در سال ۷۸او چندین فروشگاه با نام های مختلف داشت. اما  در سال ۱۳۸۲ نام نوین چرم را برای محصولاتش انتخاب کرد و آن را به عنوان یک برند به ثبت رساند.  برند نوین چرم ا برای بروز بودن محصولاتش ز طراحان بنام اروپایی همچون اوزلیراز ترکیه استفاده کرد. در شرکت نوین چرم ۵۰۰ نفر به طور مستقیم و ۱۲ هزار نفر به طور غیرمستقیم مشغول به فعالیت هستند.   نوین چرم محصولات خود را به کشورهایی ازجمله  امارات ، کویت ، ژاپن ، آذربایجان، قزاقستان و کشورهای اروپایی از جمله آلمان ، روسیه ، دانمارک ، سوئد ، جمهوری چک صادر می کند. حضور این برند  در نمایشگاه‌های معتبر بین المللی از جمله نمایشگاه بولونیا، ایتالیا ، آیسف و آی‌مد ترکیه از مزیت‌های شایسته نوین چرم تلقی می‌گردد . از افتخارات  نوین چرم  می توان به این موارد اشاره کرد:

  • حامی دوازدهمین و چهاردهمین جشن خانه ی سینما 1387 و 1389
  •  برنده ی لوح و تندیس و نشان افتخار در همایش مدیران برتر ایران 1388
  • راه اندازی باشگاه فرهنگی ورزشی کشتی نوین چرم البرز 1389 برنده ی لوح و تندیس جشنواره قهرمانان صنعت ایران 1389 برنده ی لوح و تندیس یکصد برند برتر ایران 1388
  •  حامی بسیاری از خوانندگان موسیقی کشور از جمله آقای رضا یزدانی 1388تا 1391
  • همراهی تیم اقتصادی دولت جمهوری اسلامی 1389(جناب آقای شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد به کشوربوسنی
  • دریافت ایزو 9001 مدیریت کیفیت از شرکت « افنـور» کشورفرانسه در سال 1390
  •  عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون دوچرخه سواری 1390 عضویت در هیئت مدیره انجمن چرم ایران 1390
  • عضویت در هیئت مدیره جامعه ی متخصصین صنعت کفش ایران 1390
  •  حضور در نمایشگاه آی مد ترکیه 1391
  • حضور در نمایشگاه بلاروس روسیه 1391
  •  عضو اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا ( آذر ماه 92-91 )
  • حضور در جشنواره قهرمانان صنعت (1393)
  • حضور در همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی (1394)

شعبات نوین‌چرم به عنوان پیشرو در صنعت چرم و یکی از اولین مجموعه‌های زنجیره‌ای فروش محصولات چرمی در ایران، در راستای پیاده‌سازی استانداردهای بین المللی مدیریت کیفیت ایزو 9001ویرایش سال 2008 میلادی) با استعانت از خداوند متعال رئوس خط مشی کیفیت خود را به شرح زیر اعلام می‌نماید:

  1.  اعتقاد به نیروی انسانی به عنوان اصلی‌ترین سرمایه سازمان و تلاش در جهت حفظ کرامت این سرمایه از طریق به‌کارگیری اصول راهبردی توسعه منابع انسانی و پایبندی به نظم و انضباط به عنوان شاخص‌ترین ویژگی شرکت
  2.  اعتقاد به اصل مشتری‌مداری و اینکه مشتری ولی نعمت ماست؛ از طریق ارائه محصولات متنوع، با کیفیت بالا و قیمت قابل قبول و برخورداری از شبکه خدمات پس از فروش گسترده و آموزش‌دیده متناسب با حجم فعالیت‌های شرکت
  3.  طراحی و تولید محصولاتی با رعایت استانداردهای بین‌المللی که نشان‌دهنده فرهنگ غنی ایرانی اسلامی باشد.
  4.  درک و اشاعه اهداف و خط مشی کیفیت در تمامی سطوح و توسط تمام کارکنان سازمان و پایبندی به اجرای آن
  5.  توجه متوازن به نیازها و انتظارات کلیه ذینفعان شرکت
  6. عزم راسخ در بهبود مداوم از طریق استقرار نظام مدیریت کیفیت جامع (TQM) با الگوگیری از مدل‌های تعالی سازمانی
  7.  تحکیم جایگاه سازمان به عنوان یک شرکت معتبر و تلاش مستمر در جهت دستیابی به بازارهای جهانی
  8. انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه با هدف نوآوری و ارائه محصولات جدید، خدمات بدون نقص و کاهش هزینه‌های عملیاتی

برند نوین‌چرم در زمینه تولید محصولات از چرم طبیعی در حوزه پوشاک، کیف، کفش، کمربند، اکسسوری و انواع هدایا، در حال فعالیت می‌باشد.

  • ۰۰/۰۲/۱۹
  • brand kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی