برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

برندکده | بلاگ

درباره لباس و مد و فشن و ست رنگ

امروزه با گسترش فناوری های الکترونیکی و اینترنتی، لزوم استفاده از کالاهای دیجیتالی را نسبت به گذشته دوچندان کرده است. از طرفی به علت وجود تنوع در این کالاها و وجود برندها، کیفیت ها و قیمت­های مختلف انتخاب و خرید اینگونه اقلام را مشکل کرده است. یکی از راه های انتخاب سریع و بهتر برای دستیابی به خواسته هایی از این قبیل، بهره گیری از توانایی خرید اینترنتی است. برندکده بستر خرید اینترنتی کالاهای برند را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این شرکت با عنوان برندکده به شماره ثبت 15049 توسط گروهی از متخصصان و مدیران صنعت الکترونیک و دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت برندکده که یک شرکت دانش بنیان با قدمتی در حدود 4 سال سابقه است در زمینه معرفی برند های ایرانی و با کیفیت ، از سال 91 تا کنون در حال فعالیت است. محصولاتی از قبیل کیف، کفش، مانتو، لباس های زنانه ، لباس های مردانه ، لباس های بچه گانه و معرفی مزون ها و اتلیه ها و ... در این مجموعه عرضه می شود که همگی در حوزه معرفی برند می باشد. برندکده همواره بر حسب پیروی و رعایت اصول خود پیش رفته که به موجب آن به دنبال یافتن و معرفی کیفیت مطلوب و برتر همراه با ظرافت و زیبایی متفاوت از دیگران در کنار قیمتی مناسب و رقابتی بوده است. ایده برندکده همواره بر این بوده است که کیفیت، رکن اساسی در جلب رضایت مشتریان می باشد، لذا بهبود کیفیت محصولات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه خدمات نوین و همچنین افزایش کارایی خدمات همیشه از اولویتهای برندکده به شمار رفته است. در واقع همه این موارد اهداف اصلی این مجموعه به شمار می رود. با کسب تجارب متعدد در زمینه های مختلف بر میزان اهداف مشتری مداری این شرکت افزوده شده است لذا زمینه ای وسیع در راستای سهولت اشنایی با برندها برای مشتریان خود فراهم آورده است تا تمامی مشتریان با هر سطح آشنایی قادر به استفاده از سرویس های برندکده باشند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

هاکوپیان

"سومبات هاقوپیانس تازه کند" معروف به سومبات هاکوپیان   متولد بهمن ۱۳۲۳  در تبریز و از صنعتگران و کارآفرینان ایرانی-ارمنی تبار است. وی فارغ التحصیل آکادمی مولر آلمان و استاد رشته‌ی طراحی در دانشگاه هنر است. سومبات هاکوپیان در ابتدا یک کارگاه کوچک تاسیس نمود که باعث ورود او به  عرصه پوشاک شد  . شرکت واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان در سال ۱۳۴۹   توسط  وی  بنیان گذاری شد و با گسترش آن به یکی از مجهزترین کارخانه‌های تولید پوشاک تبدیل شد. سومبات هاکوپیان هم اکنون مدیر عامل، عضو و رئیس هیئت مدیره برند هاکوپیان است و در کارخانه هاکوپیان فعالیت می‌کند. سومبات در ایران به‌عنوان بنیانگذار تحول در مد و صنعت کوچک ایران شناخته می‌شود. سومبات هاکوپیان در عرصه‌ی روزنامه‌نگاری نیز فعالیت داشت و نشریه‌ای با موضوع طراحی منتشر کرد. وی همچین نویسنده‌ی چندین کتاب می‌باشد که در زیر به بعضی از آن‌ها اشاره شده:

( طراحی لباس بچه گانه به روش مولر، برگردان سومبات هاکوپیان و محمد رضا عزتی، ۱۳۹۵

طراحی مدل و برش لباس‌های زنانه، برگردان سومبات هاکوپیان و محمدرضا عزتی، ۱۳۹۴

طراحی و برش کت و پالتوی زنانه به روش مولر، برگردان سومبات هاکوپیان و محمدرضا عزتی، ۱۳۹۲

طراحی و برش لباس زنانه به روش مولر، برگردان سومبات هاکوپیان و محمدرضا عزتی، ۱۳۸۷

جدول اندازه‌ی زنانه و دخترانه، برگردان سومبات هاکوپیان و محمدرضا عزتی، ۱۳۸۷

طراحی و برش دامن و شلوار زنانه به روش مولر، برگردان سومبات هاکوپیان و محمدرضا عزتی، ۱۳۸۷).

فرآیند تولید کت و شلوار و پیراهن در کارخانه‌های هاکوپیان و نوراشن در بومهن  تهران انجام می‌گیرد. هاکوپیان کارشناسان خود را برای بهبود عملکرد، برای آموزش به کشورهای اروپایی می‌فرستد. در سال ۱۳۹۲ در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران، به‌عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر ایران شناخته شد. همچنین برند هاکوپیان، تولید لباس رسمی تیم ملی ایران در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه را بر عهده گرفت و در ۲۰ اردیبهشت ۹۷ از آن رونمایی کرد. امروزه با ۲۳ فروشگاه هاکوپیان در سراسر ایران، داشتن سامانه مشتری مداری نوین، توسعه بخش‌های طراحی، تولید و پخش با ایجاد یک کارخانه تولید کت و شلوار کلاسیک و اسپرت و یک کارخانه تولید پیراهن و نیز همکاری با دانشگاه‌های ایران در رابطه با آموزش این رشته از طریق آموزش و نشر کتاب و برقراری و حفظ ارتباط با مراکز معتبر اروپایی، موجب ایجاد فرصت برای علاقه‌مندان به کار و سرمایه گذاری در این رشته شده است. از جمله کارهای خیریه هاکوپیان می‌توان به ساخت مدرسه مریم مقدس ۱ در شهر بم و ساخت مدرسه مریم مقدس ۲ در شهر بومهن اشاره کرد. برند هاکوپیان موفق به دریافت بیش از ۳۰ جایزه بین‌المللی و ۲ جایزه ملی شده است. فهرستی از جوایز و افتخارات کمپانی هاکوپیان عبارتند از:

  • جایزه طلایی اروپا برای کیفیت و پرستیژ تجاری (جایزه هزاره نو)
  • جایزه طلایی برای پرستیژ تجاری (جایزه هزاره نو)
  • جایزه جهانی برای کمال کیفیت و عملکرد ایده‌آل
  • جایزه بین‌المللی کیفیت (هزاره نو)
  • جایزه روزگار سبز
  • جایزه بین‌المللی اروپا برای کیفیت
  • جایزه بین‌المللی برای بهترین نام تجاری (جایزه هزاره نو)
  • جایزه عصر جدید برای فناوری، نوآوری و کیفیت
  • جایزه بین‌المللی عقاب طلایی برای پرستیژ و کیفیت اروپا
  • جایزه بین‌المللی طلایی برای کیفیت و پرستیژ تجاری
  • جایزه پلاتین فناوری برای کیفیت و بهترین نام تجاری
  • واحد نمونه تولید ملی
  • نشان شوالیه نوآوری اروپا
  • جایزه ستاره طلایی برای شایستگی مدیریت
  • جایزه چشم الماس برای تعهد به کیفیت و تعالی
  • جایزه شکوه ۵ قاره برای کیفیت و تعالی
  • جایزه طلایی ۵ قاره برای کیفیت و تعالی (جایزه هزاره نو)
  • جایزه طلایی آمریکا برای کیفیت و تعالی (جایزه هزاره نو)
  • جایزه اروپایی برای بهترین اقدامات
  • جایزه بین‌المللی برای فناوری و کیفیت

هاکوپیان برای تامین پارچه و مواد اولیه محصولات خود با برترین تولید کنندگان از کشورهای ایتالیا، آلمان انگلستان و ترکیه همکاری می‌کند. این مجموعه در تولید پوشاک از الیاف طبیعی استفاده می‌کند. پوشاک تهیه شده از الیاف طبیعی مانند پشم و پنبه، ضمن حفاظت از محیط زیست، حفظ بهداشت فردی و وزن سبک، احساس راحتی و آرامش را برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد. این برند در حال حاضر دارای بیش از 280 هزار مشترک ثابت در داخل و خارج از کشور می‌باشد و برای یکایک آن‌ها در طول سال، خدمات و تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته است. هاکوپیان بانوان بخشی از برنامه‌ی چندسال اخیر این مجموعه بوده که مدتی‌است خط تولید آن به کارخانه هاکوپیان اضافه شده است.  متاسفانه خرید اینترنتی هاکوپیان از سایتشان مقدور نمی باشد.

  • ۰۰/۰۲/۱۹
  • brand kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی